Stránka 2 z 2
Napsal: 11 říj 2007, 21:01
od ivan
icozv píše:No mne to ale necvaká, mne sa to rozhučí iba v zákrute pri zaradenej rýchlosti. Na volnobeh nie. Takže kolesové ložisko to asi nebude.
To máš asi trošku iný problém ako ja.
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Asi Tě moc nepotěším
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
,ale asi to vypadá na převodovku,viděl bych to na diferenciál
![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
,ten je uložen ve dvou velkých ložiskách,tak jedno asi bude chycené
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
,protože auto se v zatáčce podrpruží a tím pádem se vždycky jedna strana odlehčí v záběru kol,prostě jak se mění těžiště těch poloos( se přitahují a odtahují podle úhlu zatočení kol)tak jedna strana se prostě vymkne ze své polohy a ta poloosa tlačí ten diferák k jedné straně a tím se vyosí samotné ložisko a to se začne přidírat tím pádem máš ten hluk
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
,funguje to stejně jako u ložisek nábojů
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kouknul bych v jakým stavu je převodový olej a při vypouštění bych dával pozor jestli tam nebudou šponky či jemný rozemělný kovový prach
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Takže oči na šťopkách
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Napsal: 12 říj 2007, 17:01
od icozv
ivan píše:icozv píše:No mne to ale necvaká, mne sa to rozhučí iba v zákrute pri zaradenej rýchlosti. Na volnobeh nie. Takže kolesové ložisko to asi nebude.
To máš asi trošku iný problém ako ja.
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Asi Tě moc nepotěším
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
,ale asi to vypadá na převodovku,viděl bych to na diferenciál
![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
,ten je uložen ve dvou velkých ložiskách,tak jedno asi bude chycené
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
,protože auto se v zatáčce podrpruží a tím pádem se vždycky jedna strana odlehčí v záběru kol,prostě jak se mění těžiště těch poloos( se přitahují a odtahují podle úhlu zatočení kol)tak jedna strana se prostě vymkne ze své polohy a ta poloosa tlačí ten diferák k jedné straně a tím se vyosí samotné ložisko a to se začne přidírat tím pádem máš ten hluk
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
,funguje to stejně jako u ložisek nábojů
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kouknul bych v jakým stavu je převodový olej a při vypouštění bych dával pozor jestli tam nebudou šponky či jemný rozemělný kovový prach
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Takže oči na šťopkách
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Díky za odpoveď. S tým olejom v prevodovke som to už skúšal. Bol čistý skoro ako nový,absolútne ani náznak že by v nom bolo niečo čo tam nemá biť.Ale už tretí deň pri šliapnutí na spojkový pedál sa ozve taký strašný šuchot. A ked uvolním pedál je zasa ticho. Skúšal som to v stoji na volnobeh. Nemože to spolu súvisieť a namohlo by to biť "len" volnobežné spojkové ložisko
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
Napsal: 15 říj 2007, 21:51
od ivan
icozv píše:ivan píše:icozv píše:No mne to ale necvaká, mne sa to rozhučí iba v zákrute pri zaradenej rýchlosti. Na volnobeh nie. Takže kolesové ložisko to asi nebude.
To máš asi trošku iný problém ako ja.
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Asi Tě moc nepotěším
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
,ale asi to vypadá na převodovku,viděl bych to na diferenciál
![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
,ten je uložen ve dvou velkých ložiskách,tak jedno asi bude chycené
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
,protože auto se v zatáčce podrpruží a tím pádem se vždycky jedna strana odlehčí v záběru kol,prostě jak se mění těžiště těch poloos( se přitahují a odtahují podle úhlu zatočení kol)tak jedna strana se prostě vymkne ze své polohy a ta poloosa tlačí ten diferák k jedné straně a tím se vyosí samotné ložisko a to se začne přidírat tím pádem máš ten hluk
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
,funguje to stejně jako u ložisek nábojů
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kouknul bych v jakým stavu je převodový olej a při vypouštění bych dával pozor jestli tam nebudou šponky či jemný rozemělný kovový prach
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Takže oči na šťopkách
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Díky za odpoveď. S tým olejom v prevodovke som to už skúšal. Bol čistý skoro ako nový,absolútne ani náznak že by v nom bolo niečo čo tam nemá biť.Ale už tretí deň pri šliapnutí na spojkový pedál sa ozve taký strašný šuchot. A ked uvolním pedál je zasa ticho. Skúšal som to v stoji na volnobeh. Nemože to spolu súvisieť a namohlo by to biť "len" volnobežné spojkové ložisko
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
Á a jsme doma
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
,jo máš háji spojkové ložisko
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
je suché,takže převodvka dolů a kup rovnou celou sadu spojky
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Napsal: 15 říj 2007, 23:20
od icozv
ivan píše:icozv píše:ivan píše:
Asi Tě moc nepotěším
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
,ale asi to vypadá na převodovku,viděl bych to na diferenciál
![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
,ten je uložen ve dvou velkých ložiskách,tak jedno asi bude chycené
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
,protože auto se v zatáčce podrpruží a tím pádem se vždycky jedna strana odlehčí v záběru kol,prostě jak se mění těžiště těch poloos( se přitahují a odtahují podle úhlu zatočení kol)tak jedna strana se prostě vymkne ze své polohy a ta poloosa tlačí ten diferák k jedné straně a tím se vyosí samotné ložisko a to se začne přidírat tím pádem máš ten hluk
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
,funguje to stejně jako u ložisek nábojů
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kouknul bych v jakým stavu je převodový olej a při vypouštění bych dával pozor jestli tam nebudou šponky či jemný rozemělný kovový prach
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Takže oči na šťopkách
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Díky za odpoveď. S tým olejom v prevodovke som to už skúšal. Bol čistý skoro ako nový,absolútne ani náznak že by v nom bolo niečo čo tam nemá biť.Ale už tretí deň pri šliapnutí na spojkový pedál sa ozve taký strašný šuchot. A ked uvolním pedál je zasa ticho. Skúšal som to v stoji na volnobeh. Nemože to spolu súvisieť a namohlo by to biť "len" volnobežné spojkové ložisko
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
Á a jsme doma
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
,jo máš háji spojkové ložisko
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
je suché,takže převodvka dolů a kup rovnou celou sadu spojky
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Tak toho som sa obaval, ale dik za radu.Idem setrit
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)