Stránka 2 z 2
Napsal: 21 lis 2007, 16:54
od Yurii
Njn já mam jak už sem řikal svody--->vlnovec--->rezonator-------------->koncovej tlumič ale jakej vliv to má na spotřebu to se uvidí až budu mít motor oukej :-d Každopádně doufám že neni to co mi zvyšuje spotřebu vejfuk pač se ho zbavovat nechci už pro ten zvouček
Napsal: 21 lis 2007, 21:56
od Vladislav Bureš
No to tě asi zklamu Yurii ten vífuk každopádně přidá na spotřebě, ale také i odbrzdí motor, takže máš na výběr o něco lepší výkon, ale větší spotřeba, nebo tlumiče a bez takového zvuku, ale existuje i třetí varianta a to, že tam dáš tlumiče a ten koncoví dáš laděný ono mám pocit, že to co tam máš je tak na dvoulitra je dost velký, takže o něco menší s dalšími tlumiči by dal zvuk i když ne takový a spotřeba by byla nižší, ale na rovinu i když každého trápí peníze, až dáš do pořádku motor tak ti spotřeba spadne a zvuk se zlepší, takže to potom už podle mě řešit nebudeš
Napsal: 22 lis 2007, 15:57
od Yurii
Obcas mi ten tlumic pripada spis jako na sestilitr nebo na Bell JetRanger :-d
Napsal: 23 lis 2007, 08:30
od Vladislav Bureš
NO když když to krom výbrusu necháš převrtat tak bys ho ani nemusel měnit to by bylo něco Scoupe 6.0 GT, ale to bys tam musel dát ty turba dvě a pořádný T4
to bych ti pak s Nissanem asi nestačil o 200kg lehčí a o 200kW výkonější
Napsal: 23 lis 2007, 13:12
od Yurii
Vladislav Bureš píše:NO když když to krom výbrusu necháš převrtat tak bys ho ani nemusel měnit to by bylo něco Scoupe 6.0 GT, ale to bys tam musel dát ty turba dvě a pořádný T4
to bych ti pak s Nissanem asi nestačil o 200kg lehčí a o 200kW výkonější
Tjn a ale to by chtelo udelat si specialn i blok motoru z h hlinikovyho kvadru o rozmerech pocitam tak 0,7x0,5x1,5 metru
Ale ted vazne
Urcite by z zoho motoru sla udelat minimalne 1.6 ka otazka je na kolik by mne tahle sranda vysla (novy pisty a vlastne skoro vsechno co se v tom motoru hejbe) mozna ze palice by zustala stejna) a jak by to rozdejchala ECU
Ale tech 12 koniku mi tedka bohate staci, beztak odpocivaj a cekaj na doktora.
Napsal: 23 lis 2007, 13:33
od Vladislav Bureš
Myslím si že při převrtání na 1,6 by se nemusela měnit klikovka ani ojnice teda pokud tam nebudeš chtít razantně zvyšovat plnící tlak. A pokud máš ojnice vytahané tak tě jiné neminou a alespoň u nissana mám pocit, že sjou kovaný levnější jak origo. A musel by jsi měnit písty ty mé kované přišli na něco přez 21000,- takže mám pocit, že se zůstane na 1,5 jen s výbrusem zase tolika to nestojí a udělá to moc. A když ten jeden válec je v takovém stavu tak asi nic jiného nezbude no uvidí se co na tebe vyleze po sundání hlavy.
Napsal: 16 led 2008, 08:42
od TINO-Scoupe
Robil som cele vyfukove potrubie s kamošom na Opel Astra, miesto 50 mm - 60mm priemer katalizator sme vyhodili miesto stredoveho tlmica isiel rezonator a na koniec sportovy vyfuk KN turbo(chromovy) + miesto vzduch. filtra hruska. To sa nedalo porovnat ako to afto islo lepsie, a zvuk presne jak honda, ten rezonator spravil ten zvuk skôr razantny ostrejsi, dunelo to iba na voľnobeh
Napsal: 16 led 2008, 08:52
od Vladislav Bureš
Ještě aby ne, ten rezonátor dělá divy ona malá turbulence v potrubí a v kombinaci s koncovkou a sáním to je paráda. I když u turba bych neviděl význam rezonátoru už proto že musíš dodržet směr rotace spalin co udělá turbo a průchozí roura (je rozdíl v nerezu a černotě, nerez zní lépe je tvrdší) jen s koncovím tlumičem dostačuje, když ti nevadí hlučnost, ale stání s nastartovaným morotem na sídlišti ve večerních hodinách není nejlepší nápad, už jsem byl párkrát vypovezen jinam
Napsal: 16 led 2008, 08:57
od antec
sorry chlapy ale musim reagovat na vase hadani zkrz rezonator kterej sem mel na aute cca rok a to svody vlnovec rezonator misto katu misto str.tlumice trubku a ladak na konci.zadnej zvuk to neprida spotreba je stejna spis nepatrne nižši,lepsi tah od spodu a to je vse!! (DOPORUCUJU)
bavite se jak dve holky o prvnim šukání
Napsal: 16 led 2008, 09:23
od Vladislav Bureš
myslím že když zaměníš rezonátor místo kaťáka tak to bude změna zvuku. Jde o to že to napodáhá výplachu plynů které jinak přichází do tlumiče a jíným zbůsobem (jinak se víří) a tím při dopadu na jednotlivé příčky nebudemeli mluvit o průchozím tlumiči změní zvuk otázkou je jak razantně a samozřejmě závisí to na jednotlivých motorech rezonátorech a tlumičích jaký bude výsledek. to je jako když pískáš na stéblo trávy záleží z jaké strany foukáš a podle toho ti to píská.
Napsal: 16 led 2008, 16:38
od Yurii
Takže přesně jako to první šukání
Všichni to zažili a hned sou nejchytřejší
Nevím no jestli je mi ten rezonátor k něčemu dobrej...
Napsal: 21 led 2008, 08:31
od TINO-Scoupe
Napsal: 02 úno 2008, 19:34
od LongStar
Staci vyhodit kat a dat trubku:D a naky pekny koncovy tlumicek! ikdyz jeste nevim jak to bude brumlat me se uvidi.