Stránka 2 z 3
Napsal: 20 črc 2007, 08:03
od zdenek76
už jsme to tuším v nějakým vláknu debatovali, že softwarovou úpravou se z těch 123kW udělá 139kW, pak se dá dalších pár koníků nahnat na svodech, výfuku, ale nejčastější úpravou je kompresor ve vrcholné verzi na 280HP a to už je na to auto až dost
Napsal: 20 črc 2007, 08:29
od Petr HC
zdenek76 píše:už jsme to tuším v nějakým vláknu debatovali, že softwarovou úpravou se z těch 123kW udělá 139kW, pak se dá dalších pár koníků nahnat na svodech, výfuku, ale nejčastější úpravou je kompresor ve vrcholné verzi na 280HP a to už je na to auto až dost
Ze 123kW u atmosferickýho motoru udělat 139kW? To je hodně optimistický
Promiň, ale tomu nevěřim - minimálně do doby než uvidim graf z brzdy před a po. Mimochodem mám celkem čerstvou zkušenost (kamarádovi dělaly ECU do Fiatu Punto 1.4 GT) s firmou BitPower a sebekriticky musim přiznat, že všechno dobrý co jsem o nich kdy řekl beru zpět.
Napsal: 20 črc 2007, 10:40
od hlobilp
Petr HC: ono to bude tim, ze ten samy motor Hyundai nabizi v jinem modelu naladeny prave na 139kW. Presne podrobnosti nevim.
Napsal: 20 črc 2007, 11:02
od muno
Vážne 5 litrov!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Napsal: 20 črc 2007, 11:27
od zdenek76
Petr HC píše:zdenek76 píše:už jsme to tuším v nějakým vláknu debatovali, že softwarovou úpravou se z těch 123kW udělá 139kW, pak se dá dalších pár koníků nahnat na svodech, výfuku, ale nejčastější úpravou je kompresor ve vrcholné verzi na 280HP a to už je na to auto až dost
Ze 123kW u atmosferickýho motoru udělat 139kW? To je hodně optimistický
Promiň, ale tomu nevěřim - minimálně do doby než uvidim graf z brzdy před a po. Mimochodem mám celkem čerstvou zkušenost (kamarádovi dělaly ECU do Fiatu Punto 1.4 GT) s firmou BitPower a sebekriticky musim přiznat, že všechno dobrý co jsem o nich kdy řekl beru zpět.
Přesně jak píše hlobilp, zcela totožný motor se nyní (od roku 2006) nabízí se 139kW, úprava spočívala jen v jiném nastavení řídící jednotky. Je to originál tovární "úprava", takže teoreticky stačí stáhnout z nové jednotky data a nahrát je do staré a máš +16kW.
Napsal: 20 črc 2007, 11:34
od Airfan
Kolega, co hodnocení psal a měl 2,7 půjčený, je z Prahy. Jako služební má Santa Fe . Děsně líná mrcha
, ale pohodlná.
Měl jsem dříve Oktávku 1,6i , nechal jsem ji přečipovat - papír, který k tomu firma Cimbu dávala s výjezdem z brzdy, udával zvýšení výkonu o 12kW a krouťáku cca o 20Nm . To už je poznat- zhruba 15% zvýšení výkonu. Spotřeba mi šla potom dolů o 0,5l v průměru.
Napsal: 20 črc 2007, 11:43
od jandaxx
Řekl bych, že ten motor úplně stejný není. Objem není vše. Ten nový 2.7V6 má variabilní časování ventilů. Takže tím, že někdo POUZE nahraje soft pro ovládání tohoto motoru, si akorát vykope hrob své ŘJ.
Napsal: 20 črc 2007, 12:21
od TSteinar
Ja zo svojho laickeho pohladu by som to auto s motorom 2,7 V6 bral hned a ak sa to podari, tak aj vezmem. Ako citam, spotreba nemusi byt az tak vysoka pri normalnej jazde, co ma len utvrdzuje v tom, ze to mam vziat. Ma to kultivovane tvary a asi si ani neviem predstavit ohladne motoru, aby v tom aute bol napriklad motor 1,6i 76kW. Je to dost tazke auto na to, aby tento motor zvladal ten sportovy potencial, ktory toto auto ma.
Napsal: 20 črc 2007, 13:16
od Petr HC
TSteinar píše:Ja zo svojho laickeho pohladu by som to auto s motorom 2,7 V6 bral hned a ak sa to podari, tak aj vezmem. Ako citam, spotreba nemusi byt az tak vysoka pri normalnej jazde, co ma len utvrdzuje v tom, ze to mam vziat. Ma to kultivovane tvary a asi si ani neviem predstavit ohladne motoru, aby v tom aute bol napriklad motor 1,6i 76kW. Je to dost tazke auto na to, aby tento motor zvladal ten sportovy potencial, ktory toto auto ma.
Píšeš sportovní potenciál, ale myslíš sportovní design. Co se váhy týče ten V6 je ještě těžší než ten 2.0 - z čehož vyplývá ta nedotáčivost o které se tu už psalo.
Napsal: 20 črc 2007, 13:18
od Petr HC
Airfan píše:Kolega, co hodnocení psal a měl 2,7 půjčený, je z Prahy. Jako služební má Santa Fe . Děsně líná mrcha
, ale pohodlná.
Měl jsem dříve Oktávku 1,6i , nechal jsem ji přečipovat - papír, který k tomu firma Cimbu dávala s výjezdem z brzdy, udával zvýšení výkonu o 12kW a krouťáku cca o 20Nm . To už je poznat- zhruba 15% zvýšení výkonu. Spotřeba mi šla potom dolů o 0,5l v průměru.
15% zvýšení výkonu u atmosferického motoru pouze chipem? Chtěl bych vidět ten graf a údaje z lambdy
Napsal: 20 črc 2007, 13:38
od Petr HC
zdenek76 píše:Petr HC píše:zdenek76 píše:už jsme to tuším v nějakým vláknu debatovali, že softwarovou úpravou se z těch 123kW udělá 139kW, pak se dá dalších pár koníků nahnat na svodech, výfuku, ale nejčastější úpravou je kompresor ve vrcholné verzi na 280HP a to už je na to auto až dost
Ze 123kW u atmosferickýho motoru udělat 139kW? To je hodně optimistický
Promiň, ale tomu nevěřim - minimálně do doby než uvidim graf z brzdy před a po. Mimochodem mám celkem čerstvou zkušenost (kamarádovi dělaly ECU do Fiatu Punto 1.4 GT) s firmou BitPower a sebekriticky musim přiznat, že všechno dobrý co jsem o nich kdy řekl beru zpět.
Přesně jak píše hlobilp,
zcela totožný motor se nyní (od roku 2006) nabízí se 139kW, úprava spočívala jen v jiném nastavení řídící jednotky. Je to originál tovární "úprava", takže teoreticky stačí stáhnout z nové jednotky data a nahrát je do staré a máš +16kW.
2.7 DOHC a 2.7 CVVT VIS jsou, podle mích informací, jiné motory.
Napsal: 20 črc 2007, 13:57
od jandaxx
2.7 DOHC a 2.7 CVVT VIS jsou, podle mích informací, jiné motory.
[/quote]
Už jsem to psal. To že mají stejný objem, nic neznamená.
Napsal: 20 črc 2007, 17:58
od zdenek76
Tak to sorry, to jsem netušil, každopádně úpravu 123 na 139 dělá oficiálně např. Hyundai Denso Švýcarsko nebo to pak dělá Hyundai Švédsko, takže na těch 139 jde bez problému vyladit i ten starší motor
Napsal: 20 črc 2007, 19:13
od Airfan
2.0FX motor byl prodáván v GB taky s výkonem o 20kW vyšším, než jinde v Evropě- tudíž to naladění tam muselo být velmi snadné. jen nevím, co tomu řekly díly motoru a spojka- jak tu bylo uvedeno, Hyundai je má trochu poddimezované
Napsal: 20 črc 2007, 20:51
od black_sheep
muno píše:Vážne 5 litrov!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tomu ani za mak neverim, pac to mi zrala 1.5 scoupo (veeelmi nudna jizda) co ma 975kg a i tomu bych nak neveril kdybych to tri roky nemel