Stránka 2 z 38
Napsal: 17 črc 2007, 20:45
od Mikro
David C3 píše:Mikro píše:David C3 píše:nechapu to stím vyřazení když jedete ještě nad 40 za hodinu zničíte jsi turbo??? někdy vahazuji i na dalnici i když dojíždím na křižovatky a z táhlých klesaní... podle mě je to nesmysl. duležité je po rychlejší jízdě nechat turbo řádně ochladit. u Hdi je sice malé turbo ale najeto mam přes 140 000km a turbo bez problemu....
tazko sa to vysvetluje. pozri si konstrukciu turba
+ nema vyznam vyradovat z dovodu ktory som podrobne opisal vyssie
podle mě nemaš pravdu... nijak turbo nekazíš když jedeš klouhé mírné klesaní přece nebudu brzdit motorem když mužu na neutral dojed třeba ještě 2km.. najeto mam s TDI přes 300tis km a nikdy mi turbo neoděšlo. pokud tímhle turbo nějak trpí tak naprosto minimálně a na životnost to nemá prakticky žádný vliv...
čaaaaaaaau
nebudeme sa hadat. ja som len napisal svoje postrehy.
inak to s tym vyradovanim rychlosti mi povedali v skodovackom servise. bol som zadobre s majitelom a ten mi dal zopar tipov.
povedal ze najviac ludi s pokazenym turbom maju takych co mali predtym skodu 120 a vzdy setrili benzin tak ze vyradovali rychlosti. a zevraj toto turbu vobec neprospieva. toto ale hovoril na TDI motory od VW.
tak zatim.
Napsal: 17 črc 2007, 21:03
od David C3
tak budem naftáčky šetřit každý po svém ok....
hlavně hokně km bez nehody
Napsal: 17 črc 2007, 21:05
od Mikro
David C3 píše:tak budem naftáčky šetřit každý po svém ok....
hlavně hokně km bez nehody
dik
tebe tiez
Napsal: 17 črc 2007, 22:04
od Andy4
Zajtra idem na výlet do Budapešti, pokúsim sa o "economyrun"
Napsal: 17 črc 2007, 22:14
od Mikro
Andy4 píše:Zajtra idem na výlet do Budapešti, pokúsim sa o "economyrun"
moc sanci ti nedavam kedze nemozes vypnut Dr. Klimu
Napsal: 17 črc 2007, 22:19
od Andy4
Mikro píše:moc sanci ti nedavam kedze nemozes vypnut Dr. Klimu
Výlet kôli výrazne vysokým teplotám plánujem vo večerných hodínach...snáď sa doktor neurazí keď ho nezapnem
Okná neotvorím kôli dokonalému obtekaniu vzduchu, chladiť sa budem tak maximálne obsahom autochladničky
)) (tie modré plastové nádobky plnené nejakou modrastou tekutinou z Lidla za á 25,-, čo vraj pred použitím treba vložiť do mrazničky )
Napsal: 17 črc 2007, 22:21
od Mikro
Andy4 píše:Mikro píše:moc sanci ti nedavam kedze nemozes vypnut Dr. Klimu
Výlet kôli výrazne vysokým teplotám plánujem vo večerných hodínach...snáď sa doktor neurazí keď ho nezapnem
Okná neotvorím kôli dokonalému obtekaniu vzduchu, chladiť sa budem tak maximálne obsahom autochladničky
)) (tie modré plastové nádobky plnené nejakou modrastou tekutinou z Lidla za á 25,-, čo vraj pred použitím treba vložiť do mrazničky )
tak stastne cestovanie ti prajem
dnes som mal v aute na palubnom 43 stupnov.
Napsal: 17 črc 2007, 23:08
od Andy4
Mikro píše:
tak stastne cestovanie ti prajem
dnes som mal v aute na palubnom 43 stupnov.
Detto Kamarát, priorita je výlet na loďke nočnou Budou
) nech je len pekne teplúčko...
economyrun je len BTW
Napsal: 18 črc 2007, 12:44
od tom
Tak i já přidám hodnoty spotřeby:
70km/h - 4,2
90km/h - 5,0
110km/h - 5,9
130km/h - 6,8
150km/h - 7,8
Všechny hodnoty jsou na 5.stupeň a se zaplou klimou.
Napsal: 18 črc 2007, 12:59
od peaty
tom diky ti moc za udaje, aspon si neodbocil od tematu ako
Mikro a
Andy, ze?
A k tym udajom, ktore si dal, tak mozem povedat, ze sme na tom velmi podobne... Aj pri tej 90-ke si to papa trosku viac ako by si malo... A uz pri 130-ke je to tiez dost... Ach, ta sestka by sa tak hodila
Napsal: 18 črc 2007, 19:11
od tom
Možná by bylo zajímaví kdyby přidal hodnoty spotřeby někdo z benzíňáků.
Napsal: 19 črc 2007, 12:05
od diosko
tom píše:Tak i já přidám hodnoty spotřeby:
70km/h - 4,2
90km/h - 5,0
110km/h - 5,9
130km/h - 6,8
150km/h - 7,8
Všechny hodnoty jsou na 5.stupeň a se zaplou klimou.
Este to nemam vsetko pomerane, ale mne pri 90km/h ukazalo 4,0L a pri 130km/h 6,6L.
Ja to meriam pri vypnutej klime, zatvorenych oknach, co najmensom zatazeni auta, rovny usek bez klesania/stupania, tak aby sa to aspon podobalo tovarenskemu testovaniu. Okrem toho planujem namerat pri kazdej rychlosti tri hodnoty a urobit priemer aby to bolo co najobjektivnejsie
Napsal: 23 črc 2007, 09:22
od igor-PK
Takze som otestoval spotrebu na dialnici.
V piatok popoludni - BA - Povazska Bystrica
rychlost 130-140 tachometrovo, plynula jazda
4 ludia, plny kufor
40 st. na teplomeri (klima naplno)
spotreba 6.4
nedela cesta spat - uz len 2 ludia, prazdny kufor,
castejsia akceleracia a pod ... (skusal som ako to akceleruje okolo tych 130 km/hod)
rychlost 130-140, klima stale zapnuta
spotreba 6.3
Napsal: 25 črc 2007, 16:54
od Andy4
Dnes ráno som zaparkoval pred blokom, vypol kľúč v zapaľovaní, na displayi ukazovateľa denného nábehu kilometrov svietil po druhom vynulovaní údaj s hodnotou 220km. Kľudne som vystúpil a šiel si ľahnúť.
Zhrniem to: absolvoval som krátky výlet do severnej časti talianska, za 28 hodín sme urazili 2200 km. Z toho 3 hodiny som spal kdesi pri Grazi v rakúsku a hodinku som sa čľapkal v mori v taliansku.
Cesta tam: 2 osoby, 3L nesýtenej minerálky, 2 sendviče a GPS navigácia.
950km dialnica a 150km mesto/okresky
rýchlosť 110-120 (tacho) sa rovná 98-105 km/h na dispayi GPS, spotreba 5,2 s klima, v skratke som si dal za úlohu dôjsť do cieľa bez potreby tankovať
Cesta s5: 4osoby, kufor do puknutia naložený všetkým možným
GPS rýchlosť 130-140 v kuse, klima vypnutá vďaka náhlej zmene počasia
spotreba 6,2 /100km
Ako som už X krát písal agilita motora je skvelá, aj na dialnici.Nieje problém zo 130km rýchlosti zrýchliť na potrebných 160 pri zaradenom 5. rých. stupni. v krátkom okamihu potrebnom na predbehnutie a spätné zaradenie sa.
Som veľmi spokojný, sedadlá hodnotím veľmi kladne absolútne ma nebolí chrbát. Valcový obal z chipsov Pringels mi poslúžil ako dokonálá lakťová opierka zafixovaná v držiaku na plechovky
Ak sa budú dlhšie cesty v budúcnosti opakovať, nechám domontovať tempomat.
Napsal: 03 srp 2007, 20:59
od tom
Někde se tu řešila spotřeba při jízdě v koloně na 2.stupeň na volnoběh...
Tady je
4,9-5,1l/100km PC
To je krásný.