Stránka 2 z 15
Napsal: 21 zář 2007, 20:47
od tom
MartasZ píše:Koukám že někteří majitelé Accentů, jak nových, tak starých, jsou docela pohádkáři
?????
Tak teď jsem nepochopil jak je to myšleno
?????
?????
Co s tím má společného starý accent
?????
Napsal: 21 zář 2007, 20:55
od MartasZ
Mno.. přečti si to
odsaď a jistě pochopíš
Napsal: 21 zář 2007, 23:23
od Mexican
Andy4 píše:Tak isto sa pripájam k Tomovi, Vmax na tacho je 200km/h pri 4500rpm.
no mozno tam bol nejaky zadny vietor, alebo mierny kopec (ziadne viditelne klesanie to nebolo) .. skusal som to tak, ze som sa prehupol rucickou cez 200 a noha sla dole.. potom som z navi odkukal max rychlost.. 4500 to na stopro nebolo, rucicka bola niekde medzi 4 a cervenymi ciarkami.. vozidlo bolo obsadene 2 osobami a par kg batoziny
miesto: dialnica A1 za Karlovacom - smer Vrata
Tome, ty tam mas ine kolesa a tak to moze skreslovat.. v kazdom pripade ak sa naskytne prilezitost, skusim to nejak zdokumentovat. Mal by som cestovat do Hannoveru tak snad tam, v SR to skusat nebudem, nie som samovrah
nie som vsak rad ak mi niekto hovori pohadkar
ak by som chcel povedat nejaku peknu rozpravku tak porozpravam ako vyborne hra originalne repro od vyroby
Napsal: 22 zář 2007, 08:55
od Hujer
MartasZ píše:Koukám že někteří majitelé Accentů, jak nových, tak starých, jsou docela pohádkáři
Martasz tady se bavej o CRDIckach a u tech je to mozny!
Napsal: 22 zář 2007, 11:34
od Hardcam
Martasz: co na tom vidis nerealnyho? Ty muzes tocit do 6500, my do 4500...
Napsal: 22 zář 2007, 13:35
od tom
Mexican píše:Andy4 píše:Tak isto sa pripájam k Tomovi, Vmax na tacho je 200km/h pri 4500rpm.
no mozno tam bol nejaky zadny vietor, alebo mierny kopec (ziadne viditelne klesanie to nebolo) .. skusal som to tak, ze som sa prehupol rucickou cez 200 a noha sla dole.. potom som z navi odkukal max rychlost.. 4500 to na stopro nebolo, rucicka bola niekde medzi 4 a cervenymi ciarkami.. vozidlo bolo obsadene 2 osobami a par kg batoziny
miesto: dialnica A1 za Karlovacom - smer Vrata
Tome, ty tam mas ine kolesa a tak to moze skreslovat.. v kazdom pripade ak sa naskytne prilezitost, skusim to nejak zdokumentovat. Mal by som cestovat do Hannoveru tak snad tam, v SR to skusat nebudem, nie som samovrah
nie som vsak rad ak mi niekto hovori pohadkar
ak by som chcel povedat nejaku peknu rozpravku tak porozpravam ako vyborne hra originalne repro od vyroby
Ale ty kola mají téměř shodný obvod jako originály.
A i kdyby neměly stejný obvod, tak
v žádném případě nemají vliv na poměr otáčky motoru vs. tachometrová rychlost...
Napsal: 22 zář 2007, 21:33
od vlastaFR
samozrejme ze maj
ALE NA SKUTECNOU RYCHLOST (nevim z ceho je snimana rychlos auta.....)
Napsal: 22 zář 2007, 21:35
od Hardcam
Tome, zkus dat na Trabanta 16ky...budes to silene tocit a stejne pojedes malo:)
Napsal: 22 zář 2007, 21:44
od Bruno
Je snímána z převodovky pod určitým převodovým poměrem a je závislá na tzv. odváleném obvodu pneu. Vychází to z rozměru pneu uvedených v TP. Tam je i při různých pneu vždy odválenáý obvod zachován. Jinak má každý tachec procentní chybu v zobrazování v rozmezí cca + 5 - 8%.
Napsal: 22 zář 2007, 21:48
od tom
To jestli dám na auto malinký nebo veliký kola má ve výsledku vliv jen na poměr otáček motoru a realné rychlosti vozu nebo taky na poměr tachometrové rychlosti a reálné rychlosti, ale nikdy ne na poměr otáček motoru a tachometrové rychlosti... vždy samozřejmě při stejném převodovém stupni.
Dám příklad...
Standartní kola 5.stupeň:
2000 otáček, 90km/h-tacho, 85km/h-reál
Menší než standartní obvod kola 5.stupeň:
2000 otáček, 90km/h-tacho, 82km/h-reál
Větší než standartní obvod kola 5.stupěň:
2000 otáček, 90km/h-tacho, 88km/h-reál
Poměr tachometrové rychlosti a otáček motoru je stále stejný, jediné co se mění je reálná rychlost...
Napsal: 22 zář 2007, 21:54
od vlastaFR
hardcam:kamo obracene
ikdyz si to myslel asi zesrandy
Napsal: 22 zář 2007, 22:20
od tom
Hardcam píše:Tome, zkus dat na Trabanta 16ky...budes to silene tocit a stejne pojedes malo:)
Kdyby měl sílu motoru, aby ty 16-ky utáh, tak by lítal tak že by mu žádnej trabant na standartních kolech nestíhal...
Napsal: 22 zář 2007, 23:30
od Peter5
Mozno ste to uz videli ale aj tak pre tych ktory nemali to potesenie
http://www.youtube.com/watch?v=uC9B2Sji ... ed&search= odporucam grafika je sice slabsia ale aj tak.
Napsal: 22 zář 2007, 23:42
od Hardcam
Tom: to neni tak docela pravda...na jednom aute byly zimni 13ky a letni 16ky...v lete to jelo max 140, se zimakama 190...tak kde je zakopanej pes?
Napsal: 23 zář 2007, 00:47
od vlastaFR
dulezitej je obvod kola a cim vetsi je tim urazi vetsi vzdalenost za jedno otoceni :::z toho vyplyva cim vetsi obvod kola tim vetsi je realna rychlost pri stejnym poctu otacek motoru