Stránka 2 z 2
Napsal: 14 říj 2005, 19:31
od dudlajda
No zatím je v pohodě, první tahy šaltpákou mi tak dobře nešli ale rychle
jsem si sní začal rozumět, je to v pohodě, ale až tam ty rychlosti půjdou opravdu ztěžka, pak budu doopravdy muset koukat na výměnu převodovky. Mimochodem na kolik vyjde nějaká zachovalá nebo dokonce
zánovní ?
Re: lantra
Napsal: 14 říj 2005, 19:44
od dudlajda
rade622 píše:Už ho nestrašte. Když se ti rozsype převodovka poznáš snadno, nezařadíš nebo nevyřadíš. Zatím to neřeš. Všeobecně ale od rv. 1996 a hlavně u Lantry J2 kterou máš, protože jiné kombi se nedělaly by měla být spolehlivost převodovky podstatně zvýšena proti starému modelu. Tlumiče a další vyměníš až bude jejich čas. Důležité jsou náplně a rozvody. Zatřít a poopravovat odřená a narezlá místa na kastli, projít s nějakým konkorem konektory v motoru. Ošetřit gumové části třeba silikonovým olejem. Aby nic nevrzalo a neklepalo. Jo a gumové manžety na posilovači a poloosách taky ošetřit a zkontrolovat neporušenost. Jezdi a co se pokazí budeš průběžně nahrazovat a opravovat. Je to normální starší auto, pokud mu dáš trochu údržby, bez problémů.
Rade622
souhlasím, jezdit budu, konec konců lantru kombi jsem koupil kvůli tomu,
aby jsem měl s 3mi dětmi a manželkou pohodlné a prostorné auto.
Když jsem v autě sám, rád si zajezdím svižněji, ale nemám rád kaskadéry. U nás v rodině je to velká událost, dětem se z lantry nechce ani vystoupit
, rozhodoval jsem se mezi fordem (escort,mondeo),
na konec jsem zvolil lantru, důvod (je to krasavec, prostě přitahovala mně víc, nemůžu si pomoci)
sání
Napsal: 14 říj 2005, 20:02
od rade622
Jestli máš v techničáku napsané MOTOR G4GR 66kw/6000 ot. měl bys mít to samé co já. Takže zapátrej, jestli tu přepážku tam máš.
Rade622
Re: sání
Napsal: 15 říj 2005, 21:34
od dudlajda
rade622 píše:Jestli máš v techničáku napsané MOTOR G4GR 66kw/6000 ot. měl bys mít to samé co já. Takže zapátrej, jestli tu přepážku tam máš.
Rade622
je tam, cituji: typ:G4GR Max.Výkon (kW)/ot.(min): 83,5/6 100
a moje lantra nemá ABS a ani Klimatizaci !
lantra
Napsal: 15 říj 2005, 22:23
od rade622
A teď by mě zajímalo, jestli máš na sání tu přepážku, jak jsem měl já. Hoď tam oko.
Zdar
Rade622
Re: lantra
Napsal: 16 říj 2005, 01:44
od dudlajda
rade622 píše:A teď by mě zajímalo, jestli máš na sání tu přepážku, jak jsem měl já. Hoď tam oko.
Zdar
Rade622
ne, není tam, žádná redukce sání, radši ti to ale vyfotím a ukážu.
zítra du fotit ok ? Dnes jsem utratil 130,- olejfiltr+ vzducháč 570,-
vše od Hyundai Háša v Ústí n/L, přemýšlím i o palivovém filtru.
Jo a moje láska nemá ani airbagy, má jen přední okna v elektrice.
Čím méně přístrojů, tím méně trápení a koupil jsem ji za 77 700,-
pěkná cena ne ? Olej sem dal 10w40. Další víkend budu na rampě brousit
kartáčem spodek a ihned stříkat BODY950. Zimní obutí, téměř nové jsem koupil na lantře už v bazaru, takže nemusím utrácet teď v zimě.
Taky musím koupit a instalovat autorádio, už mám vyhlédnuté jedno.
Jaký máš názor na připojení motoru v servise na počítač ? Je to k něčemu dobré ? Nechce se mi vyhodit 500-600 jen za to, že mi řeknou
ko nebo ok !
Re: lantra
Napsal: 18 říj 2005, 13:31
od FrantaXY
Podle me je zbytecne "skenovat" motor na pocitaci,kdyz slape.
Mam Lantru 1,6 16V GLS rok v.2000,mela ujeto 82000km a zatim jsem si nechal vymenit predni brzdove kotouce a desticky za 7500Kc s DPH. Vcera jsem najel 90000km a cekaji me vymena rozvodoveho remenu a chtel bych vymenit prevod. olej sam,ale nevim kde se vypousti a napousti.Jeste neco by jste mi doporucili.Vzduch. filtr vypada cisty. Dekuji
Napsal: 19 říj 2005, 20:25
od Hardcam
Taky mi prijde zbytecny nechat skenovat motor, jestli mas motor OK...mozna tak nechat zmerit vykon:) jinak jsem olej zmenil z 5W50 na 10W40 a mam najeto 110000km, kotouce budu mit v patek treti:) - jezdim hodne do vesnic v okoli, samy zatacky a hlavne zemedelsky silnice (tudiz budou i novy cepy atd.), vymena rozvodu byla pri 90tkm...kdybych znova kupoval Lantru (tuhle mam jako novou), coz se nestane, urcite bych koukal i na podvozek, tim hodne trpi.