Stránka 2 z 15

Napsal: 21 zář 2007, 20:47
od tom
MartasZ píše:Koukám že někteří majitelé Accentů, jak nových, tak starých, jsou docela pohádkáři :D
:?: ????? :?: Tak teď jsem nepochopil jak je to myšleno :?: ????? :?:
:?: ????? :?: Co s tím má společného starý accent :?: ????? :?:

Napsal: 21 zář 2007, 20:55
od MartasZ
Mno.. přečti si to odsaď a jistě pochopíš ;)

Napsal: 21 zář 2007, 23:23
od Mexican
Andy4 píše:Tak isto sa pripájam k Tomovi, Vmax na tacho je 200km/h pri 4500rpm.
no mozno tam bol nejaky zadny vietor, alebo mierny kopec (ziadne viditelne klesanie to nebolo) .. skusal som to tak, ze som sa prehupol rucickou cez 200 a noha sla dole.. potom som z navi odkukal max rychlost.. 4500 to na stopro nebolo, rucicka bola niekde medzi 4 a cervenymi ciarkami.. vozidlo bolo obsadene 2 osobami a par kg batoziny

miesto: dialnica A1 za Karlovacom - smer Vrata

Tome, ty tam mas ine kolesa a tak to moze skreslovat.. v kazdom pripade ak sa naskytne prilezitost, skusim to nejak zdokumentovat. Mal by som cestovat do Hannoveru tak snad tam, v SR to skusat nebudem, nie som samovrah :-D

nie som vsak rad ak mi niekto hovori pohadkar :-D ak by som chcel povedat nejaku peknu rozpravku tak porozpravam ako vyborne hra originalne repro od vyroby :?

Napsal: 22 zář 2007, 08:55
od Hujer
MartasZ píše:Koukám že někteří majitelé Accentů, jak nových, tak starých, jsou docela pohádkáři :D
Martasz tady se bavej o CRDIckach a u tech je to mozny! :wink: :D

Napsal: 22 zář 2007, 11:34
od Hardcam
Martasz: co na tom vidis nerealnyho? Ty muzes tocit do 6500, my do 4500...

Napsal: 22 zář 2007, 13:35
od tom
Mexican píše:
Andy4 píše:Tak isto sa pripájam k Tomovi, Vmax na tacho je 200km/h pri 4500rpm.
no mozno tam bol nejaky zadny vietor, alebo mierny kopec (ziadne viditelne klesanie to nebolo) .. skusal som to tak, ze som sa prehupol rucickou cez 200 a noha sla dole.. potom som z navi odkukal max rychlost.. 4500 to na stopro nebolo, rucicka bola niekde medzi 4 a cervenymi ciarkami.. vozidlo bolo obsadene 2 osobami a par kg batoziny

miesto: dialnica A1 za Karlovacom - smer Vrata

Tome, ty tam mas ine kolesa a tak to moze skreslovat.. v kazdom pripade ak sa naskytne prilezitost, skusim to nejak zdokumentovat. Mal by som cestovat do Hannoveru tak snad tam, v SR to skusat nebudem, nie som samovrah :-D

nie som vsak rad ak mi niekto hovori pohadkar :-D ak by som chcel povedat nejaku peknu rozpravku tak porozpravam ako vyborne hra originalne repro od vyroby :?
Ale ty kola mají téměř shodný obvod jako originály.
A i kdyby neměly stejný obvod, tak v žádném případě nemají vliv na poměr otáčky motoru vs. tachometrová rychlost...

Napsal: 22 zář 2007, 21:33
od vlastaFR
samozrejme ze maj 8) ALE NA SKUTECNOU RYCHLOST (nevim z ceho je snimana rychlos auta.....)

Napsal: 22 zář 2007, 21:35
od Hardcam
Tome, zkus dat na Trabanta 16ky...budes to silene tocit a stejne pojedes malo:)

Napsal: 22 zář 2007, 21:44
od Bruno
Je snímána z převodovky pod určitým převodovým poměrem a je závislá na tzv. odváleném obvodu pneu. Vychází to z rozměru pneu uvedených v TP. Tam je i při různých pneu vždy odválenáý obvod zachován. Jinak má každý tachec procentní chybu v zobrazování v rozmezí cca + 5 - 8%.

Napsal: 22 zář 2007, 21:48
od tom
To jestli dám na auto malinký nebo veliký kola má ve výsledku vliv jen na poměr otáček motoru a realné rychlosti vozu nebo taky na poměr tachometrové rychlosti a reálné rychlosti, ale nikdy ne na poměr otáček motoru a tachometrové rychlosti... vždy samozřejmě při stejném převodovém stupni.

Dám příklad...
Standartní kola 5.stupeň:
2000 otáček, 90km/h-tacho, 85km/h-reál

Menší než standartní obvod kola 5.stupeň:
2000 otáček, 90km/h-tacho, 82km/h-reál

Větší než standartní obvod kola 5.stupěň:
2000 otáček, 90km/h-tacho, 88km/h-reál

Poměr tachometrové rychlosti a otáček motoru je stále stejný, jediné co se mění je reálná rychlost...

Napsal: 22 zář 2007, 21:54
od vlastaFR
hardcam:kamo obracene :wink: ikdyz si to myslel asi zesrandy :roll:

Napsal: 22 zář 2007, 22:20
od tom
Hardcam píše:Tome, zkus dat na Trabanta 16ky...budes to silene tocit a stejne pojedes malo:)
Kdyby měl sílu motoru, aby ty 16-ky utáh, tak by lítal tak že by mu žádnej trabant na standartních kolech nestíhal... :lol:

Napsal: 22 zář 2007, 23:30
od Peter5
Mozno ste to uz videli ale aj tak pre tych ktory nemali to potesenie http://www.youtube.com/watch?v=uC9B2Sji ... ed&search= odporucam grafika je sice slabsia ale aj tak.

Napsal: 22 zář 2007, 23:42
od Hardcam
Tom: to neni tak docela pravda...na jednom aute byly zimni 13ky a letni 16ky...v lete to jelo max 140, se zimakama 190...tak kde je zakopanej pes?

Napsal: 23 zář 2007, 00:47
od vlastaFR
dulezitej je obvod kola a cim vetsi je tim urazi vetsi vzdalenost za jedno otoceni :::z toho vyplyva cim vetsi obvod kola tim vetsi je realna rychlost pri stejnym poctu otacek motoru