Stránka 2 z 2
Napsal: 12 zář 2007, 08:25
od majco
Alesk píše:Ja neviem uz to tu par ludi pisalo, ze stym bola v servise, ale ze im povedali ze to nic neni akurat dufam ze sa nic nestane po padnuti zaruky, a hlavne podla mna ze na novom aute smrdi spojka, neni normalne.
Ja by som to na tvojom mieste aj tak vyskúšal. Mal by som taký väčší klídek na dušičke, že som pre to autíčko urobil všetko.
Napsal: 12 zář 2007, 08:36
od rastos
Ak by mla koncit zaruka, mohlo by mat zmysel naliehat na servis, nech este pocas zaruky napise zaznam do servisnej knizky. Teda ze zakaznik udava to a to, a ze oni to nateraz povazuju za normalny stav. Ak by tyzden po uplynuti zaruky odisla spojka, myslim ze by sa na to dalo odvolavat, resp. pomoct si s tym v argumentacii.
spojka
Napsal: 10 črc 2008, 13:43
od ceme
Alesk píše:Ja neviem uz to tu par ludi pisalo, ze stym bola v servise, ale ze im povedali ze to nic neni akurat dufam ze sa nic nestane po padnuti zaruky, a hlavne podla mna ze na novom aute smrdi spojka, neni normalne.
Je to normálne ver tumu keždému autu smrdí spojka ked ju neovládaš správne to je na výjazd kopcom alebo ked chceš zaparkovať na obruník a cuvaš a hraješ sa viac zo spojkou tak smrdí je to uplne normálne aj u iných autách
Napsal: 10 črc 2008, 14:15
od EB trupo
o5martin píše:peaty píše:o5martin: Toto iste som sa chcel tiez spytat. Takisto pozorujem pri vyssich rychlostiach, ze sa volant trochu klepe... Takze to vyzera, ze to nie je len problem jednoho auta... Asi tym budu trpiet vsetky Accenty, ci nie?
a máš tam pneu Pirelli P6000 z výroby nebo si přezul ? já se teda nehodlám smířit s tím že to prostě dělají všechny accenty a chci to odstranit ..... mě to dělá přesně toto :
při 2ce v malých otáčkách když to přidupnu tak v tom zátahu se předek jako by zakolíbá ( to mi dělal favorit když měl špatný kloub na poloose )
3ka ok , vše je tichoučké bez klepání do volantu
4ka cca ve 100 při razantnějším sešlápnutí plynu to cuká do volantu
5ka ve 130 se to rozklepe do volantu i při mírném sešlápnutí plynu s rychlostí to přibývá
5ka např jedu 100 a razantněji přišlápnu plyn tak cítím mírné rány do volantu.....
To co sem teď popsal může být hodně zkresleno tím že tam mám ty šišatý a šmajdavý pneu z výroby, stále čekám až servis dohodne reklamaci s dovozcem... nicméně výměnou pneu si myslim odstranim rozkmitání volantu při 130 a výše... ale co ty rány do volantu při razantní jízdě ????
neviem, mozno kecnem hovadinu, ale cital som v nejakom odbornom clanku o tom, ako sa prejavuje zniceny dvojhmotovy zotrvacnik:
"
Setrvačníky
Třetím chronickým bodem selhání bývají dvouhmotové setrvačníky, které se začaly uplatňovat asi před devíti lety. Kvůli nerovnoměrnému chodu bývá oběžné kolo setrvačníku u vznětových motorů odpruženo vůči náboji. Zabraňuje se tak přenosu vibrací do převodovky, také namáhání silent-bloků je menší.
Tento vynález možná zlepšuje kulturu běhu motoru, ale zejména při podtáčení nebo brzdění motorem může velmi rychle odejít. Zničený dvouhmotový setrvačník o sobě dává vědět rázy při změně zatížení – například řazení nebo přidání plynu. Postupně to dospěje tak daleko, že rána provází každý pohyb plynového pedálu. Na nový setrvačník si musíte připravit pětadvacet tisíc korun."
nechcem ta lakat, mozno accenty nemaju tieto zotrvacniky. ale skus preverit ak ti to este stale robi neplechu.
Napsal: 10 črc 2008, 19:29
od adam221
Caute s tym dvojhmotnym zotrvacnikom som sa pytal v Autopalace a nevedeli mi povedat... Potom som telefonoval na stredne slovensko do dakeho servisu, kde mi bolo oznamene, ze spojku este nerozoberali, pozeral to v papieroch, jeho odpoved bola: accent crdi nema dvojhmotny zotrvacnik.... ufff
dufam, ze se nemylia
Napsal: 10 črc 2008, 21:45
od peter culka
ahojte, ja som bol v Taliansku, mám teraz 3300km, ale nič som nepostrehol,mám obuté originál Pirelli ale na diskoch z ľahkých zliatin od Hyundaia. Oproti Kumho gumám, ktoré boli na starom Accente je to veľký rozdiel, držia dobre aj na vode.javascript:emoticon(':P')
Razz
Napsal: 11 črc 2008, 07:59
od EB trupo
adam221 píše:Caute s tym dvojhmotnym zotrvacnikom som sa pytal v Autopalace a nevedeli mi povedat... Potom som telefonoval na stredne slovensko do dakeho servisu, kde mi bolo oznamene, ze spojku este nerozoberali, pozeral to v papieroch, jeho odpoved bola: accent crdi nema dvojhmotny zotrvacnik.... ufff
dufam, ze se nemylia
tak to by mi odpadol obrovsky balvan. moja polovicka je totiz blondynka.....
a tej vysvetlit, ako sa ma spravat k dieselu
ale istota je gulomet, skusim sa aj ja popytat....
Re: spojka
Napsal: 12 črc 2008, 14:27
od vmb
ceme píše:Alesk píše:Ja neviem uz to tu par ludi pisalo, ze stym bola v servise, ale ze im povedali ze to nic neni akurat dufam ze sa nic nestane po padnuti zaruky, a hlavne podla mna ze na novom aute smrdi spojka, neni normalne.
Je to normálne ver tumu keždému autu smrdí spojka ked ju neovládaš správne to je na výjazd kopcom alebo ked chceš zaparkovať na obruník a cuvaš a hraješ sa viac zo spojkou tak smrdí je to uplne normálne aj u iných autách
Tak s tymto tvrdenim absolutne nesuhlasim. Jazdil som uz s hodne autami, ci uz starsimi alebo novymi, japonskymi, europskymi ci americkymi, ale jedine u mojho noveho Accenta mi smdi spojka. A s autami som jazdieval ako drak a nic. Ale na Accente je to stracha hroza. Malinko viac pridas a z sa v kabine neda vydrzat ten smrad. Je to des.
Inak som s accentikom spokojny, ale ta spojka a lak je des.Za chvilku idem na 1. garancku, tak uvidime, co z nich vypadne a ci to dokazu spravit. Ak nie, silne uvazujem nad predajom a prechodom ku konkurencii.
Napsal: 12 črc 2008, 19:11
od Mexican
vmb mas pravdu, spojka by ani pri normalnej zatazi nemala smrdiet, je to na vymenu.. len sa nenechaj odradit[/b]
Re: spojka
Napsal: 12 črc 2008, 19:57
od adam221
VMB - Mne na accente smrdela spojka prvych cca 1000km pri jazde v meste... Potom to pomalinky prestavalo.. Uz mam nabehanych cca 13tis km a nic nieje citit....
Napsal: 13 črc 2008, 00:31
od vmb
ja uz mam 11 tisic a smrdi stale. Nehovorim, ze sa s tym neda naucit zit, ale su pripady, kedy sa tomu clovek nevyhne (cuvanie do kopca, ..) a vtedy to smrdi jak slak.
No uvidime co na to povedia na garancke v servise. Uz sa neviem dockat ich vyhovoriek
Napsal: 16 črc 2008, 14:32
od EB trupo
chuapi, keby ste chceli vediet nieco o vasich novych pneumatikach tak tu je jedna adresa, ceny vcelku chutne, ale co je najdolezitejsie - kazda pneumatika ma aj vysledky testov (koeficienti) 6 - najhorsie; 1 najlepsie
http://www.pneumatikypriamo.com/start.html
ak to poznate, tak len pre osviezenie pamete.....
Napsal: 16 črc 2008, 14:52
od Mexican
EB trupo píše:chuapi, keby ste chceli vediet nieco o vasich novych pneumatikach tak tu je jedna adresa, ceny vcelku chutne, ale co je najdolezitejsie - kazda pneumatika ma aj vysledky testov (koeficienti) 6 - najhorsie; 1 najlepsie
http://www.pneumatikypriamo.com/start.html
ak to poznate, tak len pre osviezenie pamete.....
tak to teda cucim, tie Matadorky tam dopadli lepsie ako mnohe premiove znacky (ER300, P7) v tom bude nejaka buda.. ked zjazdim Klebery, a niekto tie Matadorky k Accentu doporuci (pretoze na Mazde 626 to fakt nebolo ono) rad ix vyskusam, skor ale treba davat na doporucenie ako na tieto "nezavisle" testy.. auto-bild neverim z podstaty
Napsal: 17 črc 2008, 12:03
od EB trupo
Mexican píše:EB trupo píše:chuapi, keby ste chceli vediet nieco o vasich novych pneumatikach tak tu je jedna adresa, ceny vcelku chutne, ale co je najdolezitejsie - kazda pneumatika ma aj vysledky testov (koeficienti) 6 - najhorsie; 1 najlepsie
http://www.pneumatikypriamo.com/start.html
ak to poznate, tak len pre osviezenie pamete.....
tak to teda cucim, tie Matadorky tam dopadli lepsie ako mnohe premiove znacky (ER300, P7) v tom bude nejaka buda.. ked zjazdim Klebery, a niekto tie Matadorky k Accentu doporuci (pretoze na Mazde 626 to fakt nebolo ono) rad ix vyskusam, skor ale treba davat na doporucenie ako na tieto "nezavisle" testy.. auto-bild neverim z podstaty
Ja som na ne poskuloval len preto, ze ich ma kolega na VW Golf IV 4x4 a predtym mal Klebery a plavalo mu auto - jeho slova a aj moja skusenost na jeho aute.... tot len tolko by som malicko do ohnika, a tak...