Stránka 2 z 21
Palivo u Slovnaftu
Napsal: 05 srp 2007, 15:02
od Mexican
Borek píše:Benzín beru u všech čerpaček.Zatím bez problému,jen u Tank Ono v Trutnově,je auto línější(benzín o 2,-Kč lacinější) a neberu u Slovnaftu,protože na jejich benzín,rachtají ventily jak zběsilé
.To mám několikrát odzkoušené na více autech.
Zrovna dnes zůstala spousta aut stát na D1 po načerpání u Slovnaftu.Po načerpání nafty zničily po pár metrech motory(propálené písty...).Slovnaft namíchal do nafty ředidlo.
Takže moje podezření na míchání kdejakého sajrajtu i do benzínu se potvrdilo.
Už to u Slovnaftu přehnali.
Zas nazor proti nazoru. To ze je v palive riedidlo nie je tym, ze tam nejaky setrilek leje po nociach riedidlo. Je to tym, ze trasporter ktory prevaza palivo je zle ocisteny. Nic viac tam nie je. Co sa tyka slovenska, tam vsetky pumpy maju benzin od Slovnaftu (mozno az na premiove 99 a 100 okt benziny) a nevidim popri cestach kolony aut s rozpadnutymi motormi
CDDi asi bude tiez haklivy na kvalitu nafty, ale nemyslim si ze ju bude treba filtrovat cez priatelkinu silonku
Kolega z prace ma H. Getz, 1,5 CRDi 81 kw, kazdy den Prostejov-Brno, asi 53 000 km, berie palivo na neznackovej pumpe na ulici U cerveneho mlynu (vedla Auto Balwin Brno) a jazdi mu to paradne
Napsal: 05 srp 2007, 17:57
od Hardcam
Chybi mi v seznamu Benzina a to dost:)...jinak jsem dal shell, ale neberu v-power diesel, znamy ma nachipovanyho smarta, kolem nafty se dost pohybuje a rekl mi, at v-power diesel neberu, z to jsou vyhozeny penize.
Btw, Shell ma stejny benzin jako ostatni, nekde jsem psal o rozhovoru s jednim cisternakem, ktery mi rikal, ze denne jede se stejnym palivem k odlisnym cerpackam. Udajne OMV ma mit palivo dovazene z Rakouska.
U Tank Ono je to sice nejlevnejsi, ale vzdycky se to chova divne. A to mi za to nestoji.
v-power diesel
Napsal: 12 říj 2007, 22:32
od diosko
Podarilo sa mi natankovat v-power diesel a mam subjektivny pocit, ze motor ma taky "plechovejsie klepavy" zvuk a aj mozno o nieco mensi tah. Naozaj to neviem naisto dokazat, len taky pocit
Aj ked Hardcam vystrihal pred v-p diesel, nebral ho uz niekto? Nespozoroval niekto to co ja?
Napsal: 13 říj 2007, 00:09
od Hardcam
Nez mi to rekl, tak jsem ho bral...pocity stejny jako ty.
Re: v-power diesel
Napsal: 13 říj 2007, 08:05
od CzechJoker
Normálně beru naftu u Benziny (mám tam slevu
), no předminulou nádrž jsem bral u Shellu a spotřeba mi poskočila o 0,7 l nahoru, motor měl divný zvuk a netáhnul. Nevím, do jaké míry je to jen subjektivní, ale jen co jsem druhý den nalil plnou u Benziny, už to jezdí zase normálně.
Re: v-power diesel
Napsal: 13 říj 2007, 08:30
od diosko
CzechJoker píše:Normálně beru naftu u Benziny (mám tam slevu
), no předminulou nádrž jsem bral u Shellu a spotřeba mi poskočila o 0,7 l nahoru, motor měl divný zvuk a netáhnul. Nevím, do jaké míry je to jen subjektivní, ale jen co jsem druhý den nalil plnou u Benziny, už to jezdí zase normálně.
Ja som tankoval len na Shell, ale doteraz som bral "normalny" diesel. Tusim to maju oznacene ako diesel extra a bolo vsetko v poriadku. Ked vyjazdim nadrz, skusim si dat pozor aby som chytil spravnu pistol na cerpacke
Doplnene: a zabudol som spomenut, ze aj spotreba stupla asi o 0,5L (co nie je tragicke, ale ...)
Re: v-power diesel
Napsal: 13 říj 2007, 13:15
od CzechJoker
diosko píše:Doplnene: a zabudol som spomenut, ze aj spotreba stupla asi o 0,5L (co nie je tragicke, ale ...)
Když najezdíš měsíčně kolem 5000 km jako já, tak je ten půllitr v nákladech přece jen cítit (cca 750 korun měsíčně - 9000 korun ročně).
Není benzín jako benzín
Napsal: 13 říj 2007, 13:48
od vašek.63
Máme tady benzínku Shell a po natankování je auto hlučný a nejede do kopce z mojí Lantrou na trojku a u Jet benzínu v pohodě na čtyřku a auto jede jako šlak .
Napsal: 13 říj 2007, 13:55
od Hardcam
Vasek: tyhle testy jsem s Lantrou delal taktez:) a zkusenosti podobny, Jet neni vubec spatna znacka, kdyz jedu po D8 do Prahy nebo z Prahy, vzdycky tam neco cmrndnu, maj to levnejsi nez kdekoliv jinde.
Napsal: 13 říj 2007, 13:56
od Borek
Blacku,nadávají ti na tvoji značkovou kvalitní Shell.
Chlapi,jestli to nebude také tím přidáváním biosajrajtů do nafty.
Napsal: 13 říj 2007, 16:26
od Hardcam
Pokud se casteji bude menit palivovy filtr, bio"sracky" nijak nepoznas.
Napsal: 13 říj 2007, 19:14
od Mexican
Jeeej.. a je to tu.. no ja som natankoval uplne doplna na UNICORN Hodejice (za Slavkovom, smer Bucovice) a nespozooval som ziadny rozdiel oproti Eurodieslu z HR alebo V-Power Dieslu od Shell.. Myslim, ze proste musi mat clovek stastie na tu konkretnu pumpu
kupil som si aditiva do paliva od STP (vola sa to DIESEL TREATMENT WITH ANTI-GEL) a ked to zratam tak ma plna nadrz z Unicorn a aditiva STP vyjdu o 150 Kc menej ako plna nadrz Shell V Power Diesel.. a STP tvrdi, ze to staci davat kazde 3 tankovania.. tak to teraz vyskusam - o par dni budem tankovat
Napsal: 13 říj 2007, 21:58
od Peter5
Nechcem posobit ako nevzdelanec
ale aj tak co su aditiva a naco sluzia prosim o vysvetlenie. Dakujem
Napsal: 13 říj 2007, 23:20
od Hardcam
Mexican: o tom jsem uvazoval, kdyz jsem byl v Makru, nakonec jsem to radsi nekoupil. Pak napis, jak jsi doipadl.
Napsal: 14 říj 2007, 00:04
od tom
Peter5 píše:Nechcem posobit ako nevzdelanec
ale aj tak co su aditiva a naco sluzia prosim o vysvetlenie. Dakujem
Dokáží zvýšit cetanové číslo nafty, pohlcovat vodu a něco dělat s oxidací...