Stránka 2 z 6

Re: Stěhování do accenta

Napsal: 03 srp 2007, 20:24
od ivan
Mates píše:Zdarec,
tak jsem se z Lantry přestěhoval sem na accenta. Koupil jsem takovou voňavku od staršího pána a po prvních zkušenostech jsem docela nadšenej. Motor s autem pěkně hejbá, sedí se v tom taky dobře a všechno jde tak nějak zlehka. Tak čas ukáže zda to byla dobrá investice.
Blahopřeji ,kurňa :shock: Si stím teda hejbnul :shock: ,no zase červená říkáš,takže budu bílej akorát já na srazech ach jo. :cry: No co se dá dělat :wink:

Napsal: 03 srp 2007, 22:01
od Borek
Vítej v "rudém koutku",Mates. :lol:

Napsal: 03 srp 2007, 22:06
od ivan
Borek píše:Vítej v "rudém koutku",Mates. :lol:
A bílá svině mezi Váma,že jo?? :shock: :lol: :lol: ( Myslím to jen ze srandy :D ) :wink:

Napsal: 04 srp 2007, 10:51
od Hanz
Mates, ukaž fotky nééé??!! Si nemysli, že se budeš skovávat jen za změnu barvy :lol:
Tak aj ti to jezdí, brácho :P

Napsal: 04 srp 2007, 21:01
od Jirka
Selshig píše:ovšem teda co musím přiznat a ted sem si vzpoměl je hlavně podvozek na dešti. to je jako trošku větší nařez....to mi příjde že lítam přes kaluže a kloužu jak šileny na vozovce ale to je asi pneu nechám se tady poddat jinyma... :oops: ösobně nevím jestli je to už podvozek nebo kola ale občas mi to nahání husí kůži.chlapi poradte je to normalní nebo sou to pneu???na fabce mi to v dešti tak nelita a ni na tatikovým kalosku....
Tipnul bych to na gumy.. Přijde mi to v dešti klasika, mě to tahá zavolant díky jiným kolům furt, tak to nepoznám :D

Napsal: 04 srp 2007, 21:57
od Selshig
no jako mě příjde že tam je na accentíkovi jako by lehčí předek protože i při prudkem rozjezdu mam pocit že jedu na zadních kolech občas by to nebylo nad věcí.....menší spotřeba... :-)

Napsal: 05 srp 2007, 10:50
od L@rsen
Tak proběhl u mne test jízdních vlastnosti a zjístil jsem že na nedotáčivé auto tomu hodně ujiždí zadek a nerovnostech uskakuje víc než je zdrávo.S tím zadkem je to jak u staré Octávky na K.O. zadních tlumičích,snad i horší.No porovnal jsem ještě jednou motor.Sedl jsem prvně do accenta a potom do fabky (16V55kW) a takovou pružnost co má accent na trojku má pomalu fabka na čtverku.Asi i vím čím to bude,protože když korejci napíší,že má accent výkon 61,8kW a 116N.m. ,tak to sedí nebo má ještě míň.U Škodovky tedy VW je to tak,že ten motor který má mít 55kW bude mít v reálu o takových 8-12kW navrch a místo 126N.m. bude mít přes 130N.m..No a accent má ještě o trochu delší převody,kterého ho brzdí v rozletu.Další věc co mi vadí je,že se auto nechává tahat ve vyjetých kolejích a nebo když je ujetá krajnice má tendenci jet do příkopy.Dá se na to zvyknout a s korekcemi volantu se dá jet rovně,ale v zimě v zamrzlých kolejích to bude asi záhul.....Já narozdíl od jiných zatím za ten týden nemám citový vztah k vozům Hyundai,takže je to myslím si objektivní kritika.Z vaši strany zarytých fandů značky Hyundai :lol: neočekávám moc pochopení,ale je to prostě fakt.

Napsal: 05 srp 2007, 11:36
od Jirka
L@rsen píše:Tak proběhl u mne test jízdních vlastnosti a zjístil jsem že na nedotáčivé auto tomu hodně ujiždí zadek a nerovnostech uskakuje víc než je zdrávo.S tím zadkem je to jak u staré Octávky na K.O. zadních tlumičích,snad i horší.No porovnal jsem ještě jednou motor.Sedl jsem prvně do accenta a potom do fabky (16V55kW) a takovou pružnost co má accent na trojku má pomalu fabka na čtverku.Asi i vím čím to bude,protože když korejci napíší,že má accent výkon 61,8kW a 116N.m. ,tak to sedí nebo má ještě míň.U Škodovky tedy VW je to tak,že ten motor který má mít 55kW bude mít v reálu o takových 8-12kW navrch a místo 126N.m. bude mít přes 130N.m..No a accent má ještě o trochu delší převody,kterého ho brzdí v rozletu.Další věc co mi vadí je,že se auto nechává tahat ve vyjetých kolejích a nebo když je ujetá krajnice má tendenci jet do příkopy.Dá se na to zvyknout a s korekcemi volantu se dá jet rovně,ale v zimě v zamrzlých kolejích to bude asi záhul.....Já narozdíl od jiných zatím za ten týden nemám citový vztah k vozům Hyundai,takže je to myslím si objektivní kritika.Z vaši strany zarytých fandů značky Hyundai :lol: neočekávám moc pochopení,ale je to prostě fakt.
Tak po dlouhé době zas opravdu čumím :shock: co někdo dokáže napsat.. Korejci udávají papírově výkon stejný nebo vyšší než ve skutečnosti je a Fabie má o 8-12 kw víc než je na papíru..To snad ani nemůžeš myslet vážně. Ona pružnost motoru je dána spíš točivým momentem a ten maj prakticky stejnej. Tolerance skutečnosti a papírovýho výkonu bývá u všech aut +- stejně. Jediný co na tom motoru je dobrý je jeho tichost, ale co se týče výkonu a kultyvovanosti, tak teda nic moc. Já fakt nechápu, proč sis tak skvělý auto nekoupil.. V práci jsme jednu takovou Fabii měli a byl docela adrenalin předjíždět. Chtěl bych vidět jak s tím motorem nějakýmu Accentovi ujedeš.
Já bohužel nevím v čem Fabia Accenta předčí. Stačí se podívat na velikost kufru, na zadních sedadlech, na předních sedačkách, sjeď si 500km ve Fabii a pak v Accentu, uvidíš jak tě budou z Fabie bolet záda, to by bylo na dlouhý story.
Jedniný + je podvozek a kvalitnější plast v interiéru
Trochu nevím jestli mluvíme o stejném autě
:D

Napsal: 05 srp 2007, 12:33
od Felotron
L@rsen píše:Tak proběhl u mne test jízdních vlastnosti a zjístil jsem že na nedotáčivé auto tomu hodně ujiždí zadek a nerovnostech uskakuje víc než je zdrávo.S tím zadkem je to jak u staré Octávky na K.O. zadních tlumičích,snad i horší.No porovnal jsem ještě jednou motor.Sedl jsem prvně do accenta a potom do fabky (16V55kW) a takovou pružnost co má accent na trojku má pomalu fabka na čtverku.Asi i vím čím to bude,protože když korejci napíší,že má accent výkon 61,8kW a 116N.m. ,tak to sedí nebo má ještě míň.U Škodovky tedy VW je to tak,že ten motor který má mít 55kW bude mít v reálu o takových 8-12kW navrch a místo 126N.m. bude mít přes 130N.m..No a accent má ještě o trochu delší převody,kterého ho brzdí v rozletu.Další věc co mi vadí je,že se auto nechává tahat ve vyjetých kolejích a nebo když je ujetá krajnice má tendenci jet do příkopy.Dá se na to zvyknout a s korekcemi volantu se dá jet rovně,ale v zimě v zamrzlých kolejích to bude asi záhul.....Já narozdíl od jiných zatím za ten týden nemám citový vztah k vozům Hyundai,takže je to myslím si objektivní kritika.Z vaši strany zarytých fandů značky Hyundai :lol: neočekávám moc pochopení,ale je to prostě fakt.
A nemas toho svyho dotazenyho z venku? Tam se casto objevuji 55kW verze a pri prihlaseni v CZ tomu do papiru daji 63kW

Napsal: 05 srp 2007, 19:25
od Mates
4 Hanz-mám najeto s tím asi 600 km jel jsem pro holky do tábora a zkusil jsem si silnice 2 a 3 třídy a pak strakonickou a jsem spokojenej. Fotky pošlu se neboj. Sedí to dobře a i ten zátah mě mile překvapil.

Napsal: 05 srp 2007, 20:16
od Selshig
taky bych už mohl svou zelenou střelu blejsknout kurna....

Napsal: 06 srp 2007, 15:07
od antek
L@rsen píše:Tak proběhl u mne test jízdních vlastnosti a zjístil jsem že na nedotáčivé auto tomu hodně ujiždí zadek a nerovnostech uskakuje víc než je zdrávo.S tím zadkem je to jak u staré Octávky na K.O. zadních tlumičích,snad i horší.No porovnal jsem ještě jednou motor.Sedl jsem prvně do accenta a potom do fabky (16V55kW) a takovou pružnost co má accent na trojku má pomalu fabka na čtverku.Asi i vím čím to bude,protože když korejci napíší,že má accent výkon 61,8kW a 116N.m. ,tak to sedí nebo má ještě míň.U Škodovky tedy VW je to tak,že ten motor který má mít 55kW bude mít v reálu o takových 8-12kW navrch a místo 126N.m. bude mít přes 130N.m..No a accent má ještě o trochu delší převody,kterého ho brzdí v rozletu.Další věc co mi vadí je,že se auto nechává tahat ve vyjetých kolejích a nebo když je ujetá krajnice má tendenci jet do příkopy.Dá se na to zvyknout a s korekcemi volantu se dá jet rovně,ale v zimě v zamrzlých kolejích to bude asi záhul.....Já narozdíl od jiných zatím za ten týden nemám citový vztah k vozům Hyundai,takže je to myslím si objektivní kritika.Z vaši strany zarytých fandů značky Hyundai :lol: neočekávám moc pochopení,ale je to prostě fakt.
Dej si do pořádku přední nápravu,vyměň tlumiče a to auto se bude chovat jak má.Chceš tady někomu namluvit,že fabka úplně ignopruje vyjeté koleje?Nějak mimo néé.Nedělej z toho zázrak techniky.Mám Acc z roku 6 a na fabky se dívám jen ze zpětného zrcátka,pokud není někde omezení.Pak začíná velké předjíždění,které je ovšem někdy i honorované.
S tím výkonem,podle tvých počtů má fabka 63 až 67 KW :D :D :D

Napsal: 06 srp 2007, 17:15
od Selshig
no to by musela mit turbo :lol: :lol: :lol:

Napsal: 06 srp 2007, 17:31
od Mates
Vždyť do fabky zapomněli dát jeden válec :lol: :lol: :lol: .

Napsal: 06 srp 2007, 17:58
od Tommas33
mně osobně stačila jednou cesta Brno-Praha ve Fabii a 2.dny jsem trpěl ...jinak cesta třeba na Jadran v Accentu byla v pohodě...