Stránka 2 z 4

Omezení

Napsal: 28 lis 2005, 23:46
od rade622
Tato redukce je poněkud nešťastný díl vozu.
1. Z lidí na internetu nikdo nevěděl zdůvodnit proč to tam je, ale taky nikdo nedokázal říct co to udělá když to tam nebude. Názory se pohybují od - neudělá to nic, až po - abys nejezdil na chudou směs, mohly by se podpálit ventily.
2. V Hyundai salonu ani podle čísla vin kastle, díl který ležel na stole nedokázali identifikovat, podle nich se žádný takový šmejd do Lanter nemontoval.
3. Všechny díly kolem tohoto bazmeku jsou shodné s díly montovanými do Lanter 83 kw. Vstřikovače, vedení vzduchu, filtr, svíčky. Čili vše co by mohlo mít vliv na složení či zapálení směsi.
4. Jediná neznámá je řídící jednotka. Tady jsem se domlouval na změření složení výf. plynů s bazmekem a bez něj. Poble názorů moudrých by se měl pokud by bylo něco špatně objevit rozdíl a z něj by se dalo usoudit co je asi špatně. Zatím nerealizováno. Čas a peníze.
5. Subjektivní dojmy - Auto jede o mnoho lépe, spotřeba poklesla.
Jezdím bez toho omezení, skutečně se přikláním k názoru že to tam němci montovali kvůli pov. ručení.
Pokud se něco dozvíš, či zjistíte nějakou zradu nebo vysvětlení pošli SZ nebo napiš příspěvek, ať jsem taky chytřejší.
Zdar
RADE622

Re: Omezení

Napsal: 29 lis 2005, 08:54
od Návštěvník
rade622 píše:Tato redukce je poněkud nešťastný díl vozu.
1. Z lidí na internetu nikdo nevěděl zdůvodnit proč to tam je, ale taky nikdo nedokázal říct co to udělá když to tam nebude. Názory se pohybují od - neudělá to nic, až po - abys nejezdil na chudou směs, mohly by se podpálit ventily.
2. V Hyundai salonu ani podle čísla vin kastle, díl který ležel na stole nedokázali identifikovat, podle nich se žádný takový šmejd do Lanter nemontoval.
3. Všechny díly kolem tohoto bazmeku jsou shodné s díly montovanými do Lanter 83 kw. Vstřikovače, vedení vzduchu, filtr, svíčky. Čili vše co by mohlo mít vliv na složení či zapálení směsi.
4. Jediná neznámá je řídící jednotka. Tady jsem se domlouval na změření složení výf. plynů s bazmekem a bez něj. Poble názorů moudrých by se měl pokud by bylo něco špatně objevit rozdíl a z něj by se dalo usoudit co je asi špatně. Zatím nerealizováno. Čas a peníze.
5. Subjektivní dojmy - Auto jede o mnoho lépe, spotřeba poklesla.
Jezdím bez toho omezení, skutečně se přikláním k názoru že to tam němci montovali kvůli pov. ručení.
Pokud se něco dozvíš, či zjistíte nějakou zradu nebo vysvětlení pošli SZ nebo napiš příspěvek, ať jsem taky chytřejší.
Zdar
RADE622
Ja to udelam az dame vsichny veci dohromady jako provozny kapaliny, svicky, atd. Rozvodak a ostatni rozvody jsou vymeneny :D :D . Podvozek super. Dam te vedet jak to jde.
Diky moc!

vykon

Napsal: 29 lis 2005, 13:36
od zaludnikrs
trosku sem to tady sledoval a doufam ze jsem to pochopil dobre abych ted nebyl za blba,takze u slabejsich lanter to smysl ma protoze se vykon zvetsi ze ale u te 84Kw to tam ani neni takze neni potreba nic oddelavat ze?ja jsem zatim toho nazoru ze to nemuze nic udelat kdyz se ta vlozka vydela

Jiřa

Jiřa

Napsal: 30 lis 2005, 17:58
od rade622
Máš pravdu, je to jen u Lanter, které mají omezený výkon motoru tou přepážkou, jak je vidět na mých fotkách. U silnějších ( neomezených) verzí to není. Takže pokud máš 84 kw určitě to tam nemáš. Sloužilo to na snížení výkonu motoru asi jen v Německu, bývalém spolkovém.
Rade622

Napsal: 02 pro 2005, 11:06
od HJugo
Zmensenie sania je najjednoduchsi sposob ako znizit vykon motora. Pri zmenseni prierezu sania sa vykon znizi len vo vysokych otackach, pri nizsich otackach (odhadujem do 3500ot/min) by sa malo auto spravat rovnako. Teda podrobnejsie: v zavislosti od otvorenia skrtiacej klapky by do urciteho uhla jej otvorenia nemal byt ziadny rozdiel (nezmeneny prietok vzduchu). Zmena nastava pri plne otvorenej skrtiacej klapke a vyssich otackach (obmedzenie mozneho prietoku vzduchu). Vysledok: ak vyberiete ten omedzovac prietoku vzduchu, tak narast vykonu by mal byt citelny vo vyssich otackach. Riadiaca jednotka by sa s tym mala vysporiadat (na zaklade udajov z lambda sondy by mala upravit dlzku vstrekov aby motor nebezal na chudobnu zmes). Berte to ako teoreticke fakty. V skutocnosti ak riadiaca jednotka nevie natolko zmenit dlzku vstreku, tak by mohli nastat problemy, o ktorych ste uz pisali, ale ja o tom nie som presvedceny (verim, ze riadiace jednotky su velmi inteligentne naprogramovane aby motor fungoval v kazdej chvili aj ked za cenu nizsieho vykonu(plati, ak daky senzor(labda a ine) nefunguje). Kto neveri nech spravi daky pokus. Napr. namontovat ten omedzovac do Lantry 84kW. Sorry za dlhe reci.

Napsal: 20 pro 2005, 12:13
od joaquinito_lopez
Hola Amigos!
Tak redukce je pryc!!!!
Ta prace trval asi 15 minut , jenom trozku problem se spodni sroubama.
Kdyz jsem ridil to auto predtim tak jsem rekl ze 1.6 16V 66Germany Kw tahne malo. Jsem sviklej na svuj Accent 1.3 64 Kw.
Tak..... prvni dojem.
- Auto tahne lip..o hodne..jak rekl majitel.
- lepsi dynamika v 5000-7000 otacky.
Spotreba nevim jeste, dam vedet.
A ten prispevek...mooocccc dobry.....!!!!!!!

Napsal: 23 bře 2007, 09:46
od TomXP
Jak jste dopadli ? Casu na test bylo dost :D Ja mam to same, ale porad s vytahnutim omezovace vaham, vaham....

Napsal: 23 bře 2007, 17:07
od zaludnikrs
jdi do toho :)

Napsal: 23 bře 2007, 20:53
od ivan
TomXP píše:Jak jste dopadli ? Casu na test bylo dost :D Ja mam to same, ale porad s vytahnutim omezovace vaham, vaham....
Proč váháš není třeba ,bylo to tam dané kvůly povinýmu ručení v Německu,Němci platí podle kubatůry,jinak ty motory jsou autentické!! :wink:
P.s Aspoň co vím já!! :oops:

Napsal: 23 bře 2007, 21:10
od TomXP
Jasne kluci diky ! Ja se bojim jenom te smesi benzin - vzduch, aby nebyl nejaky problem s chudsi smesi a ventilama....

Napsal: 23 bře 2007, 21:18
od ivan
TomXP píše:Jasne kluci diky ! Ja se bojim jenom te smesi benzin - vzduch, aby nebyl nejaky problem s chudsi smesi a ventilama....
Problém by neměl být žádnej Ecu se přispůsobí!! :D :wink:
P.s Píšu záměrně neměl by být problém :oops: ,ale auto je pouze stroj,který se rád rozbijí!! :P :wink:

Napsal: 23 bře 2007, 21:37
od TomXP
Tak ja do toho pujdu. Brzo vymenim svicky za Bosch super 4, tak pri ty prilezitosti to vyhodim....smazu ECU a uvidim, dam vedet 8)

Napsal: 25 bře 2007, 12:17
od TomXP
Tak to mam bez redukce. Bud to nekdo uz prede mnou vyndal, nebo mam vykon stazen jinak. Kazdopadne auto jezdi dost dobre, takze to necham plavat 8) Obrázek Obrázek

Napsal: 26 bře 2007, 12:06
od TomXP
Dotal jsem odpoved primo od hlavniho prodejce CR, tak ho tady zanecham pro informaci.

Vážený pane,
podle našich informací byl výkon z Vámi uváděných důvodů snížen pouze mechanicky a to destruktorem. Ve Vašem případě by tedy mělo stačit vyndání tohoto destruktoru bez dalších úprav.

S pozdravem

Jedlička Antonín
Technický ředitel
HYUNDAI Motor CZ s.r.o.
www.hyundaimotor.cz

tel.: +420 251 025 330
fax: +420 251 626 965
e-mail:jedlicka.antonin@hyundaimotor.cz

Napsal: 31 bře 2007, 18:10
od jelensoft
Po vyndání restriktoru je ještě potřeba nastavit plynove lanko. Jo rovnou si vyčistěte klapku, bejvá pěkně zasratá :-).