Napsal: 09 zář 2007, 09:54
Turbo zvysuje vykon pri stejny spotrebe a pak kdyz tomu poradne slapes na krk spotreba leti nahoru... jelikoz je Scoupatka rizene vstrikovani v zavislosti na tom jakej potrebujes tah, tak kdyz na to slapnes zacne to palit vic benzinu aby bylo vic plynu co to turbo poradne roztocej a pak to tlaci vic vzduchu do valcu... je to jedno s druhym.
Z cehos plyne ze ciste teoreticky: U atmosfery predelany na turbo s puvodni ridici jednotkou by mela zustat zachovana spotreba pri urcitym ne moc velkym zvyseni vykonu, pak je potreba udelat neco s ridici jednotkou aby vedela ze ma spalovat vic a zmenit casovani ventilu atd...
Pokud se pletu tak mne opravte ale melo by to bejt priblizne spravne.
Tak jako tak se uprave ridici jednotky nevyhnete.
Holt kdyz Scoupecko zbytecne honim tak spotreba leti nahoru jako raketa, obzvlast s benzivoym preplnovanym motorem stary konstrukce s 12V musi se s nim umet jezdit
Z cehos plyne ze ciste teoreticky: U atmosfery predelany na turbo s puvodni ridici jednotkou by mela zustat zachovana spotreba pri urcitym ne moc velkym zvyseni vykonu, pak je potreba udelat neco s ridici jednotkou aby vedela ze ma spalovat vic a zmenit casovani ventilu atd...
Pokud se pletu tak mne opravte ale melo by to bejt priblizne spravne.
Tak jako tak se uprave ridici jednotky nevyhnete.
Holt kdyz Scoupecko zbytecne honim tak spotreba leti nahoru jako raketa, obzvlast s benzivoym preplnovanym motorem stary konstrukce s 12V musi se s nim umet jezdit