Stránka 2 z 5
Napsal: 08 črc 2007, 21:07
od Mikro
ja tankujem uz viac ako 6 rokov iba na shell. iba v kritickych pripadoch inde.
Napsal: 08 črc 2007, 23:05
od Peter5
Nechcem spochybnovat Shell ale jeden znamy tam natankoval raz a po niekolkych Km mu odisiel motor musel ho nechat komplet preplachnut a vycistit. Myslel ze je to len nahoda tak tam natankoval este raz a opet to iste. medzi opravamy netankoval nikde inde. Neviem ako to bolo dalej ci na nich poslal kontrolu alebo nie uz davno som ho nestretol. Tolko moj postreh
Napsal: 08 črc 2007, 23:15
od Mikro
Peter5 píše:Nechcem spochybnovat Shell ale jeden znamy tam natankoval raz a po niekolkych Km mu odisiel motor musel ho nechat komplet preplachnut a vycistit. Myslel ze je to len nahoda tak tam natankoval este raz a opet to iste. medzi opravamy netankoval nikde inde. Neviem ako to bolo dalej ci na nich poslal kontrolu alebo nie uz davno som ho nestretol. Tolko moj postreh
ono sa to moze stat na kazdej benzinke. staci ked pri doplnani daju benzin do nafty alebo opacne
vacsinou je to zlyhanie ludskeho faktora.
co sa tyka ale kvality tak shell je podla mna jeden z najlepsich. este aj JET je dobra. vozia palivo priamo z ciech.
skus natankovat niekolkokrat na JURKI alebo v TESCU a uvidite
vacsinou ale zistite nekvalitne palivo az pri navsteve servisu kde vam oznamia ze vam prave odislo cerpadlo, trysky alebo mate zanesene filtre.
Napsal: 08 črc 2007, 23:16
od Engineer
Nemozes pozerat na znacku pumpy...
To je podla mna o prevadzkarovi resp. a pobocke pumpy....
Aj to je dost hlavny faktor...
Len co by som nechcel zazit je to ked si pomylia nadrze a do Naturalu naleju diesel... Uz aj to sa stalo
Napsal: 08 črc 2007, 23:17
od Mikro
Engineer píše:Nemozes pozerat na znacku pumpy...
To je podla mna o prevadzkarovi resp. a pobocke pumpy....
Aj to je dost hlavny faktor...
Len co by som nechcel zazit je to ked si pomylia nadrze a do Naturalu naleju diesel... Uz aj to sa stalo
lol ... spolocne myslenie
Napsal: 08 črc 2007, 23:26
od Mikro
som urobil novy TOPIC k čerpačkám. nech to máme delené
Napsal: 10 črc 2007, 22:38
od Mikro
este som zabudol jednu vec na margo noveho CRDi motora.
skuste toto:
- zastavte auto
- zaradte jednotku
- bez toho aby ste stlacili plyn pokuste sa rozbehnut len pomocou spojky
- ked budete mat spojku uplne hore a auto pojde na volnobehu preradte na dvojku
- skuste sa znovu bez pomoci plynu dostat na rychlost dvojky
vo finale by ste mali ist dvojkou bez pouzitia plynu. da sa ist az na trojku ale to chce uz cvik.
pokial sa vam to podari a naucite sa to, budete mat bezproblemove pohynanie z miesta pri kazdej prilezitosti
ja jednotku bez plynu pouzivam casto na krizovatke pri posuvani alebo v kolone.
proste diesel rulez
Napsal: 10 črc 2007, 22:54
od peaty
No
Mikro, teraz si ti dovolim trosku oponovat
Je pekne co tu pises, ale presne toto iste mi fungovalo na byvalom aute (Daewoo Nexia 1.5 67kW). Cize rozbeh len na spojke bez nohy na plynovom pedali, co som vyuzival najma na parkovisku a potom vklude islo auticko same aj na dvojke bez nohy na plyne.
A viem, ze toto iste robila aj Skoda Felicia, na ktorej som robil autoskolu... Len tam uz neviem, aky vykon a objem mal ten motor. A oba motory boli benziniaky...
Napsal: 10 črc 2007, 22:56
od Mikro
peaty píše:No
Mikro, teraz si ti dovolim trosku oponovat
Je pekne co tu pises, ale presne toto iste mi fungovalo na byvalom aute (Daewoo Nexia 1.5 67kW). Cize rozbeh len na spojke bez nohy na plynovom pedali, co som vyuzival najma na parkovisku a potom vklude islo auticko same aj na dvojke bez nohy na plyne.
A viem, ze toto iste robila aj Skoda Felicia, na ktorej som robil autoskolu... Len tam uz neviem, aky vykon a objem mal ten motor. A oba motory boli benziniaky...
ono to funguje na kazdom aute. ale na naftaku ti to nechcipne ani ked ides do kopca. to je ta finta.
skus ist na benzine tak ze zastavujes na jednotke bez toho aby si vysliapol spojku a nepridavaj plyn. sa ti ten motor velmi rychlo zakucka.
Napsal: 11 črc 2007, 17:14
od Kcheml
Mikro: A co je tak nebetyčně špatného přidat při rozjezdu trochu plynu? Nechápu, proč má být tato vlastnost dieselu je tak zásadní... není pak na místě uvažovat spíš o automatické převodovce? Ta je pro popojíždění v kolonách mnohem výhodnější.
Napsal: 11 črc 2007, 17:16
od Mikro
Kcheml píše:Mikro: A co je tak nebetyčně špatného přidat při rozjezdu trochu plynu? Nechápu, proč má být tato vlastnost dieselu je tak zásadní... není pak na místě uvažovat spíš o automatické převodovce? Ta je pro popojíždění v kolonách mnohem výhodnější.
automaticka prevodovka sa k tomuto motoru/vybave neda prikupit
a kto nejazdi na naftaku nevie o com hovorim. tazko sa to vysvetluje.
P.S.: na automatike mam najazdene cca 50000 km ... keby sa dala dat aj do accenta s CRDi motorom tak ju tam mam
Napsal: 13 črc 2007, 07:29
od dusser
chlapci bavíte sa tu o samých somarinách, či to zdochne, alebo nie
je to predovšetkým vec "ľahkej nohy na plyne, výkonu motora a krútiaceho momentu" ... ak máš výkonný benzín, tak ani ten ti nezdochne
myslím, že tu by mal byť priestor na odovzdávanie skúseností a poznatkov a nie na také zbytočnosti
toľko môj názor
Napsal: 13 črc 2007, 09:05
od Sohaj
A ake su Tvoje skusenosti ? Zaujimam sa o vsetko , lebo ohladom aut som laik.
Napsal: 13 črc 2007, 10:52
od dusser
zatiaľ CRDi-čko ide ako švajčiarske hodinky, žiadny pazvuk v interiéri, nič nevibruje (vibrácie autorádia som už poriešil), takže maximálna spokojnosť
Napsal: 13 črc 2007, 10:59
od diosko
dusser píše:zatiaľ CRDi-čko ide ako švajčiarske hodinky, žiadny pazvuk v interiéri, nič nevibruje (vibrácie autorádia som už poriešil), takže maximálna spokojnosť
pridam sa aj ja so spokojnostou. Jedine co v aute vibruje som ja od radosti