Stránka 2 z 2

Napsal: 23 říj 2007, 08:43
od XMira
Engineer: Kolo se ale necentruje sroubama, nybrz plastovym krouzkem, ktery se vklada do stredove diry rafku. U neorig. rafku se pro ruzne znacky meni hlavne ten krouzek, jinak casto roztec i ET byva stejne...

Napsal: 23 říj 2007, 12:44
od Engineer
XMira píše:Engineer: Kolo se ale necentruje sroubama, nybrz plastovym krouzkem, ktery se vklada do stredove diry rafku. U neorig. rafku se pro ruzne znacky meni hlavne ten krouzek, jinak casto roztec i ET byva stejne...
Ano viem...
ale kolesa robili na VW a bez centrovacich kruzkov....
dal som si odmerat dieru a centrovaci kruzok by bol 1,5mm hruby- ale v diere su vyrezy ktr by deformovali kruzok :(
Odfotim si to a dodam foto... snad nieco vymyslime.
Coz zase k sustruznikovi davat a nahodou to takcitak nebude sediet tak ma potom uz vazne porazi, nechcel by som riskovat.
Preto ze ci sa vyrabaju aj matice s inym sedlom?!
Original asi k tomu nezozeniem Znacka kolies je Speedline. takze som nahraty.

Napsal: 23 říj 2007, 12:56
od Engineer
Sokyno píše: Pekny autak co tak este zatmavit zadne svetla????

Tie sruby maju íne lozka to proste musi byt zakramenska nahoda aby sruby z plechov sedely na alu??? skuste si tu skrutku prilozit k hlinikacu a pozrite sa ako to sedi mne vobec ta matica tam lieta a to je nebezpecne drzi to len na jednom bode a to je zle preto k alu aj skrutky treba kupit :lol:
dakujem ;) Aj to bude :) Najskor zimna udrzba :(
S tymi sroubami mas pravdu, mne to tiez hadzalo.. viac ako 80km/h som nesiel... vola tam bola pomerne velka.
Skoda ze viac aut nema matice... to by bolo jednoduchsie potom.