Stránka 2 z 3

Napsal: 10 zář 2007, 07:21
od icozv
Vita píše:
Pida píše:
Vita píše:Jen ti mezi tema fotkama dosel benzin ... :lol: :lol:
Coz je vzhledem k tomu, ze ma stejnej stav kilometru docela zajmave, ze :-)
Ano .. velmi .... :lol:
No jasné-treba sa hned chytiť každej hluposti! Ale mali by ste vedieť že ked máte dlhšie odpojenú prístrojovku, tak ručička padne úplne dolu a potom jej chvíľku trvá kým vystúpa tam kde má biť!!! :idea:

Napsal: 10 zář 2007, 12:35
od Vita
icozv píše:
Vita píše:
Pida píše: Coz je vzhledem k tomu, ze ma stejnej stav kilometru docela zajmave, ze :-)
Ano .. velmi .... :lol:
No jasné-treba sa hned chytiť každej hluposti! Ale mali by ste vedieť že ked máte dlhšie odpojenú prístrojovku, tak ručička padne úplne dolu a potom jej chvíľku trvá kým vystúpa tam kde má biť!!! :idea:
Ale my (teda ja urcite) si delame srandu ... tak se hned necil ... :wink:
Taky jsi ten benal mohl vyvrcet na volnobeh .....
Ale ted jinak ....
Dival jsi se, jak jsem ti psal do tech svazku, jestli tam nemas nahodou ten spravny drat privedeny ?

Napsal: 10 zář 2007, 13:55
od icozv
Ale my (teda ja urcite) si delame srandu ... tak se hned necil ... :wink:
Taky jsi ten benal mohl vyvrcet na volnobeh .....
Ale ted jinak ....
Dival jsi se, jak jsem ti psal do tech svazku, jestli tam nemas nahodou ten spravny drat privedeny ?[/quote]

Ano, skušal som hned všetky volné pripojenia ale ani jedno nebolo to správne. Ono v accente ani taka kontrolka volna nieje. Sú tam rôzne-od AIRBAGU,HOLD,ABS.Takže to bude chceť asi autoelektrikára aby to v tej spleti káblov správne pripojil. Ale aj tak sa mi to už teraz páči.

Napsal: 17 zář 2007, 09:35
od icozv
Tak už som to konečne pripojil tak aby kontrolka svietila len pri stretávačkách :!:
Plusový káblik som pripojil priamo v prednom svetle na žiarovku a funguje to :idea:

Napsal: 17 zář 2007, 10:20
od Kamil
A kudyma jsi vedl ten drát?Nemáš nějaké foto?

Napsal: 17 zář 2007, 10:36
od icozv
Kamil píše:A kudyma jsi vedl ten drát?Nemáš nějaké foto?
No neviem ci sa mi to bude dat dobre pofotit, ale skusim, pripadne ti to vyznačím. Ale až večer :wink:

Napsal: 17 zář 2007, 14:35
od Kamil
icozv píše:
Kamil píše:A kudyma jsi vedl ten drát?Nemáš nějaké foto?
No neviem ci sa mi to bude dat dobre pofotit, ale skusim, pripadne ti to vyznačím. Ale až večer :wink:
Fajn.Dikes.Ještě jsem se chtěl zeptat.Jak jsi dělal ten znak té kontrolky?To jsi tam do té fólie vyškrábal,nebo jsi tam dával svůj vlastní znak?

Napsal: 17 zář 2007, 20:16
od icozv
Kamil píše:
icozv píše:
Kamil píše:A kudyma jsi vedl ten drát?Nemáš nějaké foto?
No neviem ci sa mi to bude dat dobre pofotit, ale skusim, pripadne ti to vyznačím. Ale až večer :wink:
Fajn.Dikes.Ještě jsem se chtěl zeptat.Jak jsi dělal ten znak té kontrolky?To jsi tam do té fólie vyškrábal,nebo jsi tam dával svůj vlastní znak?
Sorry ale nestihol som to dnes pofotit, ale zajtra to bude určite!
Ten znak som normalne vyskrabal do tej origo folie nožíkom z orezávatka

Napsal: 18 zář 2007, 21:23
od icozv
Kamil píše:A kudyma jsi vedl ten drát?Nemáš nějaké foto?
Možno je to komplikovane pripájané, ale niesom autoelektrikár :D
Obrázek


Obrázek

ale hlavne že kontrolka svieti len vtedy ked má!!! 8)

Napsal: 18 zář 2007, 21:33
od Kamil
Jo jo.To je to hlavní.Já to zkusím vykoumat jinak.Já si myslím,že to musí jít i z palubovky.Vždyť páčka na přepínání je na volantu.Akorát,že to bude před relátkem,které spíná světla a je v motorové části.Ale to nevadí,protože kontrolka nemá velký odběr.Mě víc trápí,jestli dokážu vyškrábat tu kontrolku v té folii,aby to k něčemu vypadalo. :lol:

Napsal: 19 zář 2007, 07:10
od icozv
Najkôr som to tiež chcel z prístrojovky, ale po neúspešnom hladaní toho správneho kábla som to mal spravené za pár minút a bez problémov :wink:
Tú kontrolku vyškrabkávaj cez okno aby si videl čo škrabeš

Napsal: 19 zář 2007, 07:31
od draceq
Kamil píše:Mě víc trápí,jestli dokážu vyškrábat tu kontrolku v té folii,aby to k něčemu vypadalo. :lol:
V tom případě je nejlepší řešení nechat si to vyřezat na plotru do folie a tu pak nalepit na oškrábanou plochu zezadu :wink: :)

Napsal: 02 dub 2008, 20:51
od draceq
Tak jsem dneska trošičku vylepšil kontrolku světel....
Jednak jsem místo dosavadního L udělal konečně "předpisovou" ikonku a dal jí zelené podsvícení.
Pak mě taky štvalo, že svítí i s přístrojovkou, tak jsem ji dle výše uvedeného postupu zapojil ke kablíku potkávaček.

No a aby byl systém dokonalý, pomocí dvou relé a jedné blikající led jsem kontrolku "naučil" toto chování:
1. Jakmile je klíček v 2 poloze a nejsou zapnuta potkávací světla, kontrolka bliká (abych nezapoměl na ty světla :lol: )
2. Při zapnutí potkávaček začne trvale svítit
3. Při zapnutí dálkovek úplně zhasne

Udělal jsem tenhle systém proto, že různé ty automaty na svícení bohužel nedetekují dálkovky, takže by mi svítily zároveň s potkávačkama - což by se té H4 asi nelíbilo..... A protože jsem sklerotik, chtěl jsem, aby mě to nějak upozornilo, pokud zapomenu - a to blikání se fakt nedá přehlédnout :D

Napsal: 02 dub 2008, 21:30
od Kamil
Jednou se přijedu podívat,jak to máš udělané. :) I když technicky to zase nebude tak složité.Tu kontrolku máš vlastně paralelně zapojenou s potkávacími světly.Tam taky,když zapneš dálkové,potkávačky Ti zhasnou.Ale to,že Ti blikáním signalizuje nezapnutá světla je dobrý. :)

Napsal: 02 dub 2008, 21:40
od draceq
Tam byl právě docela zádrhel, který si vyžádal druhé relé :D Protože kontrolka je aktivována do stavu "blikat" palubním napětim na druhé poloze klíčku a když zapnu potkávačky, proud od žárovky relé přepne do stavu "svítit".... ovšem když bych zapnul dálkovky, relé by se vrátilo do stavu "blikat" (proud do potkávacího vlákna přestane jít) - proto bylo přidáno druhé relé, které při zapnutí dálkovek odpojí kontrolku od přívodu proudu, čímž se dostaneme do stavu "zhasnout".... jednoduché, ale účinné :D Nejtěžší na celé téhle akci bylo natažení a propojení kabelů :D