Stránka 2 z 2

Napsal: 20 bře 2008, 09:52
od black_sheep
mirpie píše:dobře, Láďo :-), vím, že jsi Coupé nevlastnil, ale nevíš náhodou, kde to má palivovej filtr? Třeba to bude umístěný stejně jak na Scoupé..
cece ten jsem jeste ani nehledal.. ale kazdopadne na stejnym miste jako scoupe neni.. nebo jsem si ho alespon nevsiml.. :-)

Napsal: 20 bře 2008, 10:03
od Vladislav Bureš
Já jsem vždy tvrdil že najít filtr je nejlepší když začneš na střikách a půjdeš po trubkách až k nádrži že na něj po cestě musíš narazit :D Přiložím ti obrázky z manuálu na Scoupe a pokud to je stavěno jako olejový filtr který je pořád stejný (to mám do hujera :P ) tak by to s palivovím mělo být stejné. Hledal bych ho určitě u motoru jako u Scoupe a bude to pravděpodobně řešeno stejně jako u Scoupe vrtaným okem a dutým šroubem nikoli jen napojenou hadičkou.
Obrázek Obrázek

Napsal: 20 bře 2008, 14:16
od mirpie
no, ten filtr mám v ruce, je dost podobnej tomu co je na obrázku. Rendl měl právě filtr před zadním kolem pod prahem. Tam je výměna pracnější... No, to už nějak najdu. Jinak jsem koupil origo řemen na posilovač řízení, tak to vyměnim a uvidim, snad není v hájí nebo vyosená řemenice, jako kdyby to pištělo znova. Jen mě překvapilo, že ten řemen co mi přišel má zoubky, přičemž řemenice je plochá, třeba je to na lepší ohýbaní toho řemenu. Tvar a velikost odpovídá..

Napsal: 20 bře 2008, 14:36
od Vladislav Bureš
mirpie píše:no, ten filtr mám v ruce, je dost podobnej tomu co je na obrázku. Rendl měl právě filtr před zadním kolem pod prahem. Tam je výměna pracnější... No, to už nějak najdu. Jinak jsem koupil origo řemen na posilovač řízení, tak to vyměnim a uvidim, snad není v hájí nebo vyosená řemenice, jako kdyby to pištělo znova. Jen mě překvapilo, že ten řemen co mi přišel má zoubky, přičemž řemenice je plochá, třeba je to na lepší ohýbaní toho řemenu. Tvar a velikost odpovídá..
http://www.tyma.cz/produkty/remeny/ploche/polyflat/ plochý se zoubky :D

Napsal: 20 bře 2008, 16:29
od mirpie
ten můj řemen, co mi přišel, má normální zuby, jak kdyby byl na ozubenou řemenici, normálně ale s klínovým profilem...tak nevim nevim

Napsal: 20 bře 2008, 16:39
od Kamil
Jak jsem kupoval klíňák na moje minulé auto,taky měl zuby.nevím proč to tak je.Asi aby to neprokluzovalo.Ale profil byl stejný,jako na řemenici.

Napsal: 20 bře 2008, 16:41
od Vladislav Bureš
mirpie píše:ten můj řemen, co mi přišel, má normální zuby, jak kdyby byl na ozubenou řemenici, normálně ale s klínovým profilem...tak nevim nevim
http://www.tyma.cz/produkty/remeny/klinove/ha/ už to mám 8)

Napsal: 23 bře 2008, 10:48
od mirpie
při výměně táhel stabilizátoru na zvedáku jsem při té příležitosti prošel celé auto odspodu a palivový filtr jsem neobjevil, tak jsem se aspon utvrdil, že bude opravdu někde v motorovém prostoru. Druhý den jsem šel na to a objevil jsem ho napravo (při pohledu stojícího člověka před autem) hned u přepážky mezi kabinou a motorem, bohužel poněkud dole pod hlavním brzdovým válcem. Takže přístup fakt bomba. Měnil jsem i filtr vzduchový, takže ten jsem celý sundal, pak i hadici od sání. Demontáž filtru byl trochu oříšek, protože jsem nevěděl, na čem (nebo jak) drží na trubce paliva od nádrže. Vidět tam není nic. Myslel jsem, že stačí ho normálně odšroubovat jak olejový filtr, ale po marném snažení a odporu palivové trubky jsem pochopil, že se věci mají jinak. Odspodu jsem nahmatal 14ku matici, která po povolení (asi 5x mi spadl klíč na zem) uvolní trubku od filtru. Je to převlečná matice, vše stojí, jen matice se hejbe, stejný systém jak u brzdového vedení, to kdyby někdo taky měnil filtr...

Jo, jinak auto jede o 150km/h ryhleji a trhá asfalt i na pětku :D :D :D .