Stránka 2 z 2

Napsal: 16 led 2006, 12:04
od black_sheep
ivan.raffai@seznam.cz píše:
Jiří Štěpánek píše:Tak já mám ACCENTA model2003 bez ABS a brzdí jako čert :D .Poprvé jsme s manželkou políbili palubku a já volant :o .Od té doby si hlídám i ty co jedou za mnou,abych neměl návštěvu v kufru.Jezdil jsem s více auty různých značek,ale toto má jedny z nejostřejších brzd.Pokud jezdíte méně ,může se stát,že jsou orezlé kotouče i bubny a chvilku to nemusí brzdit jak má,než se očistí rezatá plocha.
Jo,jo ,takhle má brzdit auto!! :D
Mě tak dobře nebrzdí musím na to už konečně juknout,jenže kdy,pořád
málo času,ono brzdí,ale ne tak bych chtěl!! :!:
no je pravda ze si stale moc dobre pamatuju jak brzila kamaradova Marea v plny palbe se ctyrma kotoucema a jak brzi octavie 1.8T 4x4 takze mi prijde bejt scoupe na urovni jako skodarna nebo trabos :( to mam pakny, kotouce, desticky i kapalinu novou.. :( jak uz se nekdo zminoval, dlouhej mrtvej chod a pak jakejsi brzdnej ucinek, ale navic to stale trosku klepe kdyz tem brzdam trosku pokourim :cry: a to jsem jezdil vic jak 1000km velice opatrne nez jsem je zajel, jen jednou jim dali couda v original hyundai servisu kdyz jsem si byl pro auto a potkal jsem technika jak mi projizdi moje auto jako hovado pritom jsem je upozornoval ze mi tam pred tejdnem davali kotouce novy, kdyby nahodou zapomneli.. :evil:

Brzdy

Napsal: 16 led 2006, 18:15
od ivan
black_sheep píše:
ivan.raffai@seznam.cz píše:
Jiří Štěpánek píše:Tak já mám ACCENTA model2003 bez ABS a brzdí jako čert :D .Poprvé jsme s manželkou políbili palubku a já volant :o .Od té doby si hlídám i ty co jedou za mnou,abych neměl návštěvu v kufru.Jezdil jsem s více auty různých značek,ale toto má jedny z nejostřejších brzd.Pokud jezdíte méně ,může se stát,že jsou orezlé kotouče i bubny a chvilku to nemusí brzdit jak má,než se očistí rezatá plocha.
Jo,jo ,takhle má brzdit auto!! :D
Mě tak dobře nebrzdí musím na to už konečně juknout,jenže kdy,pořád
málo času,ono brzdí,ale ne tak bych chtěl!! :!:
no je pravda ze si stale moc dobre pamatuju jak brzila kamaradova Marea v plny palbe se ctyrma kotoucema a jak brzi octavie 1.8T 4x4 takze mi prijde bejt scoupe na urovni jako skodarna nebo trabos :( to mam pakny, kotouce, desticky i kapalinu novou.. :( jak uz se nekdo zminoval, dlouhej mrtvej chod a pak jakejsi brzdnej ucinek, ale navic to stale trosku klepe kdyz tem brzdam trosku pokourim :cry: a to jsem jezdil vic jak 1000km velice opatrne nez jsem je zajel, jen jednou jim dali couda v original hyundai servisu kdyz jsem si byl pro auto a potkal jsem technika jak mi projizdi moje auto jako hovado pritom jsem je upozornoval ze mi tam pred tejdnem davali kotouce novy, kdyby nahodou zapomneli.. :evil:
BlackSheepe!!
Ono to není jako o předních brzdách,ale o těch zadních!!
Ono je hezké,že máš nové pakny,ale na prasátka(brzdové válečky)jsi asi
moc nekoukal vid?? :?: I když prasátko vypadá na pohled zdravě a není
známka po požkození nebo by bylo vlhké od brzdové kapaliny,neznamená,že není kaput!! :!:
U bubnových brzd je důležitý brzdný tlak!!
Jsou prasátka,která mají v sobě omezovače tlaku!!
Jakmile tento omezovač nefunguje,tak to brzdí jen s velkýma obtížema!!
Anebo špatně seštelované pakny+ruční brzda!! Apak je další možnost,že Ti nefunguje samostav štelování paken!!!No anebo brzdové trubky!!
Nedostatečně propouštějí tlak od hlavního brzdového válce!!
A samozřejmě sám samotný brzdový válec málo tlačí!!Většinou odchází na
zadních brzdách!! :cry:
Moje auto,tak špatně nebrzdí,ale zadek právě tolik nebrzdí,jak by to mělo
brzdit!!Podle Mého názoru Scoupe má velice dobré brzdy ,ale momentálně je mám taky nějak nemocné :cry: A zatím jsem na to ještě nekoukal,ale
chystám se,protože půjdu na technickou! :wink:
Jo a dělat zadní brzdy,tak to je někdy na šíšu!! :?

Re: Brzdy

Napsal: 16 led 2006, 18:27
od black_sheep
ivan.raffai@seznam.cz píše:
black_sheep píše:
ivan.raffai@seznam.cz píše: Jo,jo ,takhle má brzdit auto!! :D
Mě tak dobře nebrzdí musím na to už konečně juknout,jenže kdy,pořád
málo času,ono brzdí,ale ne tak bych chtěl!! :!:
no je pravda ze si stale moc dobre pamatuju jak brzila kamaradova Marea v plny palbe se ctyrma kotoucema a jak brzi octavie 1.8T 4x4 takze mi prijde bejt scoupe na urovni jako skodarna nebo trabos :( to mam pakny, kotouce, desticky i kapalinu novou.. :( jak uz se nekdo zminoval, dlouhej mrtvej chod a pak jakejsi brzdnej ucinek, ale navic to stale trosku klepe kdyz tem brzdam trosku pokourim :cry: a to jsem jezdil vic jak 1000km velice opatrne nez jsem je zajel, jen jednou jim dali couda v original hyundai servisu kdyz jsem si byl pro auto a potkal jsem technika jak mi projizdi moje auto jako hovado pritom jsem je upozornoval ze mi tam pred tejdnem davali kotouce novy, kdyby nahodou zapomneli.. :evil:
BlackSheepe!!
Ono to není jako o předních brzdách,ale o těch zadních!!
Ono je hezké,že máš nové pakny,ale na prasátka(brzdové válečky)jsi asi
moc nekoukal vid?? :?: I když prasátko vypadá na pohled zdravě a není
známka po požkození nebo by bylo vlhké od brzdové kapaliny,neznamená,že není kaput!! :!:
U bubnových brzd je důležitý brzdný tlak!!
Jsou prasátka,která mají v sobě omezovače tlaku!!
Jakmile tento omezovač nefunguje,tak to brzdí jen s velkýma obtížema!!
Anebo špatně seštelované pakny+ruční brzda!! Apak je další možnost,že Ti nefunguje samostav štelování paken!!!No anebo brzdové trubky!!
Nedostatečně propouštějí tlak od hlavního brzdového válce!!
A samozřejmě sám samotný brzdový válec málo tlačí!!Většinou odchází na
zadních brzdách!! :cry:
Moje auto,tak špatně nebrzdí,ale zadek právě tolik nebrzdí,jak by to mělo
brzdit!!Podle Mého názoru Scoupe má velice dobré brzdy ,ale momentálně je mám taky nějak nemocné :cry: A zatím jsem na to ještě nekoukal,ale
chystám se,protože půjdu na technickou! :wink:
Jo a dělat zadní brzdy,tak to je někdy na šíšu!! :?
no ja byl na technicky na podzim a pohoda.. a to jsem tam jeste nemel ani ty kotouce.. myslis ze zadni delaj hodne? nekde jsem cetl ze to je jen 10% prace a vetsina jde na predek.. jako neni to nejhorsi, ale na muj vkus je to malo, doporucili mi kotouce bendix drazsi tak jsem cekal vetsi jedovatost.. :) trubky ani cuniky jsem nemenil jeste, porad bylo prednejsi neco jinyho, na kolik to vsecko vyjde? :) to jsem tam zase nasel veci na tom aute, to je furt neco pokud to chce mit clovek jak novy.. :?

Napsal: 16 led 2006, 20:21
od Romcis
Tyjo ja teda nechal menit kotouce kdyz bylo na tacho 106000km pac byli uplne v haji uz,desticky tam zustali-meli 80% este,zadek nevim,ale mechanik to prohlid a je to znamej,nedovoli si tam hodit nejak "podraz" pac mu bracha dohazuje opravy firemnich nakladaku tak za to ma docela vejvar :D a navic mel cokoliv vymenit pokud to bude uz nejak "načatý".. no a jako ze to zacalo nejak tak kloudne pekne brzdit mi prislo az tak za 8-9tis km...nejdriv to bylo jak kdyby to brzdilo tak kaorat motorem :D + ten "mrtvej" brzdovej pedal=ze nic -dira malem - a pak to brzdilo... :shock: Je teda fakt ze sem byl predtim zvyklej na 4x kotouce...no ale to je fuk :D Pak to zaclo brzdit teprve jak rikam,a brzdi uz od zacatku pedalu(od shora).Jinak ted brzdi fakt pekne ,nemuzu si stezovat :wink:

Napsal: 16 led 2006, 20:26
od black_sheep
Romcis píše:Tyjo ja teda nechal menit kotouce kdyz bylo na tacho 106000km pac byli uplne v haji uz,desticky tam zustali-meli 80% este,zadek nevim,ale mechanik to prohlid a je to znamej,nedovoli si tam hodit nejak "podraz" pac mu bracha dohazuje opravy firemnich nakladaku tak za to ma docela vejvar :D a navic mel cokoliv vymenit pokud to bude uz nejak "načatý".. no a jako ze to zacalo nejak tak kloudne pekne brzdit mi prislo az tak za 8-9tis km...nejdriv to bylo jak kdyby to brzdilo tak kaorat motorem :D + ten "mrtvej" brzdovej pedal=ze nic -dira malem - a pak to brzdilo... :shock: Je teda fakt ze sem byl predtim zvyklej na 4x kotouce...no ale to je fuk :D Pak to zaclo brzdit teprve jak rikam,a brzdi uz od zacatku pedalu(od shora).Jinak ted brzdi fakt pekne ,nemuzu si stezovat :wink:
prej je jedno jestli jsou vzadu kotouce nebo bubny, jen ty bubny jsou hur chlazeny a tak se prehrejou daleko snaz a taky min vydrzej.. puvodne jsem chtel swap na kotouce, ale je to asi skoda penez..

Napsal: 16 led 2006, 20:38
od Romcis
black_sheep píše:
Romcis píše:Tyjo ja teda nechal menit kotouce kdyz bylo na tacho 106000km pac byli uplne v haji uz,desticky tam zustali-meli 80% este,zadek nevim,ale mechanik to prohlid a je to znamej,nedovoli si tam hodit nejak "podraz" pac mu bracha dohazuje opravy firemnich nakladaku tak za to ma docela vejvar :D a navic mel cokoliv vymenit pokud to bude uz nejak "načatý".. no a jako ze to zacalo nejak tak kloudne pekne brzdit mi prislo az tak za 8-9tis km...nejdriv to bylo jak kdyby to brzdilo tak kaorat motorem :D + ten "mrtvej" brzdovej pedal=ze nic -dira malem - a pak to brzdilo... :shock: Je teda fakt ze sem byl predtim zvyklej na 4x kotouce...no ale to je fuk :D Pak to zaclo brzdit teprve jak rikam,a brzdi uz od zacatku pedalu(od shora).Jinak ted brzdi fakt pekne ,nemuzu si stezovat :wink:
prej je jedno jestli jsou vzadu kotouce nebo bubny, jen ty bubny jsou hur chlazeny a tak se prehrejou daleko snaz a taky min vydrzej.. puvodne jsem chtel swap na kotouce, ale je to asi skoda penez..
Presne ja bych to radsi vrazil ty penize do tech zapi.kabelu,jinak te budou pronasledovat porad :D .....nejaky brzdy....kabely,kabely,kabely,kabely...vrabci zobaly :D :D

Napsal: 16 led 2006, 20:46
od black_sheep
Romcis píše:
black_sheep píše:
Romcis píše:Tyjo ja teda nechal menit kotouce kdyz bylo na tacho 106000km pac byli uplne v haji uz,desticky tam zustali-meli 80% este,zadek nevim,ale mechanik to prohlid a je to znamej,nedovoli si tam hodit nejak "podraz" pac mu bracha dohazuje opravy firemnich nakladaku tak za to ma docela vejvar :D a navic mel cokoliv vymenit pokud to bude uz nejak "načatý".. no a jako ze to zacalo nejak tak kloudne pekne brzdit mi prislo az tak za 8-9tis km...nejdriv to bylo jak kdyby to brzdilo tak kaorat motorem :D + ten "mrtvej" brzdovej pedal=ze nic -dira malem - a pak to brzdilo... :shock: Je teda fakt ze sem byl predtim zvyklej na 4x kotouce...no ale to je fuk :D Pak to zaclo brzdit teprve jak rikam,a brzdi uz od zacatku pedalu(od shora).Jinak ted brzdi fakt pekne ,nemuzu si stezovat :wink:
prej je jedno jestli jsou vzadu kotouce nebo bubny, jen ty bubny jsou hur chlazeny a tak se prehrejou daleko snaz a taky min vydrzej.. puvodne jsem chtel swap na kotouce, ale je to asi skoda penez..
Presne ja bych to radsi vrazil ty penize do tech zapi.kabelu,jinak te budou pronasledovat porad :D .....nejaky brzdy....kabely,kabely,kabely,kabely...vrabci zobaly :D :D
nemam rad zapalovaci kabely :lol: jsem si rikal az najdu ty pravy tak mi je prijde sezrat kuna :D

Napsal: 16 led 2006, 21:20
od Farmář
black_sheep píše:nemam rad zapalovaci kabely :lol: jsem si rikal az najdu ty pravy tak mi je prijde sezrat kuna :D
:mrgreen: :mrgreen:
tak to sme na tom stejne :lol: :lol:

Brzdy

Napsal: 16 led 2006, 21:55
od ivan
black_sheep píše:
Romcis píše:Tyjo ja teda nechal menit kotouce kdyz bylo na tacho 106000km pac byli uplne v haji uz,desticky tam zustali-meli 80% este,zadek nevim,ale mechanik to prohlid a je to znamej,nedovoli si tam hodit nejak "podraz" pac mu bracha dohazuje opravy firemnich nakladaku tak za to ma docela vejvar :D a navic mel cokoliv vymenit pokud to bude uz nejak "načatý".. no a jako ze to zacalo nejak tak kloudne pekne brzdit mi prislo az tak za 8-9tis km...nejdriv to bylo jak kdyby to brzdilo tak kaorat motorem :D + ten "mrtvej" brzdovej pedal=ze nic -dira malem - a pak to brzdilo... :shock: Je teda fakt ze sem byl predtim zvyklej na 4x kotouce...no ale to je fuk :D Pak to zaclo brzdit teprve jak rikam,a brzdi uz od zacatku pedalu(od shora).Jinak ted brzdi fakt pekne ,nemuzu si stezovat :wink:
prej je jedno jestli jsou vzadu kotouce nebo bubny, jen ty bubny jsou hur chlazeny a tak se prehrejou daleko snaz a taky min vydrzej.. puvodne jsem chtel swap na kotouce, ale je to asi skoda penez..
Nevím kde jsi to četl,že zadní bubnové brzdy mají podíl pouze 10% při brzdění!!
Poměr předek90% - zadek 10% auto vůbec nebrzdí!! :!: :roll:
Většinou je poměr předek 60% -zadek 40% :!: A auto brzdí jedna básen! :wink: Tento poměr je u každýho auta!! :wink: Jsetli s kotoučema nebo bez!! :!:
Víš jak se pozná,že auto dobře brzdí?? :?: :?:
Když zabrzdíš a citíš sílu,že auto se moc předklání dopředu,tak je to špatně!Tu odstředivou sílu musíš cítit za sebou!!!Za sedačkou,pak auto
brzdí jak má!!! :wink:
Co se týče mrtvého chodu brzdového pedálu,tak je to příznak,že něco nefunguje jak má!!! :wink:

Napsal: 17 led 2006, 01:35
od black_sheep
lukee píše:Jak jsem koupil Alfu tak při brždění kopal pedál, zvlěné kotouče. Nahodil jsem nové kotouče+desky (na všech 4 kolech) a problém je pryč, ale stejně se mi zdá že zadek moc nebrzdí, lépe řečeno tak jak by měl. Při zandávání destiček na zadní náp. váleček chodil jak měl, šel zatlačit. Jak se zjistí jestli ten zátěžový regulátor funguje? Když jedu sám tak auto brzdí v pohodě, jakmile mám ale naloženej zadek, tak musím více tlačit na pedál abych to třeba ze stovky ubrzdil. Tohodle jevu jsem si u accenta nevšiml, ten brzdil tak jako tak pořád stejně, proto mám podezření že mi moc nebrzdí zadek ale kotouče se viditelně obržďují tak to vypadá že desky to přitlačuje. Ručka sice moc nebrzdí ale v menším kopci auto udrží.
mno me to pri vetsim zatizeni kope stale, desky i kotouce jsou novy.. :cry: neni to takovy ze by to klepalo celym autem ale je to citit.. :?