Stránka 2 z 2
Napsal: 05 zář 2007, 21:55
od Mexican
diosko píše:Pri asi 3500 som to kontroloval, bolo to na min. Dolial som a neskor uvidim. Myslim si, ze by ste napriek teplotam mali na chvilu otvorit kurenie a skontrolovat to. Mozno sa aj do toho nieco preleje
ja to mam furt na max
ak jed je to studene, aj ked je to teple
Napsal: 06 zář 2007, 11:24
od Pavel46
diosko píše:Pri asi 3500 som to kontroloval, bolo to na min. Dolial som a neskor uvidim. Myslim si, ze by ste napriek teplotam mali na chvilu otvorit kurenie a skontrolovat to. Mozno sa aj do toho nieco preleje
Ahoj, když otvíráš topení, tak pouze jinak směruješ vzduch na topné těleso. Moderní auta topí stále. Chlazení a topení je jeden systém, stále otevřený.
Přeji hezký den
Chladiaca kvapalina
Napsal: 15 zář 2007, 20:37
od PaoloS
Po najazdených 1600 km som skontroloval hladinu a bola presne na dolnej riske (L). Prišiel som s tým do servisu, tam mi ju len doplnili a odvtedy všetko v pohode.
Na záver pripomínam, ale to akiste viete, že na hladinu chladiacej kvapaliny sa treba pozrieť, keď je motor studený.
Re: Chladiaca kvapalina
Napsal: 15 zář 2007, 21:35
od Mexican
PaoloS píše:Po najazdených 1600 km som skontroloval hladinu a bola presne na dolnej riske (L). Prišiel som s tým do servisu, tam mi ju len doplnili a odvtedy všetko v pohode.
Na záver pripomínam, ale to akiste viete, že na hladinu chladiacej kvapaliny sa treba pozrieť, keď je motor studený.
suhlasim a este pre mojich krajanov co byvaju v kopcoch pripominam, ze auto musi stat relativne vodorovne
Najma treba dodrzat fakt, ze hladina chladiacej kvapaliny sa mera ked je motor studeny (tak je to napisane na viku nadrzky s kvapalinou). Ked mam motor zahriaty a zastanem, tak to mam tiez pod ryskou min. Motor sa vsak neprehrieva, takze by som to videl na fakt ze ak je to okay za studena, tak to bude okay aj za tepla
U mna osobne je to za sudena na max tak asi to sudruhovia z Turecka leju ako pride