Stránka 2 z 6
Re: Stěhování do accenta
Napsal: 03 srp 2007, 20:24
od ivan
Mates píše:Zdarec,
tak jsem se z Lantry přestěhoval sem na accenta. Koupil jsem takovou voňavku od staršího pána a po prvních zkušenostech jsem docela nadšenej. Motor s autem pěkně hejbá, sedí se v tom taky dobře a všechno jde tak nějak zlehka. Tak čas ukáže zda to byla dobrá investice.
Blahopřeji ,kurňa
Si stím teda hejbnul
,no zase červená říkáš,takže budu bílej akorát já na srazech ach jo.
No co se dá dělat
Napsal: 03 srp 2007, 22:01
od Borek
Vítej v "rudém koutku",Mates.
Napsal: 03 srp 2007, 22:06
od ivan
Borek píše:Vítej v "rudém koutku",Mates.
A bílá svině mezi Váma,že jo??
( Myslím to jen ze srandy
)
Napsal: 04 srp 2007, 10:51
od Hanz
Mates, ukaž fotky nééé??!! Si nemysli, že se budeš skovávat jen za změnu barvy
Tak aj ti to jezdí, brácho
Napsal: 04 srp 2007, 21:01
od Jirka
Selshig píše:ovšem teda co musím přiznat a ted sem si vzpoměl je hlavně podvozek na dešti. to je jako trošku větší nařez....to mi příjde že lítam přes kaluže a kloužu jak šileny na vozovce ale to je asi pneu nechám se tady poddat jinyma...
ösobně nevím jestli je to už podvozek nebo kola ale občas mi to nahání husí kůži.chlapi poradte je to normalní nebo sou to pneu???na fabce mi to v dešti tak nelita a ni na tatikovým kalosku....
Tipnul bych to na gumy.. Přijde mi to v dešti klasika, mě to tahá zavolant díky jiným kolům furt, tak to nepoznám
Napsal: 04 srp 2007, 21:57
od Selshig
no jako mě příjde že tam je na accentíkovi jako by lehčí předek protože i při prudkem rozjezdu mam pocit že jedu na zadních kolech občas by to nebylo nad věcí.....menší spotřeba...
Napsal: 05 srp 2007, 10:50
od L@rsen
Tak proběhl u mne test jízdních vlastnosti a zjístil jsem že na nedotáčivé auto tomu hodně ujiždí zadek a nerovnostech uskakuje víc než je zdrávo.S tím zadkem je to jak u staré Octávky na K.O. zadních tlumičích,snad i horší.No porovnal jsem ještě jednou motor.Sedl jsem prvně do accenta a potom do fabky (16V55kW) a takovou pružnost co má accent na trojku má pomalu fabka na čtverku.Asi i vím čím to bude,protože když korejci napíší,že má accent výkon 61,8kW a 116N.m. ,tak to sedí nebo má ještě míň.U Škodovky tedy VW je to tak,že ten motor který má mít 55kW bude mít v reálu o takových 8-12kW navrch a místo 126N.m. bude mít přes 130N.m..No a accent má ještě o trochu delší převody,kterého ho brzdí v rozletu.Další věc co mi vadí je,že se auto nechává tahat ve vyjetých kolejích a nebo když je ujetá krajnice má tendenci jet do příkopy.Dá se na to zvyknout a s korekcemi volantu se dá jet rovně,ale v zimě v zamrzlých kolejích to bude asi záhul.....Já narozdíl od jiných zatím za ten týden nemám citový vztah k vozům Hyundai,takže je to myslím si objektivní kritika.Z vaši strany zarytých fandů značky Hyundai
neočekávám moc pochopení,ale je to prostě fakt.
Napsal: 05 srp 2007, 11:36
od Jirka
L@rsen píše:Tak proběhl u mne test jízdních vlastnosti a zjístil jsem že na nedotáčivé auto tomu hodně ujiždí zadek a nerovnostech uskakuje víc než je zdrávo.S tím zadkem je to jak u staré Octávky na K.O. zadních tlumičích,snad i horší.No porovnal jsem ještě jednou motor.Sedl jsem prvně do accenta a potom do fabky (16V55kW) a takovou pružnost co má accent na trojku má pomalu fabka na čtverku.Asi i vím čím to bude,protože když korejci napíší,že má accent výkon 61,8kW a 116N.m. ,tak to sedí nebo má ještě míň.U Škodovky tedy VW je to tak,že ten motor který má mít 55kW bude mít v reálu o takových 8-12kW navrch a místo 126N.m. bude mít přes 130N.m..No a accent má ještě o trochu delší převody,kterého ho brzdí v rozletu.Další věc co mi vadí je,že se auto nechává tahat ve vyjetých kolejích a nebo když je ujetá krajnice má tendenci jet do příkopy.Dá se na to zvyknout a s korekcemi volantu se dá jet rovně,ale v zimě v zamrzlých kolejích to bude asi záhul.....Já narozdíl od jiných zatím za ten týden nemám citový vztah k vozům Hyundai,takže je to myslím si objektivní kritika.Z vaši strany zarytých fandů značky Hyundai
neočekávám moc pochopení,ale je to prostě fakt.
Tak po dlouhé době zas opravdu čumím
co někdo dokáže napsat.. Korejci udávají papírově výkon stejný nebo vyšší než ve skutečnosti je a Fabie má o 8-12 kw víc než je na papíru..To snad ani nemůžeš myslet vážně. Ona pružnost motoru je dána spíš točivým momentem a ten maj prakticky stejnej. Tolerance skutečnosti a papírovýho výkonu bývá u všech aut +- stejně. Jediný co na tom motoru je dobrý je jeho tichost, ale co se týče výkonu a kultyvovanosti, tak teda nic moc. Já fakt nechápu, proč sis tak skvělý auto nekoupil.. V práci jsme jednu takovou Fabii měli a byl docela adrenalin předjíždět. Chtěl bych vidět jak s tím motorem nějakýmu Accentovi ujedeš.
Já bohužel nevím v čem Fabia Accenta předčí. Stačí se podívat na velikost kufru, na zadních sedadlech, na předních sedačkách, sjeď si 500km ve Fabii a pak v Accentu, uvidíš jak tě budou z Fabie bolet záda, to by bylo na dlouhý story.
Jedniný + je podvozek a kvalitnější plast v interiéru
Trochu nevím jestli mluvíme o stejném autě
Napsal: 05 srp 2007, 12:33
od Felotron
L@rsen píše:Tak proběhl u mne test jízdních vlastnosti a zjístil jsem že na nedotáčivé auto tomu hodně ujiždí zadek a nerovnostech uskakuje víc než je zdrávo.S tím zadkem je to jak u staré Octávky na K.O. zadních tlumičích,snad i horší.No porovnal jsem ještě jednou motor.Sedl jsem prvně do accenta a potom do fabky (16V55kW) a takovou pružnost co má accent na trojku má pomalu fabka na čtverku.Asi i vím čím to bude,protože když korejci napíší,že má accent výkon 61,8kW a 116N.m. ,tak to sedí nebo má ještě míň.U Škodovky tedy VW je to tak,že ten motor který má mít 55kW bude mít v reálu o takových 8-12kW navrch a místo 126N.m. bude mít přes 130N.m..No a accent má ještě o trochu delší převody,kterého ho brzdí v rozletu.Další věc co mi vadí je,že se auto nechává tahat ve vyjetých kolejích a nebo když je ujetá krajnice má tendenci jet do příkopy.Dá se na to zvyknout a s korekcemi volantu se dá jet rovně,ale v zimě v zamrzlých kolejích to bude asi záhul.....Já narozdíl od jiných zatím za ten týden nemám citový vztah k vozům Hyundai,takže je to myslím si objektivní kritika.Z vaši strany zarytých fandů značky Hyundai
neočekávám moc pochopení,ale je to prostě fakt.
A nemas toho svyho dotazenyho z venku? Tam se casto objevuji 55kW verze a pri prihlaseni v CZ tomu do papiru daji 63kW
Napsal: 05 srp 2007, 19:25
od Mates
4 Hanz-mám najeto s tím asi 600 km jel jsem pro holky do tábora a zkusil jsem si silnice 2 a 3 třídy a pak strakonickou a jsem spokojenej. Fotky pošlu se neboj. Sedí to dobře a i ten zátah mě mile překvapil.
Napsal: 05 srp 2007, 20:16
od Selshig
taky bych už mohl svou zelenou střelu blejsknout kurna....
Napsal: 06 srp 2007, 15:07
od antek
L@rsen píše:Tak proběhl u mne test jízdních vlastnosti a zjístil jsem že na nedotáčivé auto tomu hodně ujiždí zadek a nerovnostech uskakuje víc než je zdrávo.S tím zadkem je to jak u staré Octávky na K.O. zadních tlumičích,snad i horší.No porovnal jsem ještě jednou motor.Sedl jsem prvně do accenta a potom do fabky (16V55kW) a takovou pružnost co má accent na trojku má pomalu fabka na čtverku.Asi i vím čím to bude,protože když korejci napíší,že má accent výkon 61,8kW a 116N.m. ,tak to sedí nebo má ještě míň.U Škodovky tedy VW je to tak,že ten motor který má mít 55kW bude mít v reálu o takových 8-12kW navrch a místo 126N.m. bude mít přes 130N.m..No a accent má ještě o trochu delší převody,kterého ho brzdí v rozletu.Další věc co mi vadí je,že se auto nechává tahat ve vyjetých kolejích a nebo když je ujetá krajnice má tendenci jet do příkopy.Dá se na to zvyknout a s korekcemi volantu se dá jet rovně,ale v zimě v zamrzlých kolejích to bude asi záhul.....Já narozdíl od jiných zatím za ten týden nemám citový vztah k vozům Hyundai,takže je to myslím si objektivní kritika.Z vaši strany zarytých fandů značky Hyundai
neočekávám moc pochopení,ale je to prostě fakt.
Dej si do pořádku přední nápravu,vyměň tlumiče a to auto se bude chovat jak má.Chceš tady někomu namluvit,že fabka úplně ignopruje vyjeté koleje?Nějak mimo néé.Nedělej z toho zázrak techniky.Mám Acc z roku 6 a na fabky se dívám jen ze zpětného zrcátka,pokud není někde omezení.Pak začíná velké předjíždění,které je ovšem někdy i honorované.
S tím výkonem,podle tvých počtů má fabka 63 až 67 KW
Napsal: 06 srp 2007, 17:15
od Selshig
Napsal: 06 srp 2007, 17:31
od Mates
Vždyť do fabky zapomněli dát jeden válec
.
Napsal: 06 srp 2007, 17:58
od Tommas33
mně osobně stačila jednou cesta Brno-Praha ve Fabii a 2.dny jsem trpěl ...jinak cesta třeba na Jadran v Accentu byla v pohodě...