Stránka 2 z 5
Napsal: 03 kvě 2007, 22:36
od tomki
frica píše:tak jsem zvědav až si změříš spotřebu ne na počítadle ale reálů, dej pak vědět, mě po čipu počítadlo ukazuje 7,5 ale reál je 9,5 (stejný jako před čipem) .. ale je fakt že to jezdí líp.
Jasne ze pocitadlo je nieco ine, teraz som dal plnu a uvidim kolko najazdim a napisem. Momentalne max v meste podla PC 8,6l a to ho vobec nesetrim.
Napsal: 03 kvě 2007, 22:39
od tomki
dream23 píše:to tomki: trochu v tom mám zmatek, mluvíš o nové nebo staré Santici?
nové
Re: JARDA 11 - odpověd na čipování
Napsal: 03 kvě 2007, 22:42
od tomki
Badyx píše:tomki píše:Badyx píše:
No o tom se dá pochybovat...ale pokud to nevyzkoušíme , nezjistíme..
navíc porovnávat automat s manuálem moc taky nejde, já si podržím třeba déle nižší rychlost a je to..ale nenapsal jsem to, kvůli tomu, abychom se tady dohadovali, byl to můj názor a tvůj je prostě jinej..
jasne uplne v pohode, je inak celkom mozne ze cipnuty automat by mohol zodpovedat manualu seriovke. Predsalen automat ubera vykon, ale pravdupovediac si aj tak myslim ze ten narast po cipe je rapidny a seriovy manual by asi AT nestacil. mimochodom kolega bol dnes na brzde a namerali mu 440Nm co je slusne. Ja idem na brzdu buduci tyzden
Napsal: 03 kvě 2007, 22:52
od zdenek76
Tak sem pak nahoď graf z brzdy, 440 je krása, ale záleží kde a kolik je k tomu koní
Napsal: 03 kvě 2007, 23:09
od tomki
zdenek76 píše:Tak sem pak nahoď graf z brzdy, 440 je krása, ale záleží kde a kolik je k tomu koní
ono aj ten nacipovany motor ma rovnaky priebeh vykonu aj tocaku, celkovo je si myslim motor vyborny, taha uz odspodu, ale najviac oziva az okolo 3400ot/min. co je na dizla dost vysoko vid traktor VW ktory potiahne 1700-2300 a skape. je to hlavne citit pri rozbehu na jednotku ked dupnes auto chvilu akoby nic, musi prejst za 3000otacok a potom nasleduje katapult. Vyhoda je ze toci a taha az do 4500 a jed preradi na vyssi stupen otacky klesnu prave na 3000 kde mas plny vykon takze akcelerujes plynulo a v plnej sile. Najviac to citit na trojku pre 70km/h ked dupnes tak ta vystreli ako z praku
Napsal: 09 čer 2007, 12:43
od Kubas
Když se tady tak bavíte o chipu... Tak vám musím říct, že jsme si to nechali udělat tak před 2 roky, přímo v servisu Hyundai. Musím říct, že to stálo pěknou pálku (žádné 3000,- jak to dělají všude
). Bohužel nevím, jak jezdí SF bez chipu, ale co jsem tak vypozoroval, díky čipu může motor běžet i při velmi nízkých otáčkách a svižnost tam taky je...
Napsal: 30 črc 2007, 18:32
od Mako
Zdař chlapi.Už tu dlouho nebylo psáno na toto téma.
Tak jak vám jezdí ty čipnitý Santíci.Mam najeto 20000km a nějaký
ten koník by se mi hodil.Šli by jste do toho znova ?
Mako 2.2CRDI A/T
Napsal: 31 črc 2007, 15:40
od tomki
Mako píše:Zdař chlapi.Už tu dlouho nebylo psáno na toto téma.
Tak jak vám jezdí ty čipnitý Santíci.Mam najeto 20000km a nějaký
ten koník by se mi hodil.Šli by jste do toho znova ?
Mako 2.2CRDI A/T
ahoj jednoznacne by som do toho siel aj trikrat a znova. Mam momentalne cez 14 000km a auto ide vyborne, bez problemov, momentalne spotreba podla pc 8,1 50% mesto 50% dialnica cca 160km/h
Profi tunning a MM racing = kvalita, ziadne klamstvo
Napsal: 22 říj 2007, 12:29
od fiam
Pani verte alebo nie, co tu hovorí Tomki je svata pravda....to je uplne ine auto...... Seriovo uplnenormal, na ocakavanie vzhladom na hmotnost vozidla a výkon 2,2 crdi..... nieje to zle tých seriových 150 konikov, len by to chcelo objemnejsi diesel..... nakolko sa aj u nas na slovensku objavuje coraz viac nadsencov nafty ako benzinu..... resp. posledných 10 rokov......
Ale spat k Chipu.....takze po chipe , prisiel ku mne cely vytesený ze je to uplne ine auto...... tiez sa mi to nechcelo velmi verit.....ale odskusal som, a mal pravdu....vsimol som si to aj ja , co na tom aute nejazdim...... neni to ako Tourag V10 5,0 diesel mojho suseda alebo Ferdove ML400 CDi ,ale je to bomba......
Napsal: 23 říj 2007, 12:25
od fiam
tomki píše:zdenek76 píše:Tak sem pak nahoď graf z brzdy, 440 je krása, ale záleží kde a kolik je k tomu koní
ono aj ten nacipovany motor ma rovnaky priebeh vykonu aj tocaku, celkovo je si myslim motor vyborny, taha uz odspodu, ale najviac oziva az okolo 3400ot/min. co je na dizla dost vysoko vid traktor VW ktory potiahne 1700-2300 a skape. je to hlavne citit pri rozbehu na jednotku ked dupnes auto chvilu akoby nic, musi prejst za 3000otacok a potom nasleduje katapult. Vyhoda je ze toci a taha az do 4500 a jed preradi na vyssi stupen otacky klesnu prave na 3000 kde mas plny vykon takze akcelerujes plynulo a v plnej sile. Najviac to citit na trojku pre 70km/h ked dupnes tak ta vystreli ako z praku
vyberaj si slova, VW je kvalita....... to sa nezaprie........ hovorte si co chcete......
moj milý tomki, ako mozes porovnavat Common railový motor s klasickým pumpa-dýza......... to je uplne o niecom inom....to je neporovnatelne......... zhodne je len to ze to zere naftu a ma to rovnaku stavbu zakladnej casti motora ako aj benzin.
TDI sa neda porovnavat s CRDi, CDI,HDI, DCI, tdci.......
common raill dovolý pracovat motoru v sirsom pasmeme otacok......
Skor by som to definoval tak ze pri TDI to v tom rozsahu taha ako besna krava, stale rovnako, az kým to nedojde k hranicným otackam, kde pada krutiaci moment na bod mrazu..... u common railu to je ine.....
aj jedno aj druhe ma svoje plus a svoje minus.......
A nezabudaj ze sanitka TDi vozila tvoju prdel
Napsal: 23 říj 2007, 14:21
od Zamo
vyberaj si slova, VW je kvalita....... to sa nezaprie........ hovorte si co chcete......
Jedna taková "kvalita" mi stojí ještě na dvorku. Nese název 2,0 TDI PD. Druhé jsem se již zbavil (těsně po záruce).
Během záruky 2x zdechla (měsíc stála v servisu) a dodnes mi nikdo neřekl proč. O tom se nemluví, jen mlčí.
M.j. v brzké době začne VW přezbrojovat na Common Rail, protože s PD se nějak nevejde do Euro 5. Neslyšels o tom?
Napsal: 24 říj 2007, 08:36
od fiam
Otec jazdí na VW Passat 1,9 tdi 66 kw, najazdených 198000 km bez problemov....az na to ze v 180000 km bola vymenena jedna eska paska na tlakovej hadice od turba.....nakolko nedrzala ako mala.....pravidelne udrzby........ treba vsak spomenut ze passat ma poddimenzovanu prednu napravu...takze priblizne po kazdych 50000 km vymena komplet predných ramien...ale aj to zalezi na tom ako sa stým jazdi.....
motor si pradie ako kocurik....... tichucko.....papa 5,1 l/km pri 100 km rýchlosti....... minule na tom isiel do tatier..... samí kopec a tak, radenie 2 -3 -3-2...sem tam 4 - 5 .....priemerka mu vysla 5,6 l/100 km.... po rovine pri beznom jazdení z jeho nohou neuveritelných 4,8 l/100km...... a to tu moze potvrdit zopar ludi......
takze az tak by som ten VW neodsudzoval.......
jazdim na 307 SW 2,0 hdi 90 ps 66 kw, to je common rail.......vsetko je v poriadku auto sa berie , to ći do vysky, je to zive ako benzin......ale co ja viem PD je PD....aspon tato 66 .... pocul som aj ja ze 1,9 tdi 81, 96 a 110 kw boli poruchove....ale na 99 som nixć take nepocul...len same chvaly......
je pravda ze tieto nove 2,0 tdi pd je jedno ci su v oktavke alebo v pasate su sity.....to sa musi uznat..........
pocul som aj o tom ze koncern VW ma prejst na system common rail........
inak to uz nepojde....emisie treba dodrziavat, a s pumpacmi to uz nejako nejde...... aj ked by sa to dalo...ale vzhladom na konkurenciu a vysoke ceny aut koncernu VW stým treba nieco robit.......
Tak, tolko k tomu 2 -3 vetami
Napsal: 19 lis 2007, 20:07
od ABADOORS
Tak dnes jsem si to nechal čipnout v Kladně cena 6000,-. Rozdíl ve výkonu je viditelný a spotřeba dle počítače při cestě Zličín přes Jižní spojku směr Úvaly 6,4. Uvidím jak to bude vypadat dál. Zatím max. spokojenost.
Napsal: 19 lis 2007, 20:19
od Hardcam
¨Muzes mi prosim rict, kdes to presne nechaval chipovat? cena je super.
Napsal: 19 lis 2007, 20:25
od ABADOORS
Hardcam píše:¨Muzes mi prosim rict, kdes to presne nechaval chipovat? cena je super.
máš to v sz