Stránka 2 z 3
Napsal: 08 kvě 2007, 14:47
od dedecko
Přesně tak, a proto jsem ji hezky řekl děkuji. Když jsem si kupoval 1,1 věděl jsem do čeho jdu. Prostě mi stačí že to jede a že to nemusím tlačit. Proto mě pár koní navíc nevytrhne. Kdybych chtěl závodit koupím si starší vůz s 3x násobným výkonem.
Napsal: 08 kvě 2007, 15:37
od Pavel M
dedecko píše:Přesně tak, a proto jsem ji hezky řekl děkuji. Když jsem si kupoval 1,1 věděl jsem do čeho jdu. Prostě mi stačí že to jede a že to nemusím tlačit. Proto mě pár koní navíc nevytrhne. Kdybych chtěl závodit koupím si starší vůz s 3x násobným výkonem.
ˇ
Je to tak a svatá pravda,ale Juraj,kterého ceská fora obtěžují má načipováno a on mu to nikdo nechce pochválit tak prostě kope okolo sebe jak malé děcko i když jsem odpůrcem čipu tak já to udělám.Juraji je to asi skvělý ten čip jen at to jezdí.Škoda,že si to nechci pořídit a raději ti budu 100% závidět.
Napsal: 08 kvě 2007, 15:44
od tom
Do čipu bych asi nešel, ale vím určitě že ne s maloobjemovým benzínem...
chip a tad
Napsal: 08 kvě 2007, 23:39
od Juraj
....ja neviem, možno sa už fakt slovenčina stáva asi menej zrozumiteľnou pre český národ.
Pavla M by som sa chcel opýtať, z čoho on usudzuje, že ja som si dal upraviť svoje auto preto, aby mi niekto závidel? ...veď ja som adresne a vecne odpísal na položenú tému, svoje skúsenosti a vysledky a to je všetko.
...to niekto
iný tu kritizuje niečo, čo nemá a nepozná
...ďalej sa chcem opýtať prečo músí byť úprava softwéru v aute /
nie dodatočná montáž chipu do RJ/ smerovaná len k tomu, aby auto robilo preteky na cestách? ...veď to nikto netvrdí a ani ja som to nepísal, že optimalizáciou maloobjemového motora sa auto stane pretekárskym vozom. Jedná sa len o vyladenie činnosti motora a to je všetko...kluci
...prečo máte utkvelú predstavu, že kto chce chiptunning, chce "trhať asfalt". Skúste si predstaviť, že neexistuje len čierna a biela,ale že je aj niečo medzi tým... a vysledok môže byť vyladený motor a jeho kultúra chodu.
...nikto Vám nič nevnucuje a v žiadnom prípade nechce budovať závisť, však Pavle M
...čo sa týka kvality špecializovaných českých fór, som toho názoru že sú mnoho krát vyspelejšie, poučnejšie a pružnejšie ako podobne na Slovensku. ....tak odkial ten "žvást" o únavnosti CZ fór, Pavle M ?
...to je skôr len jedincami, ktorí "mútia vodu" a predlžujú vlákno bez relevantného prínosu na položenú tému....hm?
Napsal: 09 kvě 2007, 12:53
od XMira
Dlouho jsem premyslel, jestli se mam do tyhle diskuze zapojit. Nakonec jsem si rek, ze proc ne
Tak k tematu jen tolik:
1. Za tu cenu ty upravy, za to ze prijdu o zaruku a za tech par koni bych to osobne nikdy neudelal
2. Proc si plno lidi mysli, ze nejak vyzraje na vyrobce tim, ze precipuje motor. Vyrobce ma hromadu testovacich pristroju, zkusebni auta, software, feedback ze servisu a pod. Tunningove firmy nemaj kolikrat ani motorovou brzdu. Tak proc si nekdo mysli, ze je chytrejsi nez vyrobce. Myslim, ze vetsina lidi uz nemysli na trvanlivost motoru, na katalyzator a na podobny veci.....
ale jak se rika: "proti gustu....."
Tunerum preju hodne uspechu
Napsal: 09 kvě 2007, 19:22
od Juraj
to XMira : ..vyladenie softweru cez OBD sa neberie ako
"vyzratie" nad automobilkou resp. jej vývojovým centrom. To by bolo dosť vtipné a naivné si to myslieť, alebo to tak brať
Ako som písal po x-krát, oni potrebujú nájsť alernatívne nastavenie chodu motora, čí už bude auto fungovať v Škandinávii, Afrike alebo Ázii a o tom to je a preto sa ladí softwér neutrálne a s rezervami.
Ďalší príklad: motor Hyundai 1.1 12V SOHC do roku 2005 mal nižší krútiaci moment . Po facelifte sa váha auta zvýšila, tak upravili softwér k pomeru váha/výkon, ale motor ostal v podstate ten istý. ....a žiadná tragédia sa nediala.
..napr. KIA Ceed sa výrába s 1.6 motorom v dvoch výkonových úrovňach, jednoduchou úpravou map cez OBD,ale motor a jeho komponenty sú identické. Robí sa to preto, lebo auto sa exportuje aj do krajín kde výkon motora už hraničí s inou sadzbou poistného.
Napsal: 10 kvě 2007, 09:56
od MichalS
to Juraj: Ahoj, chtěl bych se zeptat, kolik jsi za tu úpravu SW dal a jak je to potom se zárukou. Zatím o ničem takovém neuvažuji a s výkonem 1,1 jsem poměrně spokojen. Spíš mě štve ta spotřeba a na dálnici by se hodil šestý rychlostní stupeň, za ten bych byl ochoten si připlatit. Ptám se jen tak ze zvědavosti.
re
Napsal: 10 kvě 2007, 10:43
od Juraj
to Michal : cena za úpravu bola 3800,-Skk. Čo sa týka záruky viažúcej sa na auto, tak je to tak, ako so všetkým, čo tam neinštaluje autorizovaný servis po dobu záručnej doby. Ja to celkom chápem a rešpektujem to ako obchodník aj ako užívateľ. Aj za inde než v Hyundai servise dodatočne montovaný centrál, alebo el.okná, prípadne alarm ti môže prijímací mechanik zrušiť záruku, má na to pravo a povovenie od importérov. Je to vec medziľudských vzťahov a korektnosti a stráženia si možnosti zárobku. Ved nahrávanie softweru patrí k bežný úkonom v servisoch , či už po oprave havárii, alebo výrobnej vady a pod.
...spotreba je pri Korejských autách s benzínovým motorom taká ak je. Proste, mohla by byť aj lepšia...
...čo už, ale aj s tým sa dá pomôcť.
..no 6 kvalt pri tomto motore, by bola komédia
Napsal: 10 kvě 2007, 15:52
od Pavel M
Vážený Juraji znova ti opakuji,že jde o záruku a dělat závoďáka z 1.1 je trochu nesmyslné.Jinak jestli hledáš odpověď na můj udajný žvást tak si přečti co jsi zde napsal o CZ fórách.Jinak ať ti to jezdí.
Napsal: 10 kvě 2007, 16:48
od Korálek
Ahoj všem,podle mě to je k ničemu.
Kolegovi v práci nedávno čipovala již zmíněná firma ABC tuning Megana ve verzi dci.Hned jsem toho využil a poprosil ho aby se přeptal na přečipování Accenta LC 1.3 63kw.Odpověď maníků z ABC tuning byla že benzíňáka nemá smysl čipovat neboť jsou to velký peníze ale hlavně proto,že benzínovej motor je z fabriky vyladěnej hodně vysoko.Tím pádem je hodně malá výkonová rezerva motoru.Čipování se vyplatí u naftovejch motorů,ty mají hodně velikou rezervu.
Tolik odpověď odborníků.
Re: Načipování Getze 1,1...
Napsal: 10 kvě 2007, 18:38
od vipe
Mr.Getz píše:Myslíte,že by se dal načipovat motor 1,1...
Mám takovej dojem že otázka byla asi špatně položená a měla znít
" Máte někdo 1,1 načipovanou a jak se to projevilo? "
Mr.Getz chtěl slyšet asi názory těch kdo to mají udělaný a jestli do toho má jít taky a co mu to přinese. Je jasný že ten motor na 100 koníků nikdo nepředělá, ale šlo o to, ten kdo to má a opravdu v tom jezdí aby se podělil o vlastní pocity. My co to nemáme a nikdy jsme v tý 1,1 nejely víme asi velkej prd a můžeme akorát tak hádat co to udělá.
Je to stejné jako když za tu 1,1 dáš naloženej vlek taky to nejede. Ten kdo to má může srovnávat
"bez čipu jako s naloženým vlekem s čipem jako bez vleku" i tak se to dá asi říct a někomu ten rozdíl stačí.
Nemusí pálit gumy a trhat asfalt.
Napsal: 10 kvě 2007, 19:51
od Juraj
Napsal: 10 kvě 2007, 21:27
od Pavel M
Vážený Juraji já ti odpověděl na co jsi se mě ptal,pokud by jsi svůj dotaz nesměroval ke mě.tak bych ti neměl co napsat tak si uvědom co chceš.
Napsal: 10 kvě 2007, 22:23
od Hardcam
Mr.Getz vaznej zajem o chip nema, spis snaha o rozproudeni fora:)
Napsal: 11 kvě 2007, 08:01
od Juraj
PavelM & Hardcam :
...no jo jo, "bratři v triku" mají vzdy pravdu, jak jinak...