Stránka 2 z 2
Napsal: 10 led 2008, 17:34
od antek
Můžu si ji ochutit?
Škoda vždy naj
Napsal: 10 led 2008, 18:15
od Pitbul
Vo Světe Motoru Škoda neprehra ani keby ju zrovnavali s Ferari.
Proste pre nich su najkrajšie a najdokonalejšie auta. Ale beriem to ako patriotizmus.
Napsal: 10 led 2008, 18:25
od Hujer
Tak sem dneska mluvil s kamaradem co vlastni fabku 1,2htp je stara 2 roky a 6 dni,najeto 42000km.Je teda 6 dni po zaruce!Zacala mu jet na 2 valce,zajel do servisu tam mu namontovali novej zapalovaci modul a poslaly ho svetem,zaplatil,vyjel ze servisu otocil se a zajel spatky,opet jede na 2.Nechal to tam pres noc oni namontovali rid. jednotku cena 25000kc,tak se dohodl s technikem ze za uplatek to udela na zaruku,nasedne vyjede otoci se a je spatky opet jede na 2!Auto tam nechava 2 dny a v servisu zjistujou ze budou muset vymenit motor,ze je tam nejaka konstrukcni zavada a divy se ze to do ted jezdilo!Pta se na cenu opravy cca 65000kc.Opet mluvi s technikem za uplatek mu to teda udela na zaruku
Ach ta spolehlivost
Jo jinak je verejnym tajemstvim ze u VW 2,0TDI odchazeji cerpadla a to po par desitkach tisic km a oni je nestaceji vyrabet.Svara znameho ma sveho pasika uz 45 dni v servise a ceka az jim dorazi!
Napsal: 10 led 2008, 19:24
od Burža
antek píše:Můžu si ji ochutit?
Muzes, stejne to byla jedina vyjimka, kdy byl koncer porazen. Ceedu sport vagon opravdu nemaji co vytknout, takze tam to asi jinak uhrat neslo.
Napsal: 10 led 2008, 20:22
od jandaxx
antek píše:Spolehlivost tam udava podle nemecke STK-TÜV. Accent je az na chvoste, ve treti tretine. Fabia je v prvni...
Stačí se podívat na garáž autorevue.Na fabie dotazů "to se mi pos....."nebo "to mi nefunguje"je dost.Na Accenta a zvláště na modely II generace tam ani tady mnoho není,čím to asi je?Pokud je autor článku na výplatní listině koncernu nemůže přeci pohanět vlastní výrobek
Jestli to třeba nebude tím, že fabií jezdí tak 100násobně, možná tisícenásobně víc. Potom je jasný, že jich bude více po servisech a bude víc dotazů. Accenty se prodávají po stovkách a fabie po desetitisících. Chce to být trochu nestranný. Jezdil jsem mnoha vozy a každý měl svá pozitiva i negativa.
Napsal: 10 led 2008, 20:25
od jandaxx
Hujer píše:Tak sem dneska mluvil s kamaradem co vlastni fabku 1,2htp je stara 2 roky a 6 dni,najeto 42000km.Je teda 6 dni po zaruce!Zacala mu jet na 2 valce,zajel do servisu tam mu namontovali novej zapalovaci modul a poslaly ho svetem,zaplatil,vyjel ze servisu otocil se a zajel spatky,opet jede na 2.Nechal to tam pres noc oni namontovali rid. jednotku cena 25000kc,tak se dohodl s technikem ze za uplatek to udela na zaruku,nasedne vyjede otoci se a je spatky opet jede na 2!Auto tam nechava 2 dny a v servisu zjistujou ze budou muset vymenit motor,ze je tam nejaka konstrukcni zavada a divy se ze to do ted jezdilo!Pta se na cenu opravy cca 65000kc.Opet mluvi s technikem za uplatek mu to teda udela na zaruku
Ach ta spolehlivost
Jo jinak je verejnym tajemstvim ze u VW 2,0TDI odchazeji cerpadla a to po par desitkach tisic km a oni je nestaceji vyrabet.Svara znameho ma sveho pasika uz 45 dni v servise a ceka az jim dorazi!
Jestli je to auto v záruce, tak ať ho vrátí. Oprava musí být provedena do třiceti dnů, jinak má nárok na vrácení CELÉ kupní částky.
Napsal: 10 led 2008, 22:45
od Hujer
Jestli je to auto v záruce, tak ať ho vrátí. Oprava musí být provedena do třiceti dnů, jinak má nárok na vrácení CELÉ kupní částky.[/quote]
Obe auta jsou na leasing.No jinak jsem ve sve praxi nevidel,aby si prodejce vzal spatky po roce a nebo dvou auto a vratil celou castku!
Napsal: 11 led 2008, 06:40
od Selshig
heh o těch 1,2 HTP od fabie vím, že znamej řika co děla v servise škoda že nejlepe je když se toho auta každy zbavi jak to ma najeto 50 tisic....a vím od par lidi co maj HTP tak že jhsou z toho neštastní co se s tím děje po tolika kilakach najetých.a to nejsou mladi kluci co by to auto honili ale starší lidi co to maji na nakupy vylety atd....jinak můj kolega v praci "trošku větši blbec co vše zna a vše ví" mi pořád dokola tvrdí jak je jeho 1,4 MPI fabie sedan vynikající auto a že do jeho kufru toho vleze vic jak do hatchbacka atd. že motor je silny jak prase.Nevim no 50kW jestli je silny na 1,4 obsah když můj otec ma kalose 1,2 o vykonu 54kW a ještě lehčí jak fabka. Měl jsme tzed v praci možnost jezdit ve fabii 1,4MPI ten silnější motor nevim tedk olik kW...jel sem stím do plzně...ano podvozek budiš seděla lip v zatačkach o něco malo...ale co se týče dojezdu ostrava plzen - plzen ostrava byl zcela zdrcující na moje zdraví. Krk mě boli jako prase ještě ted a plotýnky sem měl krasně na maděru. S accentem jsem jezdil ostrava rimavska sobota na otočku zpět a nikdy mě nebolelo nic...jsem hyundaiak preferuji sve auto jsem snim nadmiru spokojeny....a budu to tvrdit stím názorem že nesedím jen ve svem autě....
Omlouvam se za chyby.......
Napsal: 11 led 2008, 08:44
od jandaxx
Hujer píše:Jestli je to auto v záruce, tak ať ho vrátí. Oprava musí být provedena do třiceti dnů, jinak má nárok na vrácení CELÉ kupní částky.
Obe auta jsou na leasing.No jinak jsem ve sve praxi nevidel,aby si prodejce vzal spatky po roce a nebo dvou auto a vratil celou castku!
[/quote]
To je jen otázka důslednosti a trpělivosti toho kupce. U leasingu je to samozřejmě složitější- jsi jen nájemce, ne majitel. Jinak ale zákony hovoří jasně. Záruční oprava musí být hotova do 30 dnů, jinak máš nárok na vrácení celé kupní ceny. Zdůrazňuji CELÉ, ne nějaké poměrné podle opotřebení auta. To jde k tíži prodejce. Je to jeho problém. Znám majitele /bývalého/ KII Picanto který dosáhl vrácení kupní ceny, protože bylo auto v servisu v záruce déle než 30 dní. V případě neochoty prodejce to je samozřejmě na soud, nicméně v tomle případě /nedodržení lhůty opravy/ je 99,999% že to dopadne v jeho prospěch.
Napsal: 11 led 2008, 16:36
od antek
každý měl svá pozitiva i negativa.[/quote]
Plně s tebou souhlasím,ovšem pokud vím tak u fabek ty výrobní vady jsou snad eveegreny,švára má 1,4 rv.2001 moc s tím nenajezdil protože hlavně používá firemní auto,měl nějaké problémy navštívil autorizák nějak těsně po záruce a tam mu to napočítali na asi šedesát tisíc.Tak na ně ječel jak úrazovka,něco uhrál na skryté závady ale stejně tam dvacku nechal.To je potom fabka asi vzor dokonalosti.Ke mě toto auto nesmí do baráku,stejně jak nesměla stodváca.Druhá věc je servis,neochota přezíravost,drahota.
Napsal: 11 led 2008, 16:58
od jandaxx
No já bych si fabču taky nekoupil. Né snad proto, že bych byl proti Škodovce nějak zaujatý, nemám ale rád stádnost. Vždycky chci mít auto, kterých moc nejezdí. Samozřejmě v rámci financí. Na novou 911 opravdu nemám
Prostě nechci auto, kterých každý den potkám 100. a zároveň jsem smířen s tím, že ten propad ceny bude větší, než u 1,4 MPI v limitované výbavě "holobyt edition". U bývalého zaměstnavatele jsem často jezdil filckou 1,3 50kw a to bylo nesmrtelné auto. Jezdilo - spíš prasilo s ní asi 5lidí, odtahalo to tuny a tuny všeho možnýho a problémy celkem žádný. Ani po 250 000 praseckýho chování to nežralo olej. Jezdilo se s tím stylem v Ostravě dám cihlu na plyn a sundám jí až v Práglu. Nezřídka jsem s ní atakoval tacho 180 km/h. Samozřejmě z kopce, ale i tak obdivuhodný výkon. Na druhou stranu, kolega si koupil Fabču a ačkoli s ní moc nejezdil tak problémů bylo dost. Několikrát měnil nějaký spojovací díl u nádobky na kapalinu, stabilizátory za chvilku v hajzlu, vada na ŘJ. Ono hodně záleží na štěstí při koupi konkrétního kusu. Nedá se automaticky říct ten a ten model nebo značka je špatná. Vždycky zrovna to, čím kdo jezdí, považuje za nejlepší a teprve až to prodá a koupí jiný, rozleží se mu to v hlavě a zjistí, že to třeba až tak růžový nebylo. Málokdo si hned přizná vlastní chybu a špatný výběr a hájí ho kolikrát do krve, aby nebyl před ostatními za pitomce.
Fabie versus Accent
Napsal: 12 led 2008, 20:10
od jarin.ol
no nevím ale nový model v 1,4 natrhne fabii zadek.
Škodovka sice podvozkem ujde, ale motorem se to Accentíkem nedá srovnat ono těch 55kW u fábie je dost slabý. Mám na novým Accentovi sice prvních 200km, a krouťák je lepší i výkon je poznat v nízkých otáčkách.
Zpracování auta je 100% lepší. U fabie jsou blbě řešený páčky vedle sedadla řidiče. Při vysedání dost vadí.
Accent má kotouče na všech kolech, plná výbava za pár kaček. U fabie si za stejný kačky tak koupíte za stejnou cenu tak základ.
Hodnotím skvěle...předtím jsem měl 1,6 magana sedana 66kW, ke kterému fabie ani nemůže přivonět. A accenta hodnotím jako slušný auto, akorát někde s delšíma nohama a větší výškou bude mít problém se nasoukat pod volant ...jinak bez chyb.