Stránka 2 z 2

Napsal: 11 říj 2007, 21:01
od ivan
icozv píše:No mne to ale necvaká, mne sa to rozhučí iba v zákrute pri zaradenej rýchlosti. Na volnobeh nie. Takže kolesové ložisko to asi nebude.
To máš asi trošku iný problém ako ja. :(
Asi Tě moc nepotěším :oops: ,ale asi to vypadá na převodovku,viděl bych to na diferenciál :o ,ten je uložen ve dvou velkých ložiskách,tak jedno asi bude chycené :( ,protože auto se v zatáčce podrpruží a tím pádem se vždycky jedna strana odlehčí v záběru kol,prostě jak se mění těžiště těch poloos( se přitahují a odtahují podle úhlu zatočení kol)tak jedna strana se prostě vymkne ze své polohy a ta poloosa tlačí ten diferák k jedné straně a tím se vyosí samotné ložisko a to se začne přidírat tím pádem máš ten hluk :( ,funguje to stejně jako u ložisek nábojů :wink:
Kouknul bych v jakým stavu je převodový olej a při vypouštění bych dával pozor jestli tam nebudou šponky či jemný rozemělný kovový prach :!: Takže oči na šťopkách :!: :wink:

Napsal: 12 říj 2007, 17:01
od icozv
ivan píše:
icozv píše:No mne to ale necvaká, mne sa to rozhučí iba v zákrute pri zaradenej rýchlosti. Na volnobeh nie. Takže kolesové ložisko to asi nebude.
To máš asi trošku iný problém ako ja. :(
Asi Tě moc nepotěším :oops: ,ale asi to vypadá na převodovku,viděl bych to na diferenciál :o ,ten je uložen ve dvou velkých ložiskách,tak jedno asi bude chycené :( ,protože auto se v zatáčce podrpruží a tím pádem se vždycky jedna strana odlehčí v záběru kol,prostě jak se mění těžiště těch poloos( se přitahují a odtahují podle úhlu zatočení kol)tak jedna strana se prostě vymkne ze své polohy a ta poloosa tlačí ten diferák k jedné straně a tím se vyosí samotné ložisko a to se začne přidírat tím pádem máš ten hluk :( ,funguje to stejně jako u ložisek nábojů :wink:
Kouknul bych v jakým stavu je převodový olej a při vypouštění bych dával pozor jestli tam nebudou šponky či jemný rozemělný kovový prach :!: Takže oči na šťopkách :!: :wink:
Díky za odpoveď. S tým olejom v prevodovke som to už skúšal. Bol čistý skoro ako nový,absolútne ani náznak že by v nom bolo niečo čo tam nemá biť.Ale už tretí deň pri šliapnutí na spojkový pedál sa ozve taký strašný šuchot. A ked uvolním pedál je zasa ticho. Skúšal som to v stoji na volnobeh. Nemože to spolu súvisieť a namohlo by to biť "len" volnobežné spojkové ložisko :idea:

Napsal: 15 říj 2007, 21:51
od ivan
icozv píše:
ivan píše:
icozv píše:No mne to ale necvaká, mne sa to rozhučí iba v zákrute pri zaradenej rýchlosti. Na volnobeh nie. Takže kolesové ložisko to asi nebude.
To máš asi trošku iný problém ako ja. :(
Asi Tě moc nepotěším :oops: ,ale asi to vypadá na převodovku,viděl bych to na diferenciál :o ,ten je uložen ve dvou velkých ložiskách,tak jedno asi bude chycené :( ,protože auto se v zatáčce podrpruží a tím pádem se vždycky jedna strana odlehčí v záběru kol,prostě jak se mění těžiště těch poloos( se přitahují a odtahují podle úhlu zatočení kol)tak jedna strana se prostě vymkne ze své polohy a ta poloosa tlačí ten diferák k jedné straně a tím se vyosí samotné ložisko a to se začne přidírat tím pádem máš ten hluk :( ,funguje to stejně jako u ložisek nábojů :wink:
Kouknul bych v jakým stavu je převodový olej a při vypouštění bych dával pozor jestli tam nebudou šponky či jemný rozemělný kovový prach :!: Takže oči na šťopkách :!: :wink:
Díky za odpoveď. S tým olejom v prevodovke som to už skúšal. Bol čistý skoro ako nový,absolútne ani náznak že by v nom bolo niečo čo tam nemá biť.Ale už tretí deň pri šliapnutí na spojkový pedál sa ozve taký strašný šuchot. A ked uvolním pedál je zasa ticho. Skúšal som to v stoji na volnobeh. Nemože to spolu súvisieť a namohlo by to biť "len" volnobežné spojkové ložisko :idea:
Á a jsme doma :D ,jo máš háji spojkové ložisko :( je suché,takže převodvka dolů a kup rovnou celou sadu spojky :wink:

Napsal: 15 říj 2007, 23:20
od icozv
ivan píše:
icozv píše:
ivan píše: Asi Tě moc nepotěším :oops: ,ale asi to vypadá na převodovku,viděl bych to na diferenciál :o ,ten je uložen ve dvou velkých ložiskách,tak jedno asi bude chycené :( ,protože auto se v zatáčce podrpruží a tím pádem se vždycky jedna strana odlehčí v záběru kol,prostě jak se mění těžiště těch poloos( se přitahují a odtahují podle úhlu zatočení kol)tak jedna strana se prostě vymkne ze své polohy a ta poloosa tlačí ten diferák k jedné straně a tím se vyosí samotné ložisko a to se začne přidírat tím pádem máš ten hluk :( ,funguje to stejně jako u ložisek nábojů :wink:
Kouknul bych v jakým stavu je převodový olej a při vypouštění bych dával pozor jestli tam nebudou šponky či jemný rozemělný kovový prach :!: Takže oči na šťopkách :!: :wink:
Díky za odpoveď. S tým olejom v prevodovke som to už skúšal. Bol čistý skoro ako nový,absolútne ani náznak že by v nom bolo niečo čo tam nemá biť.Ale už tretí deň pri šliapnutí na spojkový pedál sa ozve taký strašný šuchot. A ked uvolním pedál je zasa ticho. Skúšal som to v stoji na volnobeh. Nemože to spolu súvisieť a namohlo by to biť "len" volnobežné spojkové ložisko :idea:
Á a jsme doma :D ,jo máš háji spojkové ložisko :( je suché,takže převodvka dolů a kup rovnou celou sadu spojky :wink:
Tak toho som sa obaval, ale dik za radu.Idem setrit :cry: