Stránka 2 z 4
Napsal: 25 říj 2007, 22:37
od ivan
pišta80 píše:Tak na stránkách hmaservice jsem našel obrázek s nastavením rozvodů,tak ty seděj,dále jsem kontroloval první píst (ten blíže k převodovce),když je přesně v horní úvrati-v mrtvém bodě,tak palec rozdělovače je těsně za pozicí prvního válce,což je taky správně,tzn. že pálí těsně před horní úvratí - předstih 5+/-2 stupnů.Vytáhl jsem svíčky a osušil je,auto chytlo a chcíplo,takhle ještě dvakrát a pak už to opět nešlo natočit,po kontrole svíček byly opět ulité - všechny 4.Když je znova několikrát osuším a ten motor je trochu teplý,tak to nastartovat jde,ale nejde do otáček,jakmile šlápnu na plyn tak ho udusím.
Teď je každá rada drahá.Věděl by někdo co dál ?
Zkus odpojit čidlo od Ecu(je na termostatu a má dva vývody)jestli to blafne,u Felicií MPI když čidlo od Ecu bylo pryč,tak se taky ulejvaly,tak stačilo jí odpojit a auto blaflo okamžitě,zkust tohle na Hyundaiích jsem to nezkoušel,ale na Feliciích to mám za sebou,jinak jakmile se dalo nové čidlo(zdravé)tak také okamžitě to chytlo,no zkus toto principielně je to stejné
Napsal: 26 říj 2007, 08:24
od Sokyno
Kdyz to vsechno pali a tak funguje tak jukni na to cidlo co psal ivan ale bych se podival na benzin nenatankoval si tam nahodou naftu????
a co lambda jak to sni vypada je vpoho????
Napsal: 26 říj 2007, 22:38
od pišta80
Čidlo odpojeno,auto fakt blaflo,ale mělo co dělat aby se udrželo ve volnoběhu,ale stejně chcíplo,naftu v nádrži určitě nemám a lambdu nemám jak zkontrolovat,podle návodu na měření lambdy by mi musel běžet motor.
Měla by dávat nějaké napětí.Nyní beru v úvahu to že před 5-ti týdny šlo auto natočit a dalo se vytočit do 4000 ot/min.,před 14-ti dny jen do 1800 ot/min.
a dnes jde stěží nastartovat a ani neudrží volnoběh nad 10sek.Něco tam hodně rychle odchází.Zkusím někde sehnat ECU,co vy na to ? Má to význam ?
Napsal: 26 říj 2007, 23:06
od pišta80
Jen pro úplnost,do včerejška jsem dělal auto venku,takže jsem nic necítil,včera jsem ho natáhl do garáže a po každém nastartování je cítit silný zápach benzínu.
Napsal: 29 říj 2007, 22:27
od pišta80
Ahoj,dnes jsem volal do Hyundai Háša v Ústí nad Labem, popsal jsem mechanikovi závadu,a ten okamžitě věděl která bije,prý je špatný předvstřik a způsobuje to řídící jednotka,cena nové 22600 Kč,tak jsem poděkoval a zavěsil.Jako bývalí televizák jsem preventivně vyměnil všechny elektrolytické kondenzátory uvnitř ŘJ,ale bez úspěchu.Lantra stále nejede.Zkusím ještě nějaké vrakoviště,jinak jí postavím vedle druhé lantry 1.6 16V té potkané.Jinak díky vám všem za cenné nápady.Mimochodem dnes se porouchala třetí lantra v naší rodině,ta mé sestry,momentálně nejede víc než 80km/h.Víc nevím.Třeba z toho bude další téma,uvidíme.Holt máme na lantry smůlu.
Napsal: 30 říj 2007, 06:15
od Sokyno
pišta80 píše:Ahoj,dnes jsem volal do Hyundai Háša v Ústí nad Labem, popsal jsem mechanikovi závadu,a ten okamžitě věděl která bije,prý je špatný předvstřik a způsobuje to řídící jednotka,cena nové 22600 Kč,tak jsem poděkoval a zavěsil.Jako bývalí televizák jsem preventivně vyměnil všechny elektrolytické kondenzátory uvnitř ŘJ,ale bez úspěchu.Lantra stále nejede.Zkusím ještě nějaké vrakoviště,jinak jí postavím vedle druhé lantry 1.6 16V té potkané.Jinak díky vám všem za cenné nápady.Mimochodem dnes se porouchala třetí lantra v naší rodině,ta mé sestry,momentálně nejede víc než 80km/h.Víc nevím.Třeba z toho bude další téma,uvidíme.Holt máme na lantry smůlu.
Jeden dotaz netankujete vy nahodou u nejaky blby benzinky????? Se proste naser a hod tam motor s ti potkane lantry
ale urcite to bude banalita a ten mechanik to je nejakej magor nemal auto na PC a uz umi z istotou rict ze je vhaji ridici jednotka.
Re: lantra 1.5 r.v 91 nejde do otáček
Napsal: 30 říj 2007, 06:57
od rbrodsky
pišta80 píše:Dobrý den,chtěl jsem se zeptat,jestli se někdo nesetkal s následujícím problémem :lantra 1.5GLSi r.v 91nejde za studena nastartovat,jen párkrát škytne,cca po 20-ti neúspěšných startech chytne a volnoběh se pohybuje mezi 500-900 otáčkami,při pomalém sešlapování plynu jde vytočit cca do 1800 otáček,při dalším sešlápnutím se ozve bublající zvuk ze vzduchového filtru a chcípne.Před měsícem šla ještě vytočit skoro do 4000 ot/min.Byly provedeny následující výměny:Palec v rozdělovači,víčko rozdělovače,kabely ke svíčkám,svíčky,vzduchový filtr,benzínový filtr,těsnění pod hlavou,váha vzduchu,vstřiky a potenciometr na klapce vzduchu.Stále nejede.Tlaky ve válcích 11,5 - 13,5 atm.Mám podezření na benzínové čerpadlo i kdyč tlačí,ale nevím kolik,možná málo a jelikož jsem nenašel žádný montážní otvor a nádrž se mi nechce zatím sundavat,tak jsem se chtěl zeptat jestli mi tu pumpu může někdo potvrdit či vyvrátit.Pod zadníma sedačkama byl jen plovák a v kufru auta nic.Díky za odpovědi.
Já měl úplně stejnej problém na Ponym 1.5i.Přesně jak popisujes.Akorát motor šel vždy nastartovat. Tyk jsem prošel všechno jak máš popsáný a bylo to v pořádku až nakonec jsem vyměnil regulátor tlaku paliva a vytáhl palivový čerpadlo.Vyčistil jsem ho.Byla tam ucpaná taková kulička. Po dání dohromady auto šlape jak hodinky už půl roku.Tak na to taky jukni.
Re: lantra 1.5 r.v 91 nejde do otáček
Napsal: 01 lis 2007, 00:24
od pišta80
Tak pánové lantra už nejde natočit vůbec,jen co se otočí motor jsou svíčky ulité.Jestli mám nekvalitní benzín,nevím pro jistotu o víkendu vypumpuju nádrž a naliju nový,regulátor tlaku paliva mám z 1.6 16V takže taky vyměním,nádrž se mi sundavat nechtělo,ale taky to pro jistotu udělám a vyměním to palivové čerpadlo.Jinak nemáte někdo na půjčení o proti záloze řídící jednotku ?
Re: lantra 1.5 r.v 91 nejde do otáček
Napsal: 03 lis 2007, 21:15
od ivan
pišta80 píše:Tak pánové lantra už nejde natočit vůbec,jen co se otočí motor jsou svíčky ulité.Jestli mám nekvalitní benzín,nevím pro jistotu o víkendu vypumpuju nádrž a naliju nový,regulátor tlaku paliva mám z 1.6 16V takže taky vyměním,nádrž se mi sundavat nechtělo,ale taky to pro jistotu udělám a vyměním to palivové čerpadlo.Jinak nemáte někdo na půjčení o proti záloze řídící jednotku ?
Chlape Ty máš teda smůlu
Re: lantra 1.5 r.v 91 nejde do otáček
Napsal: 07 lis 2007, 22:21
od jirkatravna
pišta80 píše:Tak pánové lantra už nejde natočit vůbec,jen co se otočí motor jsou svíčky ulité.Jestli mám nekvalitní benzín,nevím pro jistotu o víkendu vypumpuju nádrž a naliju nový,regulátor tlaku paliva mám z 1.6 16V takže taky vyměním,nádrž se mi sundavat nechtělo,ale taky to pro jistotu udělám a vyměním to palivové čerpadlo.Jinak nemáte někdo na půjčení o proti záloze řídící jednotku ?
Tož kamaráde, máme stejný problém. Moje auto sice na 3tí drb nakopnout jde ale nedá se s tím jezdit. Nemůžu to vytočít do plných toček. Udělá mi to to samí co tobě. Já mám o proti tobě ale jednu výhodu že mi to jezdí na LPG. Takže ve chvíli jak mi to chytne na beňo tak musím přepnout na Plyn a můžu vyrazit.
Koupil jsem si ale jedno auto na ND a myslím že to bude ten tvůj typ. Napiš mi čísla na řídící jednotce a pokud by ti to sedělo tak bych ti ji moch poslat aby sis ji vyzkoušel a buď by jsi mi ji poslal zpátky nebo by jsi mi ji zaplatil. Myslím že víc jak 1000 Kč. bych za ní určitě nechtěl. V mým autě nejede.
Půjčil jsem si ale od známýho stejnou jednotku jak je v mým ale nic se nezměnilo. Tak si myslím že se nic nezmění ani u tebe.
Napsal: 07 lis 2007, 22:28
od jirkatravna
Já už jsem taky vyměnil skoro všechno a mám už taky podezření na čerpadlo ale jeden mechanik mi říkal že kdyby to bylo čerpadlem tak by to nejelo vůbec. Ale třeba je fakt trochu přidušený.
A ještě jeden dotaz, co a kde je regulátor paliva
Napsal: 08 lis 2007, 01:02
od pišta80
jirkatravna píše:Já už jsem taky vyměnil skoro všechno a mám už taky podezření na čerpadlo ale jeden mechanik mi říkal že kdyby to bylo čerpadlem tak by to nejelo vůbec. Ale třeba je fakt trochu přidušený.
A ještě jeden dotaz, co a kde je regulátor paliva
Velice děkuji za ochotu,dnes ř.j. opět vyndám a kouknu se na ty čísla.Regulátor tlaku paliva je na konci benzínové lišty v pravo,na které jsou připojeny vstřiky.Regulátor je uchycen z boku a je k němu připojená hadice kterou se benzín vrací zpět do nádrže a jedna hubená hadička,je uchycen na 2 šrouby s šestihranou hlavou,klíč č.10.Mimochodem píšeš,že máš jednu lantru na díly,jaký je v ní motor ? 1.5,nebo 1.6 16V ?Kdyby to byla 1.6 16V nebyl by též k prodeji ? Už se ho snažím sehnat 1,5 roku a buď je příliš drahý,nebo má nějakou vadu.
Napsal: 08 lis 2007, 19:46
od jirkatravna
pišta80 píše:jirkatravna píše:Já už jsem taky vyměnil skoro všechno a mám už taky podezření na čerpadlo ale jeden mechanik mi říkal že kdyby to bylo čerpadlem tak by to nejelo vůbec. Ale třeba je fakt trochu přidušený.
A ještě jeden dotaz, co a kde je regulátor paliva
Velice děkuji za ochotu,dnes ř.j. opět vyndám a kouknu se na ty čísla.Regulátor tlaku paliva je na konci benzínové lišty v pravo,na které jsou připojeny vstřiky.Regulátor je uchycen z boku a je k němu připojená hadice kterou se benzín vrací zpět do nádrže a jedna hubená hadička,je uchycen na 2 šrouby s šestihranou hlavou,klíč č.10.Mimochodem píšeš,že máš jednu lantru na díly,jaký je v ní motor ? 1.5,nebo 1.6 16V ?Kdyby to byla 1.6 16V nebyl by též k prodeji ? Už se ho snažím sehnat 1,5 roku a buď je příliš drahý,nebo má nějakou vadu.
Bohužel, auto na ND o kterém jsem psal už je zlikvidováno. Nebil to ale 16V. Byl to nejspíš nějaký 1,5 obsah. V technickém průkazu byl napsaný 1,6 s 84 Kw ale to musela být blbost. Zřejmě nějaký dovoz ze zahraničí.
Motor byl prý ale funkční ale zůstal v autě, jen jsem vytáhnul součásti které se můžou hodit. Proto mi taky neseděla ta ŘJ. Já mám totíž 16V a to není to samí.
Když tam u sebe máš tolik nepojízdných vozidel, nemáš náhodou pravou (kratší) ploosu? Na mojí cvakaj klouby a na té náhrdní jak na potvoru taky.
Napsal: 08 lis 2007, 22:26
od pišta80
Čirou náhodou na té potkané lantře mám obě nápravy nové ( 4 tlumiče,zadní ložiska,čepy horní i dolní, a oba klouby na poloose co ti cvakaj ) maj najeto cca 300km do Plzně a zpátky už na laně s potkaným motorem.Jeli jsme na dovolenou tak jsme dali auto do kupy,ale moc jsme si to neužili.Zatím se mi to rozebírat moc nechce,radši bych motor.Auto je totiž na splátky a budu ho ještě asi 3 roky platit
,tak bych byl rád kdyby jezdilo.Jinak vše jsem objednal na
www.automatejcek.cz ,měli solidní jednání.Jinak při objednávce bylo nutné uvést kolik má mít ten kloub vnitřních a vnějších zubů,totiž v roce 92 dělali dva druhy,stejně tak čepy řízení dělali s průměrem závitu 12 a 14.Takže ti nezbejvá nic jiného než,než sundat kolo a spočítat zuby, mi jsme měli 25/23.
Napsal: 08 lis 2007, 22:33
od pišta80
Jinak když ty klouby z poloos srazíš,namažeš a dáš pravej nalevo a naopak tak to chvíli vydrží,bude to cvakat jen při couvání.