Stránka 2 z 2

Napsal: 07 lis 2007, 07:14
od MartasZ
Tak dík :oops:
Taková pochvala od mistra se cení :oops: :twisted:

Napsal: 07 lis 2007, 15:42
od strato
ivan píše:
MartasZ píše:Tak mu nakonec klouže spojka ne :-)
Člověče Tys na to přišel :shock: Sem si to znova přečetl a vypadá to na spoječku :!: Při rozjezdu drhne,hm lamela na nejtech nebo nerovnoměrně sjetá,tady žádný tlačítko není :lol: :lol:
Martazs musím Tě pochválit :wink:
No jako nevim ale jak sem to kupoval ten chlapek co my to prodaval rikal ze to ma ASR neboli TCS. Pri normalnim rozjezdu my to netrha a ani kdyz se rozjedu trochu rychleji ale pri rychlem seslapnuti plynu a pusteni spojky jako kdyby si chtel z mista smykovat. A kdyby to prece jenom byla spojka kolik stoji nova? dik :)

Napsal: 07 lis 2007, 20:37
od MartasZ
Sada tak kolem bůra.. nějaká obyčejná.. Sachs i devítku ;)

TCS v Hyundai

Napsal: 21 lis 2007, 10:47
od avro04
pokud tam je, musi po startu auto na 2 vteriny zasvitit prislusny symbol na palubce. v mem pripade primo napis tri pismen "TCS".
pak to zhasne pokud je vse v poradku.
bohuzel v mem pripade zadne tlacitko na vypnuti systemu v aute neni, coz povazuji za megahruby nedostatek (kterehokoliv) auta...
no a vypinani systemu tim, ze bych vytahl zpod palubky od pojistek TCS nejaky drat s knoflikem - to mi prijde pekny nesmysl...

presne jak nekdo napsal, kdyz nepouzivam rucni brzdu tak ji vymontuju...