Stránka 2 z 7

Napsal: 23 říj 2007, 11:43
od fiam
my sme isli na STK s fordom focusom 1,8 tdci 2003 ktory bol len vyklepany, bez laku, celneho skla a predných svetiel :))))) a presiel :))))))))))))))))) :D :D :D

Napsal: 23 říj 2007, 11:53
od Sokyno
fiam píše:my sme isli na STK s fordom focusom 1,8 tdci 2003 ktory bol len vyklepany, bez laku, celneho skla a predných svetiel :))))) a presiel :))))))))))))))))) :D :D :D

To je mozne len na slovensku :lol:

Napsal: 23 říj 2007, 12:29
od MartasZ
Já sem technickou s Xenonama a sedmnáctkama kolama prošel za pár stovek.. ale když sem Xenony namontoval a chtěl je nechat seřídit, tak sem tam zajel a technik na mě, že mám Xenony, já že jo.. a on, kde mám umístěný trafa.. tak sem mu to ukázal.. a on že nemám ostřikovače ani automatickou regulaci.. já že ne.. a on.. že to nesmim mít, ale že jemu je to jedno, ale ať si vymyslim něco pro policajty :D A seřídil mi to pěkně blbě.. tak teď jezdim k Plusu.. tam je čára na zdi která přesně odpovídá tomu, jak to chci mít.. a všichni jsou spokojený :D

Napsal: 23 říj 2007, 12:35
od fiam
MartasZ píše:Já sem technickou s Xenonama a sedmnáctkama kolama prošel za pár stovek.. ale když sem Xenony namontoval a chtěl je nechat seřídit, tak sem tam zajel a technik na mě, že mám Xenony, já že jo.. a on, kde mám umístěný trafa.. tak sem mu to ukázal.. a on že nemám ostřikovače ani automatickou regulaci.. já že ne.. a on.. že to nesmim mít, ale že jemu je to jedno, ale ať si vymyslim něco pro policajty :D A seřídil mi to pěkně blbě.. tak teď jezdim k Plusu.. tam je čára na zdi která přesně odpovídá tomu, jak to chci mít.. a všichni jsou spokojený :D
Hej, u Vas V Čr som pocul ze to nieje take jednoduche ako unas....... u nas to zatial maju po vacsine u prdele....... :twisted:

Pocul som aj z inych for, ze napr. ma pisane v technicaku kola k 307 SW 2,0 hdi 100 kw alternativu 195/65 r15 alebo 205/55 r16 a da tam 215/45 zr 17 ze bude mat problemi...Tak musi utekat aby mu policajti dopisali do technicaku novu alternativu..... aj ked v skuticnosti v COC tato alternativa je uvedena...... su to take brokraticke hovadiny........

Napsal: 23 říj 2007, 12:43
od MartasZ
O tom nevim.. nějak sem se s tim problémem nesetkal.. mám v techničáku maximálně patnáctky a jezdim skoro furt na sedmnáctkách.. a dokonce mi je zaplatila i pojišťovna když sem je rozbil.. asi bydlim v dobrym kraji :D

Napsal: 23 říj 2007, 12:47
od fiam
tak to asi hej....kolegovia z ciech s tým maju problem hlavne kvol poistovne....ze pri nejakej buracke alebo skode im nebude zaplatena poistka...pretoze auto nebolo "v stave vhodnom pre cestne komunikacie podla vyhlasky XXX...."

Napsal: 23 říj 2007, 14:03
od Zamo
to fiam: v protokolu o bouračce se nepíše, zda mělo auto takové nebo makové vybavení. Jsou tam účastníci nehody, kdo byl viník a kdo poškozený a odhadnutá výše škody. Cajti mají tendenci vše bagatelizovat, aby dostali (pokud možno) škodu do přestupkového řízení. Tím je pak statisticky méně dopravních nehod. Problém by mohl nastat až při plnění pojišťovny, protože autoservis ti H.I.D. do faktury pro pojišťovnu nenapíše. Navíc si pojišťovny hlídají, co se opraví a co vymění. Dokonce zacházejí pojišťovny až tak daleko, že smlouvají u koho se auto opraví.
Před pár lety mi nechtěla pojišťovna povolit výměnu dveří (poškození v prolisu - nešlo vyklepat - pouze přetmelit tlustou vrstvou tmelu, která by časem popraskala - s tím jsem nesouhlasil. Nechal jsem si udělat rozpočet opravy v několika servisech a pohrozil pojišťovně tím nejvyšším rozpočtem (opravou v nedražším servisu - pozn.aut.) - pak souhlasili s výměnou dveří pokud to dám opravit do toho levnějšího servisu. Vřele doporučuji. :-)

Napsal: 23 říj 2007, 23:20
od tomki
kam sme sa to uz dostali, ze prejdeme s xenonamy a vyklepanymi autami cez stk, tento svet je hrozny, cloveku je az zle

Napsal: 23 říj 2007, 23:53
od Hardcam
ja uz prosel ledaccims, treba uplne cerny skla bez atestu...:) nebo cellej bk od predniho po zadni naraznik celej sedrenej a jen prebarveej stetkou a prelepenej lepenkou...vsechno jde.

Napsal: 24 říj 2007, 11:50
od fiam
to je ten skorumpovaný svet, ktorý podaktorým vyhovuje

hosi pommooooc

Napsal: 24 říj 2007, 16:02
od tomki
dnes som volal do servisu hyundai v bratislave kvoli montai xenonov.
Dostal som odpoved:

Sana fe nie je stavane na xenony, ktore maju obrovsky odber nasledne coho moze zhoriet riadiaca jednotky a elektrika v aute. V ziadnom pripade to nemontuje, pada zaruka a udajne mali jeden taky pripad a oprava elektriky a riadiacej jednotky stala 260 000,-Sk.
Tak a teraz babo rad. :roll:

Re: hosi pommooooc

Napsal: 24 říj 2007, 16:51
od zdenek76
tomki píše:dnes som volal do servisu hyundai v bratislave kvoli montai xenonov.
Dostal som odpoved:

Sana fe nie je stavane na xenony, ktore maju obrovsky odber nasledne coho moze zhoriet riadiaca jednotky a elektrika v aute. V ziadnom pripade to nemontuje, pada zaruka a udajne mali jeden taky pripad a oprava elektriky a riadiacej jednotky stala 260 000,-Sk.
Tak a teraz babo rad. :roll:
To je blbost, xenony mají odběr jen 35W, čili ještě méně než klasické halogenky

Napsal: 24 říj 2007, 18:28
od Zamo
xenony, ktore maju obrovsky odber nasledne coho moze zhoriet riadiaca jednotky a elektrika v aute
:D :lol:

Trochu počtů:
P= U * I, z toho I= P/U = 55/12= 4,58 A ( odběr v Ampérech při žárovce H7/55W )
I=P/U= 35/12= 2,91 A ( odběr v ampérech při xenonu 35W).

Vysvětlivky:
( P - výkon ve Wattech (W), U - napětí ve voltech (V), I - proud v ampérech (A)
****************************************************
Nejspíš si myslím že si pánové ze servisu pletou chromatickou teplotu světla 6000K u xenonu s cca 3200K (Kelviny) u halogenové žárovky H7

http://encyklopedie.seznam.cz/heslo/514 ... maticnosti

nebo vyšší světelný tok 3200 Lm u xenonu s 1500 Lm (Lumeny) u klasické H7.
Obě výše zmíněné hodnoty jsou opravdu u xenonu vyšší než u H7. :lol:

http://encyklopedie.seznam.cz/heslo/178084-svetelny-tok

Možná je to nad jejich chápání. Chudák ten, koho obalamutili historkou o tom, že mu vyhořela elektrika v autě v důsledku nižšího odběru proudu.
Asi bude lepší nepoužívat doma úsporky, abych nespálil elektroměr, nebo nezadřel generátor v Temelíně.
Hurá na stromy :lol:

Napsal: 25 říj 2007, 00:07
od tomki
Zamo píše:
xenony, ktore maju obrovsky odber nasledne coho moze zhoriet riadiaca jednotky a elektrika v aute
:D :lol:

Trochu počtů:
P= U * I, z toho I= P/U = 55/12= 4,58 A ( odběr v Ampérech při žárovce H7/55W )
I=P/U= 35/12= 2,91 A ( odběr v ampérech při xenonu 35W).

Vysvětlivky:
( P - výkon ve Wattech (W), U - napětí ve voltech (V), I - proud v ampérech (A)
****************************************************
Nejspíš si myslím že si pánové ze servisu pletou chromatickou teplotu světla 6000K u xenonu s cca 3200K (Kelviny) u halogenové žárovky H7

http://encyklopedie.seznam.cz/heslo/514 ... maticnosti

nebo vyšší světelný tok 3200 Lm u xenonu s 1500 Lm (Lumeny) u klasické H7.
Obě výše zmíněné hodnoty jsou opravdu u xenonu vyšší než u H7. :lol:

http://encyklopedie.seznam.cz/heslo/178084-svetelny-tok

Možná je to nad jejich chápání. Chudák ten, koho obalamutili historkou o tom, že mu vyhořela elektrika v autě v důsledku nižšího odběru proudu.
Asi bude lepší nepoužívat doma úsporky, abych nespálil elektroměr, nebo nezadřel generátor v Temelíně.
Hurá na stromy :lol:
tiez som tomu neveril, len sa im to neche robit, ale pre istotu som sem
napisal co vy na to

Napsal: 25 říj 2007, 06:11
od fiam
no vidís....vcera som ti hovoril to iste ked si mi volal........
trepu chujoviny....debili........
ako mozu robit servisakov ked nemaju zakladne znalosti fyziky... :D :D :D