Zas nazor proti nazoru. To ze je v palive riedidlo nie je tym, ze tam nejaky setrilek leje po nociach riedidlo. Je to tym, ze trasporter ktory prevaza palivo je zle ocisteny. Nic viac tam nie je. Co sa tyka slovenska, tam vsetky pumpy maju benzin od Slovnaftu (mozno az na premiove 99 a 100 okt benziny) a nevidim popri cestach kolony aut s rozpadnutymi motormiBorek píše:Benzín beru u všech čerpaček.Zatím bez problému,jen u Tank Ono v Trutnově,je auto línější(benzín o 2,-Kč lacinější) a neberu u Slovnaftu,protože na jejich benzín,rachtají ventily jak zběsilé .To mám několikrát odzkoušené na více autech.
Zrovna dnes zůstala spousta aut stát na D1 po načerpání u Slovnaftu.Po načerpání nafty zničily po pár metrech motory(propálené písty...).Slovnaft namíchal do nafty ředidlo. Takže moje podezření na míchání kdejakého sajrajtu i do benzínu se potvrdilo. Už to u Slovnaftu přehnali.
CDDi asi bude tiez haklivy na kvalitu nafty, ale nemyslim si ze ju bude treba filtrovat cez priatelkinu silonku
Kolega z prace ma H. Getz, 1,5 CRDi 81 kw, kazdy den Prostejov-Brno, asi 53 000 km, berie palivo na neznackovej pumpe na ulici U cerveneho mlynu (vedla Auto Balwin Brno) a jazdi mu to paradne