Stránka 2 z 2

Napsal: 19 srp 2007, 17:47
od ivan
Jo to je fajn,když to funguje,ale stejně buď radši na pozoru,musíš hlavně teď jezdit o no se to ukáže,máme tu krásný příklad,že né vždycky jsou NGK kvalitní :( ,ale nechci zbytečně píchat do vosího hnízda :wink:

Napsal: 20 srp 2007, 02:45
od radioactive-one
No sam jsem zvedavej . . dneska uz jsem zase z vyfuku cejtil benzin . . jen nevim, jestli se to z neho jeste nevypaluje. No uvidime podle spotreby. Ted nekdy se na ty svicky opet podivam, a uvidime jestli paly vsechny dobre.

Napsal: 21 srp 2007, 19:52
od radioactive-one
Tak je to zrejme v PR**** . Auto jede stejne jako predtim . . mam takovej pocit, ze kdyz se tedka juknu na svicky, budou zas 2 zadelany. Takze co to muze zpusobovat? . . tesneni pod hlavou? kdyz mam tlaky v poho?

Napsal: 21 srp 2007, 20:36
od ivan
radioactive-one píše:Tak je to zrejme v PR**** . Auto jede stejne jako predtim . . mam takovej pocit, ze kdyz se tedka juknu na svicky, budou zas 2 zadelany. Takze co to muze zpusobovat? . . tesneni pod hlavou? kdyz mam tlaky v poho?
Zkus ten rozdělovač,jinak víš co Tě čeká :wink:

Napsal: 21 srp 2007, 22:11
od pener_jack
zeby go go go :roll: :?:

Napsal: 22 srp 2007, 20:40
od radioactive-one
Tak svicky byly vsechny suchy a bily . . trochu jsme je kartacem ocistili, ale porad to neni ono. Takze mi to vypada na zajebany ventily. :cry: bo co . . kazdopadne hlava pujde dolu :-/ . Nejaky rady nez se do toho pustim sam? Sam jsem uz delal hlavu na kadetovi a na corse, takze bych to snad mohl zvladnout.

Jen pro jistotu, parohy sani a vyfuku dolu. rozvodovej remen dolu, viko ventilu dolu . . a pak uz muzu sundat hlavu . .