Stránka 2 z 5

Napsal: 02 čer 2007, 11:41
od servo
To cistenie pomoze, ale je to relativne, lebo nikdy nevycisti perfektne. Na starej Lantre (samozrejme nemala xenony) ostrekovanie fungovalo celkom slusne, no hlavne pri vyssich rychlostiach. Avsak po cca 5 rokoch odislo cerpadlo a uz som to neopravoval kvoli vysokej cene.
K cisteniu xenonov: Ako poznam hranicu, kedy ich teba docistit? Ked mi blikaju oproti? :lol:
Osobne sa mi xenony nepacia, hlavne ako "prijimatel" - velmi oslepuju. Okrem toho su predrazene vzhladom na to, ze sa ich predaj slusne rozsiril aj do nizsich tried.

Napsal: 14 čer 2007, 22:06
od David C3
panové musím se přidat.. mam sice C3 ale taky čirou a mam tam hid xenon sada a upravené clonky a svítí to určitě lépe než obyč H7 ale příště si raděj připlatím i těch 25tis. jezdím dost v noci a vidím s xenonem prostě lepe a najedu 40 ročně.. vážně už bychto nepředělaval a koupil to komplet... sice i30 už má čočku tak si myslím že tam dát xenon výbojku nebude problem stejně jako u nového Santa Fe.. Focus Megan Mazda 3 a C4 mají možnost xenonu ale korea jaksi neočekava o tyhle prvky na českém trhu velký zájem tak NIC... muj názor je ,že pokud ta možnast je ta radej origo :-)

Napsal: 20 čer 2007, 11:00
od servo
Dnes dorazila prva i30 do Presova vramci predvadzania pocas hudobneho festivalu v najblizsich dnoch. Musite mi prepacit, nestihal som sprafit fofo, ale tu su moje postrehy:
- vzhlad-decentnejsi nez Ceed - treba si zvyknut, v 1. momente ma viac oslovil Ceed (tento bol - strieborna metaliza)
- interier-zaujimava kombinacia farieb a materialov, na ktoru si bude treba tiez zvyknut, ale myslim, ze to bude mat uspech-cierna v kombinacii s tmavo-hnedym vrchom palubnej dosky - nazval by som to ako tazky styl
- sedadla - perfektne drzia telo, konecne spravili velke bocnice, takze mate pocit, ze vas to sedadlo nepusti
- pod kapotou: 1.6i, nebolo casu zajazdit, ale motor je na pohlad maly, kompaktny, okolo agregatu bolo vela volneho miesta a teda aj dobry pristup ku vsetkemu. Predajca vravi, ze je to zive zihadlo a mal by uplne stacit aj 1.4i
- priestoru az-az na nohy aj hlavu vsade
- nasadanie dozadu perfektne, nehrozi buchnutie hlavy ako napr. u starej Lantry
- cena - vravia ze ako Ceed ale este s lepsou vybavou. No tu sa musim pozastavit, pretoze tejto predvadzacke chybali take dolezite drobnosti ako: stropne osvetlenie vpredu, zadna stredova laktova opierka, sietky na zadnej casti prednych sedadiel, USB vstup (v Ceed standard), ovladacie prvky na volante, klima bola manualna.
Z toho dedukujem, ze to nebola max vybava, teda aspon dufam, ze nie a ze je to len nejaky predvadzaci hybrid a ze sa polepsia :-)
Takze myslim si, ze sa mame na co tesit :-))) vela zdaru!

Napsal: 23 čer 2007, 03:46
od Hardcam
Dobra zprava, v Nosovicih se pravdepodobne bude vyrabet i kombi

Obrázek

Napsal: 24 čer 2007, 23:09
od Joe TT

Napsal: 26 črc 2007, 12:56
od Ráďa
TAK CENY JIŽ JSOU:
Našel jsem oficialní ceník i30 v ČR. Nevím jestli jste ho již viděli a tak ho přikládám.
http://www.hyundai.cz/download/ceniky/cenik_i30.pdf
Zítra jestli to výjde,tak se stavím v Trutnově, se na toho fešáka kouknout.

Napsal: 31 črc 2007, 23:12
od milosh
Dnes jsem byl pracovne v Litomericich v Intersparu, meli ho tam vystavenyho, peknej kocar, hezci nez golf a jeho podobny konkurence :)

Napsal: 01 srp 2007, 08:14
od zdenek76
Ještě k těm HID xenonům: např. Mazda u CX-7 se v základu dodává s klasickýma žárovkama (manuální ovládání sklonu, nez ostřiku), v nejvyšší výbavě tam ale dávají HID xenony a samozřejmě zůstává manuál ovládání a bez ostřiku.
Podle mě je to stejný, jako když si doma místo klasické žárovky hodíš do lustru kompaktní výbojku. Prostě akorát jiná technologie světla, jinak vše kolem zůstává origo.

Napsal: 01 srp 2007, 09:13
od Selshig
včera sem jel po ostravě a viděl sem ho zastavil zrovna vedle mě na křižovatce předvaděcí vůz to byl modre barvy moc hezkej šikula i ta slečna co v něm seděla. Bude to pěkný vůz vyráběny v ČR

Napsal: 01 srp 2007, 09:15
od Hardcam
Tak tak...implantoval jsem do Elantry HID H7, sviti to supr, vypada este lip, jen to musim mit skloneny na 2, aby protijedouci nepyskovali:)

Napsal: 01 srp 2007, 09:40
od Selshig
Hardcam píše:Tak tak...implantoval jsem do Elantry HID H7, sviti to supr, vypada este lip, jen to musim mit skloneny na 2, aby protijedouci nepyskovali:)
no ja se ted po výplatě hned vrham na xenony H7 pro accentíka tak jsem zvědav... už se těším jak mě každy bude problikavat at vypnu dalkove :-)

Jinak i ceny nejsou zas tak divoke pro tu novou krasavici co se bude vyrábět v Nošovicích a motory to ma taky solidní....

Napsal: 01 srp 2007, 10:33
od MartasZ
zdenek76 píše:Ještě k těm HID xenonům: např. Mazda u CX-7 se v základu dodává s klasickýma žárovkama (manuální ovládání sklonu, nez ostřiku), v nejvyšší výbavě tam ale dávají HID xenony a samozřejmě zůstává manuál ovládání a bez ostřiku.
Podle mě je to stejný, jako když si doma místo klasické žárovky hodíš do lustru kompaktní výbojku. Prostě akorát jiná technologie světla, jinak vše kolem zůstává origo.
Jojo.. akorát já si to byl nechat seřídit na technický a tam mi říkali, že když nemám tu automatickou regulaci a ostřikovače, tak že by to moh bejt problém pro pány v zelenočerném.. a technickou tim taky neprolezeš :D Ale jinak to neřešim, svítí to luxusně a už to nechci nikdy měnit :-)

Napsal: 04 srp 2007, 13:47
od jandaxx
Hardcam píše:Tak tak...implantoval jsem do Elantry HID H7, sviti to supr, vypada este lip, jen to musim mit skloneny na 2, aby protijedouci nepyskovali:)
Přesně můj případ. Ve dne skloněno na 2 a v noci Tě zastřelej, i když to budeš mít skloněno na 3. Raději jsem to dal pryč, abych neohrožoval ostatní. Ono skončit v pangejtu za to, že Tě někdo oslní není nic moc. Ale jak jsem psal, je to každýho věc, jaký má ohled k ostatním.

Napsal: 04 srp 2007, 19:05
od jandaxx
zdenek76 píše:Ještě k těm HID xenonům: např. Mazda u CX-7 se v základu dodává s klasickýma žárovkama (manuální ovládání sklonu, nez ostřiku), v nejvyšší výbavě tam ale dávají HID xenony a samozřejmě zůstává manuál ovládání a bez ostřiku.
Podle mě je to stejný, jako když si doma místo klasické žárovky hodíš do lustru kompaktní výbojku. Prostě akorát jiná technologie světla, jinak vše kolem zůstává origo.
NENÍ to pravda. Mazda CX 7 má u xenonů ostřikovače a automatickou regulaci. Prostě to berte jako fakt. U xenonů to je povinné. Když to nemají, jsou dodělané a nehomologované. Už mě nebaví na tyhle hlody reagovat. Než něco napíšu, ověřím si to. Stačí se podívat na web MAZDY a najít si to v konfigurátoru .
Technické specifikace
Technické údaje 1) CX-7 2.3 DISI TURBO
Počet ventilů 16
Maximální výkon kW/ot/min 190 / 5 500
Maximální krouticí moment Nm/ot/min 380 / 3 000 cyklus l/100km 10,2
Emisní norma EURO IV

Modely Challenge Revolution Revolution High
2.3i DISI Turbo
Bezpečnost a zabezpečení Challenge Revolution Revolution High
Boční výztuhy ve dveřích x x x
Bezpečnostní sloupek řízení x x x
Airbag řidiče a spolujezdce x x x
Boční airbagy řidiče a spolujezdce x x x
Okenní airbagy vpředu a vzadu x x x
Deaktivace airbagu spolujezdce x x x
Tříbodové bezpečnostní pásy na všech sedadlech x x x
Aktivní předpínače předních bezpečnostních pásů x x x
Bezpečnostní opěrky hlavy vpředu x x x
Bezpečnostní uchycení pedálů x x x
ABS - antiblokovací brzdový systém x x x
EBD - elektronické rozdělení brzdné síly x x x
EBA - brzdový asistent x x x
Systém řízení jízdní stability DSC x x x
Protiprokluzový systém TCS x x x
Alarm x x x
Imobilizér x x x
Třetí brzdové světlo x x x
Uchycení dětské sedačky ISOFIX x x x
Automatické nastavení reflektorů x x
Xenonové světlomety s ostřikovačem x x
Exteriér Challenge Revolution Revolution High
Lité disky kol x x x
Dojezdové rezervní kolo x x x
Tónovaná skla x x x
Přední mlhové světlomety x x
Vyhřívané zadní okno x x x
Vnější kliky dveří v barvě vozu x
Chromové vnější kliky dveří x x
Vnější zpětná zrcátka v barvě vozu x x x
Boční směrová světla integrovaná ve zpětných zrcátkách x x x
Elektricky nastavitelná vnější zpětná zrcátka x x x
Vyhřívaná vnější zpětná zrcátka x x x
Střešní anténa x x x
Přední nárazník v barvě vozu x x x
Zadní nárazník v barvě vozu x x x
Střešní spoiler v barvě vozu x x x
Podélný střešní nosič x x x
Zadní stěrač s cyklovačem a ostřikovačem x x x
Zatmavěná zadní boční okna a zadní okno x x
Skleněné elektrické střešní okno x
Metalická barva 12 400 12 400 12 400
Vnitřní výbava a komfort Challenge Revolution Revolution High
Dálkově ovládané centrální zamykání x
Skládací klíč x
Bezklíčový vstup a startování x x
Elektrické ovládání oken vpředu a vzadu se systémem One Touch x x x
Automatická aktivace světlometů x x x
Palubní počítač x x x
Ovládání audio systému na volantu x x x
Tempomat x x x
Kůži obšitý volant s dekorací Piano Black x x x
Kůži obšitá hlavice řadicí páky x x x
Kůži obšitá hlavice ruční brzdy x x x
Kosmetická zrcátka v slunečních stínítkách řidiče a spolujezdce x x x
Rádio s CD a MP3 přehrávačem, 4 repro x
Akustický systém BOSE, CD měnič, 9 repro x x
Digitální hodiny x x x
Ukazatel vnější teploty x x x
Pylový filtr x x x
Automatická klimatizace x x x
Výškově nastavitelný volant x x x
Přední stěrače s cyklovačem x
Dešťový senzor x x
Odkládací kapsa v opěradle sedadla spolujezdce x x x
Výškově nastavitelné sedadlo řidiče x
Bederní opěrka řidiče x x
Vyhřívání předních sedadel x x
Elektricky nastavitelné sedadlo řidiče s pamětí x x
Dělená zadní sedadla v poměru 60:40 x x x
Uzamykatelná schránka před spolujezdcem x x x
Držák nápojů vpředu x x x
Bodové lampičky vpředu x x x
Osvětlení zadních sedadel x x x
Látkový potah sedadel x
Kožené čalounění x x
Bederní opěrka řidiče x x
Elektricky nastavitelné sedadlo řidiče s pamětí x x
Posilovač řízení x x x
Osvětlení zavazadlového prostoru x x x
Otevírání víka palivové nádrže z místa řidiče x x x
Stříbrné vnitřní kliky dveří x x

Částečně jsem to vytáhnul z konfigurátoru. Takže už o tom nepolemizujte, je to prostě tak.

Napsal: 09 srp 2007, 11:56
od Hardcam
Tak v NuboCaru uz maj prvniho zborenyho na predek, majitel si ho uzil jen dna dny a nahradni dily jeste nejsou.