Stránka 2 z 2

Napsal: 08 lis 2007, 12:17
od Tiburon_FX
Takže svíčky předepsané výrobcem jsou:
pro bezolovnatý benzín NGK typ BKR5ES-11 nebo Champion RC10YC4
pro olovnatý NGK BKR5ES nebo Champion RC10YC

Napsal: 08 lis 2007, 22:39
od Rasty
Borek: no vidíš a já měl z prvovýroby NGK. Dokonce jsme o tom spolu diskutovali po telefonu. Takže já NGK

Napsal: 08 lis 2007, 23:30
od Borek
Rasty píše:Borek: no vidíš a já měl z prvovýroby NGK. Dokonce jsme o tom spolu diskutovali po telefonu. Takže já NGK
Z prvovýroby?Nechceš mě tvrdit,že když jsi auto kupoval a mělo najeto dost přes 100000km,že tam byly původní svíčky. :shock: To asi ne.Tak jak jsi to myslel,že v tvém autě byly první svíčky NGK?Jak jsi to myslel? :(

Napsal: 08 lis 2007, 23:52
od Rasty
Vím to od toho od koho jsem je kupoval pač mám papíry o provedených pracích. A je tam napsáno výměna svíček NGK ...... za NGK ....... bla bla bla. Oni to mají krásně rozepsané co vtáhly a co tam dávali a pak to nepodstatné jako kolik to stojí atak

Napsal: 09 lis 2007, 00:32
od Borek
Aha,tak to jo.Nebylo mě jasné,jak jsi to věděl. :wink: Jak jsem psal výše-nepocítil jsem žádný rozdíl mezi Champion a NGK,takže stejné svíčky.Obě značky jsou doporučené(vyzkoušené) Hyundaiem.

Napsal: 11 lis 2007, 19:57
od Lado
Mohu se podělit jen o vlastní zkušenost. Do kupátka 2,0l model F/L 2005 jsem dal hned nové svíčky Denso Iridium, svíčkové kabely Magnecor a vzduchový filtr KN. Motor dupe spolehlivě a jestli měří správně tachometr
tak umí na německé dálnici i přes 215km/hod.

svíčky a kabely

Napsal: 16 srp 2008, 09:03
od Coupe 102
Budu kupovat svíčky do 4 oka 2.0 fx dám asi ngk,pokud máte někdo něco lepšího dejte vědět.Ale zeptat se chci na to proč měnit i kabely?????U Megana sem je měnil až když sem si na ně šáhnul a dostal sem takovou ránu že sem pustil kapotu,ale pokud neprobíje tak proč je měnit.Jaký je interval víměny v Hyundai servisu.Ví to někdo???Nebo to měníte jen tak pro lepší pocit???

Napsal: 16 srp 2008, 10:38
od mirpie
pokud už maj kabely něco "najeto", roste jejich odpor a hůř vedou el. napětí a tím se i snižuje výkonnost jisrky na svíčce. Ale děje se to plynule, takže to ani moc nepoznáš...Ale mne se stlao, že při výměně svíček se mi kus objímky kabelu ulomila a zůstala na svíčce. Jezdilo to ještě 5tis km, ale pak už to přestalo pálit, jelo mi to na tři válce. Jízda jak s fanoušem :-). Koupil jsem pak kabely od Nipparts za asi 12kil, docela rana, ale šlapou spolehlivě.

Napsal: 20 srp 2008, 17:57
od hawk
Lado píše:Mohu se podělit jen o vlastní zkušenost. Do kupátka 2,0l model F/L 2005 jsem dal hned nové svíčky Denso Iridium, svíčkové kabely Magnecor a vzduchový filtr KN. Motor dupe spolehlivě a jestli měří správně tachometr
tak umí na německé dálnici i přes 215km/hod.
mám jak svíčky tak filtr a kabely origo a jel jsem na dalnici 228km/h a myslim,že by to o nejakej ten km /h šlo i dál.... :wink: (mám 2.0l)

Napsal: 20 srp 2008, 20:39
od laxo18
ja som siel zatial max 200 na dialnici myslim ze by dalo aj viac ale ma to strasne tvrdy podvozok a tie nase dialnice su neni na to stavane niekde inde by som to testol ale nie u nas

Brisk

Napsal: 22 srp 2008, 01:21
od Coupe 102
Dotaz co říkáte na tyhle svíčky???BR DOR15LGS zapalovací svíčka BRISK PREMIUM možná jí seženu za 180 kč kus....Má je někdo v mazlikovi....

Napsal: 22 srp 2008, 08:56
od mirpie
já nějaký brisky v Coupé měl, byli myslim ještě levnější než ty tvoje, a fungovaly dobře.. Kamarád má nějaký Brisky v Celice a taky no problem. Brisku bych se nebál, teda jak do kterého motoru. Tak jak Hyundai se nekamarádí se svíčkami Bosch, jsou auta, které nemaj rádi Brisky..