Stránka 2 z 3

Napsal: 08 pro 2007, 23:16
od hardesh
A jaké jsou nejčastější důvodu pro úřední výmaz motoru u ojetého auta?

Napsal: 09 pro 2007, 10:26
od antek
hardesh píše:A jaké jsou nejčastější důvodu pro úřední výmaz motoru u ojetého auta?
asi výměna

Napsal: 09 pro 2007, 12:03
od Korálek
Víš oni se už čísla motorů nedělají.Jediné co na něm najdeš je typ.
Např: G4EA

Napsal: 09 pro 2007, 22:34
od hardesh
Tak tady jsou ty slibované fotky. Vypadá ten motor podle vás adekvátně autu? Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: 09 pro 2007, 22:39
od Engineer
V tom pripade si myslim ze je vsetko v poriadku ;) Vykonovo sedi ale vypada akoby stal u niekoho v garazi cely rok...
tak toto na rocny motor vobec nevypada... :-D
To moj vyzera cistejsie a to ma uz 6 rokov... :shock:

Napsal: 10 pro 2007, 09:05
od hardesh
No přede mnou ho měl nějaký 50ti letý Ing. z Prahy. Každopádně na něm najezdil za dva roky 25 000, tak to je celkem v normálu.

Ještě jsem neměl čas se pustit do mytí auta ani motoru. Zatím jsem stihnul jenom interiér.

Napsal: 10 pro 2007, 09:56
od RUM
To hardesh: Motor vypadá stejně jako můj, tak to opravdu asi sedí, jen je teda v příšerným vizuálním stavu :lol: ale to jde napravit, je fakt, že to srovnávám se svým čisťounkým, ale ten má jen cca 3500km :D

Napsal: 11 pro 2007, 14:31
od antek
hardesh píše:No přede mnou ho měl nějaký 50ti letý Ing. z Prahy. Každopádně na něm najezdil za dva roky 25 000, tak to je celkem v normálu.

Ještě jsem neměl čas se pustit do mytí auta ani motoru. Zatím jsem stihnul jenom interiér.
To tě brzy čeká druhá garanční,je vidět,že nebylo mnoho důvodů proč otvírat haubnu.Ať ti slouží ke spokojenosti.Kouknul jsem se do TP a mám tam jen typové číslo motoru,asi je fakt číslo motoru nepodstatné.

Napsal: 11 pro 2007, 14:44
od Kamil
Ani do nových techničáků se motor nezapisuje.Jenom typ.Je to brané,jako náhradní díl.Když měníš motor,nemusíš chodit na přepis.

Napsal: 11 pro 2007, 14:45
od antek
Kamil píše:Ani do nových techničáků se motor nezapisuje.Jenom typ.Je to brané,jako náhradní díl.Když měníš motor,nemusíš chodit na přepis.
Asi to tak bude.

Napsal: 11 pro 2007, 15:02
od Korálek
Nevím jak tenhle Accent LCII. ale mě tam na fotce toho motoru chybí nasávání vzduchu do motoru.Možný je že to má LC dvojka už řešený jinak než LC jednička.
Fotku dodám.

Napsal: 11 pro 2007, 15:04
od Korálek
Sorry teď jsem si všiml že je to úplně stejné :wink:

Napsal: 11 pro 2007, 16:42
od hardesh
antek píše:To tě brzy čeká druhá garanční,je vidět,že nebylo mnoho důvodů proč otvírat haubnu.Ať ti slouží ke spokojenosti.Kouknul jsem se do TP a mám tam jen typové číslo motoru,asi je fakt číslo motoru nepodstatné.
Díky. Ta druhá garanční mě čeká, s tím počítám, jenže dříve jak na jaře asi na ní nezbydou penízky. Za ty neoriginální zapalovací kabely mě asi na té garančce ale slušně zprdnou co?

Napsal: 11 pro 2007, 20:31
od antek
Díky. Ta druhá garanční mě čeká, s tím počítám, jenže dříve jak na jaře asi na ní nezbydou penízky. Za ty neoriginální zapalovací kabely mě asi na té garančce ale slušně zprdnou co?[/quote]

Měl bys ji stihnout do dvou let,jinak při reklamacích(záručních opravách)se budou určitě cukat.

Napsal: 07 led 2008, 09:40
od Vladimír Drahoňovský
Tady máš 1,3 Lc 1341 Kbm 63 kw z roku 2005 a momentální spotřebou 11 litrů na sto. Odpovím Vám předem než se zeptáte, nevím proč to tak žere, ale slíbily, že na to brzy přijdou a opraví. Nebo je chyba v řidiči? :?