Stránka 2 z 9
Napsal: 27 dub 2007, 16:06
od Yurii
No asi tak, já sem sice fanoušek NFS a nenajde se díl co bych nedohrál ale už jsem vysřízlivěl a myslim si že na compu dobrý ale v provozu ti je to naprd...
Já vythnu zadní sedačky a nacpu tam místo nich chromovanej sud od piva (nebo radši od Kofoly) do kufru nacpu pípu s chlazenim a to budu teprve borec na konec
Napsal: 27 dub 2007, 16:09
od carboner
Tak je to primarne urcený na zavod (tady taky tu technologii objevili) ale výš jak se řika takovje věcem v tuningu jako sou makety a podobě? Tuzning což znamená pěknj hnus. Když tuning tak funkční!
Napsal: 27 dub 2007, 16:35
od Pajk
Nebo spíš blbec nakonec.
PS:Já mám vyhlídlí NISSAN ZX 350 Z.Tam to potřeba není..
Napsal: 27 dub 2007, 16:42
od Nightmaster
Sakra chlapi, nevidíte ty smajlíky na konci? To vám nedošlo, že je to sranda? Taky jsem proti atrapám, ale tuhle radu jsem si odpustit nemohl.
A ty Pajku se radši nauč pořádně česky.
Napsal: 27 dub 2007, 18:18
od Yurii
Napsal: 27 dub 2007, 18:23
od carboner
Vis ze mi podobnou radu už dával jeden člověk?
Prej "přidělej si na volant červeny talčítko vod ťamana a máš to zadarmo". Příkládám za nějaký foto
Napsal: 27 dub 2007, 19:01
od Nightmaster
Napsal: 27 dub 2007, 19:44
od carboner
Jo ta pipa by byla zajimava.
Ma tak napada proslo by auto ktery na NOS pres technickou? S tim by asi byly problemy.
Napsal: 27 dub 2007, 20:21
od zdenek76
Ta pípa už jezdí mimálně v jednom autě, buď Německo nebo CZ, teď nevím, ale myslím, že to má někdo od nás. V kufru klasika pípa na pivo jak ji známe z výčepu, místo sedaček sud.
Napsal: 27 dub 2007, 20:33
od Hanz
Napsal: 27 dub 2007, 21:15
od carboner
no ja popravde videl i ve skodarne motor z ferrari ale i tak NOS je cool vec
Napsal: 28 dub 2007, 11:09
od Borek
carboner píše:Tak je to primarne urcený na zavod (tady taky tu technologii objevili) .....
Jen tě upřesním,použití NOS je prastará věc a nepřišli na to závodníci
a nepoužívali ho prvně v autech,ale začali ho používat za války ve stíhačkách,pro krátkodobé
zvýšení výkonu.Na sprinty se začal používat o pár desítek roků později.Dávka se dá do motoru vstříkovat 10-15 vt.,ale je snad jasné,jaké namáhání motoru to je
.A co na to rozvodový ŘEMEN.U motorů s řetězem bez problému,ale řemen asi nebude nadšený z obrovského nárustu toč.momentu a pokud bude starší......potom lup,křup,bác,bum..a
.....
NOS je (co se provozu týká)bezpečný-žádný výbuch,požár při provozu nehrozí-je to jen kyslík a dusík(+ příměs aby byl cítit),takže samotný je nehořlavý a nevýbušný.Jednoduše napsáno-je to okysličovadlo a dusík slouží k snížení teploty ve válci.
Pozor,aby ti neunikal z láhve do auta-chvíli bys byl šťastný
,potom usnul za volantem
a na konec.....
KONEC
Takže vstřikovat do motoru,ne NOS do nosu.
Za ty peníze,co sada stojí,jsou určitě rozumnější věci(ale každého věc,že
).Nic proti.
Napsal: 28 dub 2007, 12:25
od carboner
Borek píše: začali ho používat za války ve stíhačkách,pro krátkodobé
zvýšení výkonu
S tema letadla mas pravdu nekde sem to cet ale moc se mi tomu nechtelo verit, ale budiž. No a co se týče toho, že ti nevydží řemen, tak ta otázka je a místě. Taky na použití NOSu musíš mít motor. Většinou původní sériák by moc dlouho nevydžel, tak se měněj minimálně hlavy válců a taky klikárna pokud je z nějakýhi blbýho matroše. Nevim co se přesbě používá za materiál na ty vylepšený části, ale hodně se zmiňujou a hliníkovejch slitinách a podobne.
Napsal: 29 dub 2007, 11:30
od MartasZ
Já myslim že titanový pístní kroužky, kovaná klika a tvrdý ventily budou základ.. no a to už seš v tom na V6 tak za 60
Tak šup.. jdi do toho
Napsal: 30 dub 2007, 06:52
od Petr HC
carboner píše:Tak o NOS systémech sem toho přečet požehnaně. Vim co je třeba upravity a neni toho zrovna málo, ale pokud vím tak coupe má důležitý části vyrobený z hliníkový slitiny (aspon u 2.7 modelu) a ta by to měla vydržet. Máš ovšem pravdu v tom, že je to spíš pro tuningový nadšence a jde spíš o to, že máš v autě něco extra. Taky to má jedno úskalí. Na českejch tankodromech se to moc použít nedá, takže jedině na nějakym srazu pěkně na rovince na letišti.
O NOSu jsi toho přečetl požehnaně? Pak tedy opravdu nechápu, kde se stala chyba, protože z toho co tu píšeš za nesmysly, to vypadá, že o týhle problematice, a vůbec o motorech, nevíš vůbec nic.