No jasné-treba sa hned chytiť každej hluposti! Ale mali by ste vedieť že ked máte dlhšie odpojenú prístrojovku, tak ručička padne úplne dolu a potom jej chvíľku trvá kým vystúpa tam kde má biť!!!Vita píše:Ano .. velmi ....Pida píše:Coz je vzhledem k tomu, ze ma stejnej stav kilometru docela zajmave, zeVita píše:Jen ti mezi tema fotkama dosel benzin ...
Kontrolka stretávacích svetiel
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
ACCENT 1,5 12V 95
LA 5-FN 1943
LA 5-FN 1943
- Reklama
Ale my (teda ja urcite) si delame srandu ... tak se hned necil ...icozv píše:No jasné-treba sa hned chytiť každej hluposti! Ale mali by ste vedieť že ked máte dlhšie odpojenú prístrojovku, tak ručička padne úplne dolu a potom jej chvíľku trvá kým vystúpa tam kde má biť!!!Vita píše:Ano .. velmi ....Pida píše: Coz je vzhledem k tomu, ze ma stejnej stav kilometru docela zajmave, ze
Taky jsi ten benal mohl vyvrcet na volnobeh .....
Ale ted jinak ....
Dival jsi se, jak jsem ti psal do tech svazku, jestli tam nemas nahodou ten spravny drat privedeny ?
Coupe 2.0 r.v. 2005 GK - 105.1/6000
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
Ale my (teda ja urcite) si delame srandu ... tak se hned necil ...
Taky jsi ten benal mohl vyvrcet na volnobeh .....
Ale ted jinak ....
Dival jsi se, jak jsem ti psal do tech svazku, jestli tam nemas nahodou ten spravny drat privedeny ?[/quote]
Ano, skušal som hned všetky volné pripojenia ale ani jedno nebolo to správne. Ono v accente ani taka kontrolka volna nieje. Sú tam rôzne-od AIRBAGU,HOLD,ABS.Takže to bude chceť asi autoelektrikára aby to v tej spleti káblov správne pripojil. Ale aj tak sa mi to už teraz páči.
Taky jsi ten benal mohl vyvrcet na volnobeh .....
Ale ted jinak ....
Dival jsi se, jak jsem ti psal do tech svazku, jestli tam nemas nahodou ten spravny drat privedeny ?[/quote]
Ano, skušal som hned všetky volné pripojenia ale ani jedno nebolo to správne. Ono v accente ani taka kontrolka volna nieje. Sú tam rôzne-od AIRBAGU,HOLD,ABS.Takže to bude chceť asi autoelektrikára aby to v tej spleti káblov správne pripojil. Ale aj tak sa mi to už teraz páči.
ACCENT 1,5 12V 95
LA 5-FN 1943
LA 5-FN 1943
-
- ***
- Příspěvky: 634
- Registrován: 22 čer 2007, 16:25
- Bydliště: Ostrava a předtím Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Fajn.Dikes.Ještě jsem se chtěl zeptat.Jak jsi dělal ten znak té kontrolky?To jsi tam do té fólie vyškrábal,nebo jsi tam dával svůj vlastní znak?icozv píše:No neviem ci sa mi to bude dat dobre pofotit, ale skusim, pripadne ti to vyznačím. Ale až večerKamil píše:A kudyma jsi vedl ten drát?Nemáš nějaké foto?
Sorry ale nestihol som to dnes pofotit, ale zajtra to bude určite!Kamil píše:Fajn.Dikes.Ještě jsem se chtěl zeptat.Jak jsi dělal ten znak té kontrolky?To jsi tam do té fólie vyškrábal,nebo jsi tam dával svůj vlastní znak?icozv píše:No neviem ci sa mi to bude dat dobre pofotit, ale skusim, pripadne ti to vyznačím. Ale až večerKamil píše:A kudyma jsi vedl ten drát?Nemáš nějaké foto?
Ten znak som normalne vyskrabal do tej origo folie nožíkom z orezávatka
ACCENT 1,5 12V 95
LA 5-FN 1943
LA 5-FN 1943
-
- ***
- Příspěvky: 634
- Registrován: 22 čer 2007, 16:25
- Bydliště: Ostrava a předtím Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Jo jo.To je to hlavní.Já to zkusím vykoumat jinak.Já si myslím,že to musí jít i z palubovky.Vždyť páčka na přepínání je na volantu.Akorát,že to bude před relátkem,které spíná světla a je v motorové části.Ale to nevadí,protože kontrolka nemá velký odběr.Mě víc trápí,jestli dokážu vyškrábat tu kontrolku v té folii,aby to k něčemu vypadalo.
V tom případě je nejlepší řešení nechat si to vyřezat na plotru do folie a tu pak nalepit na oškrábanou plochu zezaduKamil píše:Mě víc trápí,jestli dokážu vyškrábat tu kontrolku v té folii,aby to k něčemu vypadalo.
Dříve: Accent 1.3i 12 V, 1998, 3dv., green metal, sem tam lehce něco jinak, než jak to bylo originál
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
Tak jsem dneska trošičku vylepšil kontrolku světel....
Jednak jsem místo dosavadního L udělal konečně "předpisovou" ikonku a dal jí zelené podsvícení.
Pak mě taky štvalo, že svítí i s přístrojovkou, tak jsem ji dle výše uvedeného postupu zapojil ke kablíku potkávaček.
No a aby byl systém dokonalý, pomocí dvou relé a jedné blikající led jsem kontrolku "naučil" toto chování:
1. Jakmile je klíček v 2 poloze a nejsou zapnuta potkávací světla, kontrolka bliká (abych nezapoměl na ty světla )
2. Při zapnutí potkávaček začne trvale svítit
3. Při zapnutí dálkovek úplně zhasne
Udělal jsem tenhle systém proto, že různé ty automaty na svícení bohužel nedetekují dálkovky, takže by mi svítily zároveň s potkávačkama - což by se té H4 asi nelíbilo..... A protože jsem sklerotik, chtěl jsem, aby mě to nějak upozornilo, pokud zapomenu - a to blikání se fakt nedá přehlédnout
Jednak jsem místo dosavadního L udělal konečně "předpisovou" ikonku a dal jí zelené podsvícení.
Pak mě taky štvalo, že svítí i s přístrojovkou, tak jsem ji dle výše uvedeného postupu zapojil ke kablíku potkávaček.
No a aby byl systém dokonalý, pomocí dvou relé a jedné blikající led jsem kontrolku "naučil" toto chování:
1. Jakmile je klíček v 2 poloze a nejsou zapnuta potkávací světla, kontrolka bliká (abych nezapoměl na ty světla )
2. Při zapnutí potkávaček začne trvale svítit
3. Při zapnutí dálkovek úplně zhasne
Udělal jsem tenhle systém proto, že různé ty automaty na svícení bohužel nedetekují dálkovky, takže by mi svítily zároveň s potkávačkama - což by se té H4 asi nelíbilo..... A protože jsem sklerotik, chtěl jsem, aby mě to nějak upozornilo, pokud zapomenu - a to blikání se fakt nedá přehlédnout
Naposledy upravil(a) draceq dne 03 dub 2008, 07:21, celkem upraveno 1 x.
Dříve: Accent 1.3i 12 V, 1998, 3dv., green metal, sem tam lehce něco jinak, než jak to bylo originál
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
Tam byl právě docela zádrhel, který si vyžádal druhé relé Protože kontrolka je aktivována do stavu "blikat" palubním napětim na druhé poloze klíčku a když zapnu potkávačky, proud od žárovky relé přepne do stavu "svítit".... ovšem když bych zapnul dálkovky, relé by se vrátilo do stavu "blikat" (proud do potkávacího vlákna přestane jít) - proto bylo přidáno druhé relé, které při zapnutí dálkovek odpojí kontrolku od přívodu proudu, čímž se dostaneme do stavu "zhasnout".... jednoduché, ale účinné Nejtěžší na celé téhle akci bylo natažení a propojení kabelů
Naposledy upravil(a) draceq dne 03 dub 2008, 07:23, celkem upraveno 2 x.
Dříve: Accent 1.3i 12 V, 1998, 3dv., green metal, sem tam lehce něco jinak, než jak to bylo originál
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI