Stránka 2 z 5

Napsal: 17 pro 2007, 14:33
od mirpie
tak já Coupé s bubnama taky ještě neviděl, třeba je to fakt nějaká dodatečná předělávka po bouračce..

Napsal: 17 pro 2007, 15:58
od Borek
black_sheep píše:mno ale zase CRXo ma 900kg i s ridicem tak na to buben s privrenym okem staci :lol: scoupko v turbu je na tom podobne....
Tahle vyobrazená CRX je slabá verze,proto jí bubny stačí(při váze 1000kg a možnosti pouze 2 osob) :D .Neměli ani ABS....proto ta váha.Silnější verze už měli kotouče na všech kolech. :wink:

Napsal: 17 pro 2007, 19:29
od vlastaFR
kluci buben ma vetsi utcinnost nez kotouc, ten se jen lip chladi tak proto to cpou do sportaku ... jen ze se mi zda ze to vidite jinak 8)

Napsal: 17 pro 2007, 19:43
od black_sheep
vlastaFR píše:kluci buben ma vetsi utcinnost nez kotouc, ten se jen lip chladi tak proto to cpou do sportaku. jen ze se mi zda ze to vidite jinak 8)
to je otazka, uz dvakrat jsem mel nutnani to tady rozebirat, ale u bubnu vostrejch zabrzdis a konci...:) to je na sportak docela prusvih, nemyslis? :)

Napsal: 17 pro 2007, 19:50
od vlastaFR
Autor Zpráva
black_sheep :ale u bubnu vostrejch zabrzdis a konci...
ted nevim co si tim myslel :?:

Napsal: 17 pro 2007, 20:39
od black_sheep
ops, spatne jsem se vyjadril: kdyz mas bubny, a vostreji zabrzdis nekolikrat po sobe tak vadnou..

Napsal: 18 pro 2007, 03:09
od Borek
Vlasto,člověče já bych vsadil na 100% na větší účinnost kotoučových brzd.Včetně výhody lepšího chlazení(proto vadnou později),nezanedbatelnou výhodou kotoučů bude i jejich malá hmotnost proti bubnům a důvod proč podvodnický Němci,kteří by nejraději dávali brzdy za příplatek jako většinu věcí :roll: ,musí montovat na mrňavé Wagny i dýchavičné Fobie s raketovým tříválcem :lol: kotouče alespoň vpředu je,že na bubnech nejde použít ABS. :wink:

Napsal: 18 pro 2007, 09:47
od Hujer
Borek píše:Vlasto,člověče já bych vsadil na 100% na větší účinnost kotoučových brzd.Včetně výhody lepšího chlazení(proto vadnou později),nezanedbatelnou výhodou kotoučů bude i jejich malá hmotnost proti bubnům a důvod proč podvodnický Němci,kteří by nejraději dávali brzdy za příplatek jako většinu věcí :roll: ,musí montovat na mrňavé Wagny i dýchavičné Fobie s raketovým tříválcem :lol: kotouče alespoň vpředu je,že na bubnech nejde použít ABS. :wink:
Borku pletesse.Napriklad Accent 1,5 GT ma bubny a ma i ABS.Jinak Vlasto tvrdit ze bubny maji vetci ucinost nez kotouce je nesmysl :!:

Napsal: 18 pro 2007, 11:45
od mirpie
tak tak, bubnový brzdy maj ABS taky, má to každá Octávia, i ty shit verze s bubny. Mít ABS jen na předku by byla sebevražda. A ta účinnost je samozřejmě vyšší u kotoučových brzd, kde se dosahuje vyšší normálové (přítlačné) síly a tím tedy vyšší třecí síly. U kotoučových brzd je vyvozována axiálně, u bubnových radiálně, to ale každej ví.

Napsal: 18 pro 2007, 12:01
od vlastaFR
borku hezky napsany :wink: , ale jakto ze sou bubny na kazdym nakladaku. kdyby mely vetsi ucinnost kotouce tak by je tam preci davaj... s ohledem na mensi hmotnost a lepsi chlazeni jak si psal :roll:

Napsal: 18 pro 2007, 12:47
od Vladislav Bureš
brzdný systém náklaďáků je takřka úplně jiný to se nedá tak úplně srovnávat. A ještě jedna věc náklaďáky mají také kotouče některé jen na předku a některé na všech kolech.

Napsal: 18 pro 2007, 13:45
od vlastaFR
je to na par let :D ale neco to vyresi. pac ucinnost brzd u nakladaku mluvi za vse..: http://www.bpw.cz/brzdy.htm

Napsal: 18 pro 2007, 14:28
od Borek
Chlapi,neblbněte mě hlavu :roll: .Ochcávka je proto Ochcávka,že má ABS JEN na kotoučích :!: Kdo viděl ABS na bubnové brzdě,ten viděl zázrak :lol: a nechá si to patentovat. :idea: Když chtějí dát ABS,musí dát vpředu kotouče :!: ,aby při velkém brzdění bylo možno alespoň regulovat směr=řídit.Jinak by i shit Koktadlo od VW mělo vpředu bubny(popravdě,při výkonu 55kW :lol: a váze bezmála 1,5t u Octávky,jsou lidi rádi,že to rozjedou z kopce s větrem v zádech na 90km/h,aby alespoň nepřekáželi traktorům jedoucím po silnici :D-těm stačí jako brzda povolit plynový pedál,z prošlápnuté podlahy a hned stojí :wink: ).Soused s bouchačkou zvanou VW Polo(motor o obrovském výkonu 37kW :oops: a 100km/h rychlosti dosahující za fantastických 19vt :lol: ),má také vpředu kotouče,na zadní nápravě bubny a chlubí se ABS(ale jen vpředu). :lol: Více než z typu brzd,má noční můru před cestou na dovolenou.Měsíc předem vybírá a plánuje cestu,kde nejsou kopce a raději si zajede po rovině,protože jeho naložený německý stroj,ucpává silnice. :lol:

Vlasta FR-dnes má spousta náklaďáků kotouče(myšleno kamiony).Obrovskou výhodou a hlavním důvodem použití bubnů u náklaďáků je,že jsou uzavřené a tudíž daleko lepší pro auta pracující v terénu,bahnu,na poli,písníkách.vojen.auta.......Pakny jsou stále čisté,oproti bahnu na kotoučích,destičkách. :wink:

O účinnosti nelze diskutovat-jednoznačně je kotoučová brzda účinnější :!:

Napsal: 18 pro 2007, 14:50
od Vladislav Bureš
ABS může být u bubnových brzd je to pouze o umýstění snímače a kroužku a tomu buben nikterak nebrání je to jen o tom kam se to dá ve své podstatě snímač může být i hned na poloose u převodovky (jinak je to blbost nefungoval by při zlomení poloosy, ale jinak by to tam plnilo účel stejně a je jedno čím brzdíte)

Napsal: 18 pro 2007, 14:51
od Vladislav Bureš
A když to píše i Hujer tak asi opravdů ví co říká.