Stránka 2 z 3

Napsal: 27 črc 2007, 11:27
od Mirek
Taky ne. Mohlo to bejt studený nebo teplý a pořád byl volnoběh strašně malej. Nějdy mu to prej i chcíplo. Ale pak jsme to rozdělali a měl zanešený kanálky. U ovládání škrtící klapky je termostatický ventil kterej v závislosti na teplotě vody ovládá volnoběh. Je to něco jako bimetal. Jenom jsme nevěděli míry nastavení takže pak byl volnoběh zas moc vysokej. Tak jsme to postuně zkoušením seřídily. Ale od tý doby má s volnoběhem pokoj.

Napsal: 27 črc 2007, 12:38
od oxigen
Ne nikde mi koncovka od lambdy nevysí....a svodama to nevim proč by to mělo bejt řekl bych že se po tom rapidně zvýšila spotřeba.....ale není to pořád ono..Teď s ni nejezdim rozebral jsem kastly a předělávám ji...pak se vrhnu na brzdy a pak asi rozdělám celej motor.....pže už si o to říká...

Napsal: 27 črc 2007, 12:42
od jirkatravna
Mirek píše:Taky ne. Mohlo to bejt studený nebo teplý a pořád byl volnoběh strašně malej. Nějdy mu to prej i chcíplo. Ale pak jsme to rozdělali a měl zanešený kanálky. U ovládání škrtící klapky je termostatický ventil kterej v závislosti na teplotě vody ovládá volnoběh. Je to něco jako bimetal. Jenom jsme nevěděli míry nastavení takže pak byl volnoběh zas moc vysokej. Tak jsme to postuně zkoušením seřídily. Ale od tý doby má s volnoběhem pokoj.
Já nevím ale já mám asi divnej kus. Škrtící klapku jsem měl už taky rozdělanou a celou jsem ji vyčistil, byl tam dokonce takový mechanismus který chodí na takové pružině a ten byl celý zaneřáděný tak že nemohl fungovat. Když jsem to vyčistil tak se skoro nic nezměnilo. Prostě ať udělám cokoliv tak se nikdy nic nezmění nebo jen nepatrně. Když odpojím váhu vzduchu tak je to taky stejný, když jsem dal novou sondu tak taky skoro stejný. Jedinou výměnu jsem pocítil, když jsem dal nové káble a vyměnil silentblok :?

Napsal: 27 črc 2007, 15:00
od Mirek
Ještě mě napadá vzducháč ale to si asi zkoušel taky. Já když odpojím váhu vzduchu tak se to motoru vůbec nelíbí. Ještě by asi stálo za to nechat obnovit tovární nastavení klapky to taky někdy udělá hodně.

Napsal: 27 črc 2007, 16:35
od oxigen
Já mám kit sání a a vahu v chromové trubce....ale měsíce to jezdilo bez problému. Cbybu bych hledal někde u vstřikováni a přípravě směsi.....

Napsal: 27 črc 2007, 16:38
od black_sheep
jasne je, ze se to prechlastava podle tech dusledku! presne takovy problem mel kamarad se S-coupe, porad se uchlastavalo a my nevedeli proc!


jednotka mela nastavenej predstih na 0 (a prechcavanim to resila aby to jezdilo vubec), proste se zblaznila, takze bych se zameril na to a prip. by mohlo stacit prehrat software nebo prip. sehnat jinou pokud by se neco podelalo! urcite bych jel na diagnostiku k nekomu kdo se neboji vzit do ruky multimetr a ma osciloskop treba!

Napsal: 27 črc 2007, 17:19
od jirkatravna
Tak ta diagnostika měl být můj dálší krok. Jenomže moje auto je z roku 1992 a ve dvou podnicích mi řekli že mi udělaj diagnostiku od 98 a víš. Takže jsem namydlenej. Mám jednu jednotku ještě doma tak jestli tam bude sedět tak ji zkusím. Ať se děje vůle boží mě už je to jedno :(

Napsal: 20 srp 2007, 23:25
od oxigen
Problém vyřešen. Prásklé svody (to by zas tak nevadilo), ale hlavně zapalovací modul. Jedu skoro na 2 válce. Díky našemu foru jsem tu našel příspěvek v kterém se můj problém popisuje do detailu a má i stejné chyby. Pri hledání příčiny jsem taky zjistil, že 4 "bodové" svíčky Brisk Premium jsou zcela na ho*no. To jen na konec......

Napsal: 21 srp 2007, 06:57
od Vita
jirkatravna píše:Tak ta diagnostika měl být můj dálší krok. Jenomže moje auto je z roku 1992 a ve dvou podnicích mi řekli že mi udělaj diagnostiku od 98 a víš. Takže jsem namydlenej. Mám jednu jednotku ještě doma tak jestli tam bude sedět tak ji zkusím. Ať se děje vůle boží mě už je to jedno :(
Co se tyka diagnostiky, tak v (/-/)servisech by ti ji meli udelat vsude ... tam na to maji ty spravny kabely ...

Napsal: 21 srp 2007, 10:44
od jirkatravna
Vita píše:
jirkatravna píše:Tak ta diagnostika měl být můj dálší krok. Jenomže moje auto je z roku 1992 a ve dvou podnicích mi řekli že mi udělaj diagnostiku od 98 a víš. Takže jsem namydlenej. Mám jednu jednotku ještě doma tak jestli tam bude sedět tak ji zkusím. Ať se děje vůle boží mě už je to jedno :(
Co se tyka diagnostiky, tak v (/-/)servisech by ti ji meli udelat vsude ... tam na to maji ty spravny kabely ...
Jo to asi jo. Bubu se muset jednou urvat a a udělat si výlet ně kam do H servisu. Mám to totiž do nějakýho dost daleko, jsem z Jeseniscého okresu až ze špice u polských hranic. Tady nemáme nic :cry: A kolik to tak stojí když mě napíchnou a sjedou motor?

Napsal: 21 srp 2007, 11:20
od Kamil
jirkatravna píše:
Vita píše:
jirkatravna píše:Tak ta diagnostika měl být můj dálší krok. Jenomže moje auto je z roku 1992 a ve dvou podnicích mi řekli že mi udělaj diagnostiku od 98 a víš. Takže jsem namydlenej. Mám jednu jednotku ještě doma tak jestli tam bude sedět tak ji zkusím. Ať se děje vůle boží mě už je to jedno :(
Co se tyka diagnostiky, tak v (/-/)servisech by ti ji meli udelat vsude ... tam na to maji ty spravny kabely ...
Jo to asi jo. Bubu se muset jednou urvat a a udělat si výlet ně kam do H servisu. Mám to totiž do nějakýho dost daleko, jsem z Jeseniscého okresu až ze špice u polských hranic. Tady nemáme nic :cry: A kolik to tak stojí když mě napíchnou a sjedou motor?
Stojí to 400 Kč.Byl jsem tam před týdnem,protože jsem potřeboval vymazat chybu na airbagu.Přitom mo projel celé auto.A taky i Live test.

Napsal: 23 srp 2007, 01:16
od oxigen
No tak diagnostika je sice dobrá...ale vodhalý málo věcí...lantra = na ní srtačí ještě selskej rozum.....nepočítam senzoryku....

Napsal: 23 srp 2007, 07:03
od drobcek
No ja som mal podobný problém až na ten smrad! Menily mi sondu, čidla, palivovy filter, kable a vela iného! Vrazil som do toho viac ako 20000 a nakonie stačilo VYBRAŤ krokový motorek, vyčistit ho a prestalo! Nemáš rovnaky problém ako ja ale je dosť podobný! Za pokus nič nedáš!

Napsal: 23 srp 2007, 10:40
od jirkatravna
oxigen píše:No tak diagnostika je sice dobrá...ale vodhalý málo věcí...lantra = na ní srtačí ještě selskej rozum.....nepočítam senzoryku....
No tak na tu mojí nestačí ani rozum odborníka. Už jsem vyměnil vše co vyměnit šlo a pořád to není ono. Opravdu už nevím co s tím.

Napsal: 24 srp 2007, 16:08
od oxigen
A dodatek po výměně zapalovacího modulu přesněji to co zapaluje 1-4....jsem ještě zjistil že je prostřelenej kabel od svíč na 4, ten nejkratší...a teď šlapu jako hodinky....ale tim jsem neskončil je pořád co čistit a opravovat.....a nějak mě to baví...

Na ten krokovej motorek se taky juknu