Stránka 2 z 9
Napsal: 12 říj 2007, 14:36
od MartasZ
Napsal: 12 říj 2007, 14:53
od Tata
No tak nevím jak vy,ale ja mám palivový filtr vepředu pod nádržkou brzdové kapaliny a pochybuju ,že by to měl kdo pod zadní sedačkou.(mam Accent 99)
Napsal: 12 říj 2007, 15:46
od soto
Tata píše:No tak nevím jak vy,ale ja mám palivový filtr vepředu pod nádržkou brzdové kapaliny a pochybuju ,že by to měl kdo pod zadní sedačkou.(mam Accent 99)
Fakt je vzadu pod sedadlami (uz som ho menil). Tiez s mechanikom najprv hladali v motorovej casti. Az potom to cele zodvihol a isiel po rurkach a bol tam hajzlik
. Ja ma Accent ten co sa predaval od 2000 - 2003 (novsia generacia pred faceliftom).
Napsal: 12 říj 2007, 18:44
od Jura
No tak jsem zas o kousek dál. Opravdu mají kluci z koree filtr schovaný pod zadní sedačkou, díky soto. Čidlo mám taky vyměněné. Teď jsem odpojil baterku n smáznutí kontrolky a uvidíme zda se po ~50km opět rožne. Pak už nevím čím by to mohlo být. Snad váha vzduchu.
Tak zatím zdar a spoustu spokojenýk kilásků ve Vašich mazlíčcích
.
_____________________
Hyundai Acccent 5dv. 12V 1.3 r.v.10/2000
Napsal: 13 říj 2007, 09:49
od Jura
Tak už mám vyměněný filtr i čidlo.
_________________________
Hyundai Acccent 5dv. 12V 1.3 r.v.10/2000
Napsal: 13 říj 2007, 11:49
od Rasty
Zdarec tím že odpojíš baterku ta chyba jakoby zmizí tak že nebude svítit, ale bude uložená v paměti. Je potřeba pokud to znovu nezačne svítit zajet na diagnostiku a smazat paměť chyb
Napsal: 13 říj 2007, 18:01
od Jura
Tak jsem tu zas
, omlouvám se za ty dva příspěvky po sobě, ale z nějakého důvodu jsem je vůbec neviděl. K ménu problému - hned jsem musel zajet někam ven a napětě očekával zářivé světlo. Po 120km vše OK
. Takže všem zůčastněným chci poděkovat, díky tomu že to nebyla váha vzduchu budu moct nechat vyměnit přední ložisko páč začíná nějak hučet. Doufám že to bude vše a budu jedním z dalších spokojených uživatelů tohoto autika.
Jirka
Napsal: 14 říj 2007, 17:51
od Jura
Zdravím, tak mě dnešní hezké počasí vytáhlo s autem ven. Po ujetí 140km po opravě mi bohužel začala kontrolka Check opět svítit
. Myslíte že to je tím že byla pouze odpojená baterka a chyba nebyla smáznuta přes comp? Jestli jo, tak proč až po takové době?. Asi mi nezbyde nic jiného než to opět dát na čas do České k odborníkům.
Kdyby někoho něco napadlo, budu vděčný.
Jirka
___________________________________
Hyundai Acccent 5dv. 12V 1.3 r.v.10/2000
Napsal: 14 říj 2007, 18:20
od Selshig
no jako nam to dělalo na kalosovi vždy se rozsvitila a třeba po dvaceti kilakach se vypla pak se třeba po měsici zas rozsvitila běž to vymazat do servisu tu chybu....pokud se to i tak rozsviti tak pak hlubši pruzkum...mě řekli u kalose že pokud to se rozsviti tak je bud sonda v katalu v prd.. nebo jen zaneseny bordel tam a že to mam odstavit někam mnimo lidi ana neutral turovat na plny otačky a tak po pěti minutach se te nsajrajt vypali a je klid... nevim nezoušel jsem to na accentikovi mi ještě zatim nic nesvitilo....
Napsal: 17 říj 2007, 06:40
od Selshig
kurna ja si dneksa rano všim že mě nesviti ani když startuju to by snad svitit měla ne???a při nastartovani zhasnout nebo se snad mylim???
Napsal: 17 říj 2007, 15:13
od antek
Selshig píše:kurna ja si dneksa rano všim že mě nesviti ani když startuju to by snad svitit měla ne???a při nastartovani zhasnout nebo se snad mylim???
Nemýlíš!!
Napsal: 17 říj 2007, 16:39
od Selshig
tak proč pak nesviti při nastartovani??ona snad nikdy nesvitila ....
Napsal: 17 říj 2007, 17:05
od Jura
Takže je to vháji
. Asi budu shánět váhu vzduchu. Dnes jsem byl na emisích, mají tam diag. Bosh. Prý to je váha. Radil mi že ji mám rozebrat a zkusit prostříknout nějakým odamšťovačem a potom vyfoukat kompresorem. Nemá s tím někdo zkušenosti a nebo neví zda se dá proměřit a jaké hodnoty by měla mít funkční? Která váha vzduchu by se dala použít abych nemusel brát rigoš?
Zatím zdarec Jirka
_________________________________
Hyundai Acccent 5dv. 12V 1.3 r.v.10/2000
Napsal: 17 říj 2007, 21:30
od antek
Selshig píše:tak proč pak nesviti při nastartovani??ona snad nikdy nesvitila ....
Máš to rozbitý
Napsal: 17 říj 2007, 22:23
od ivan
Jura píše:Takže je to vháji
. Asi budu shánět váhu vzduchu. Dnes jsem byl na emisích, mají tam diag. Bosh. Prý to je váha. Radil mi že ji mám rozebrat a zkusit prostříknout nějakým odamšťovačem a potom vyfoukat kompresorem. Nemá s tím někdo zkušenosti a nebo neví zda se dá proměřit a jaké hodnoty by měla mít funkční? Která váha vzduchu by se dala použít abych nemusel brát rigoš?
Zatím zdarec Jirka
_________________________________
Hyundai Acccent 5dv. 12V 1.3 r.v.10/2000
Váhu vzduchu proměříš,ale to je takové na prd,lépe je jí napíchnout na osciloskop tam se prověří její stav,ale Ty máš vstřikování MFI a tam je váha vzduchu značky Kefico,ale jde tam dát i od Bosche,ale váha vzduchu jako takové je velmi drahé zařízení
10 000kč až 15 000 kč se ceny pohybují
ve značkových sevisech
Zkusím se podívat jestli něco nevyhrabu,ale mám dojem,že již jsem to tu někdy s někým řešil ,ale už nevím s kým
Hlava děravá
Moc Tě nepotěším
mrkni sem:
http://www.elitecat.cz/ArticleSelection.aspx?B=0
Ty váhy používají i jiné značky ,dá se to vždy s něčím z totožnit,ale zrovna Hyundai má strašně málo informací o váhách
U starších modelů není problém tam byl Bosch,ale až začli dělat Kefico tam je kámen ůrafu vůbec nevím jaký mám mít hodnoty
Máš o čem přemýšlet,bohužel s pokaženou váhou vzduchu se moc dobře jezdit nedá ,spotřeba ,motor bez výkonu,škubání atd,atd
Tak zatím