Stránka 2 z 16

Napsal: 16 led 2008, 16:07
od Yurii
Já bych se s tim tolik nepatlal, prostě bych to auto projel a zkontroloval jak dobre tahne a pak bych sundal trubku od sani jestli v ni nejni olej a tim vicemene zjistis jak na tom to turbo je u tech co sou ve Scoupach vetsinou casem dochazi k propousteni oleje.
Pokud turbo tahne dobre, olej nepousti, nedela neprimerenej hluk nebo se nekouri divne z vyfuku pri zahratym turbu tak je to Ok.

S tim kourenim jsme mel namysli bily dym jako z parni lokomotivy :) Tohle se nama stalo s PenerJackem kdyz jsme davali jeho prvni repasovany turbo, pak dal Pener jiny a bylo to v pohode :wink:
Nevim toho o technice tolik co Vláďa ale z ciste amaterskyho hlediska bys po tyhle kontrole co popisju moh bejt spokojenej :)

Napsal: 16 led 2008, 16:12
od TINO-Scoupe
diky moc cez veekend to rozoberem. Nevies kolko vyde GO motora? :shock: do buducna lebo som mimo penazí... :( ešte ma čaká prepis a poistka...

Napsal: 16 led 2008, 16:15
od Vladislav Bureš
Pojistka se dá udělat za 2993 teta tady v čr na rok tak to mám já. Pochopil jsem že to už máš rozebrané proto jsem psal jak to zkusíš protože to nemáš možnost projed když to je rozebrané tak jsem to alespoň pochopil. Olej v sání může být i z otvětrání z hlavy motoru.

Napsal: 16 led 2008, 16:19
od Yurii
TINO-Scoupe píše:diky moc cez veekend to rozoberem. Nevies kolko vyde GO motora? :shock: do buducna lebo som mimo penazí... :( ešte ma čaká prepis a poistka...
Go motoru teď taky řeším a radši to vyřeším výměnou mě by tady vyšla komplet GO s výbrusem kolem 20 000,-kč bez bych se vešel kolem 16 000,- i s prací ale beru radši alternativu ve výměně motoru.

Napsal: 16 led 2008, 19:03
od TINO-Scoupe
to časom radšej spravim tu GO lebo kupovať druhý motor to je ako maćka vo vreci., aj ke´d sa potom netešim lebo to treba zabehávať a vtedy treba mať ľahkú nohu- to je problem ked maš silne auto a 20 rokov :D :D

Napsal: 16 led 2008, 19:10
od TINO-Scoupe
inač koľko tam ide oleja? a aky mam dať 10w-50? alebo 10w-40?

Napsal: 16 led 2008, 19:36
od Yurii
No právě já ve svejch 20 fakt moc nezvládám mít lehkou nohu :) Obzvlášť s takovym malym stádem pod kapotou. Na druhou stranu musim počítat s tím že ten motor toho neydrží tolik co čerstvě zgenerálkovanej... no já tam liju 15w-40 ale měla by tam bejt 10w-40

Napsal: 16 led 2008, 20:40
od Vladislav Bureš
neříkám finanční stránka věci není zanedbatelná. Ono kdo má sporťáka a má lehkou nohu? :-) Jinak mě je jen 21 neříkám už pracuju ale i na školu jsem jezdil pořád autem za rok při škole jsem udělal 35tis km a bez dobré brigády to není jen tak.

Napsal: 16 led 2008, 20:50
od Yurii
No ale ty jsi vyjímka která potvrzuje pravidlo ;) Ale myslel jsem že jsi starší člověče tak 24 nejmíň, to je proto že ses neholil bídáku :oops:

Napsal: 17 led 2008, 01:54
od Borek
Chlapi,můžu mezi vás staré páky :?: Mě je stejně jako vám 8) (dohromady :oops: :lol: ).

Napsal: 17 led 2008, 07:31
od Vladislav Bureš
Borek píše:Chlapi,můžu mezi vás staré páky :?: Mě je stejně jako vám 8) (dohromady :oops: :lol: ).
61? :shock: To snad ne :lol:
(Já 21 Yurii 20 TINO-Scoupe 20)

Napsal: 17 led 2008, 08:16
od TINO-Scoupe
moje scoupe 15 roku + 177 tisic km :D :D

tak aky olej mam kupiť? do motora a do prevodovky?

ked to mam vonku tak tam hadam nenalejem stary?

Napsal: 17 led 2008, 08:40
od Vladislav Bureš
jestli ten motor je v pořádku a nedrží na karbonech tak tam dej 10W 40 to bude postačující a vydrží než dáš dohomady nějakou korunu na dání motoru do kupy kord jestli plánuješ že ti to auto nějaký čas má vydržet. A jestli to budeš potom někdy dávat dohromady tak tam potom nalej lepší kord jestli to hodláš honit tak určitě s vyšší tepelnou odolností jako 10W 50, 10W 60 u atmosférických to je o něcěm jiném tam se olej tak nezahřívá ale utčitě nepoužívej 15W XX turbo potřebuje řidší olej

Napsal: 17 led 2008, 09:09
od TINO-Scoupe
diky, zozeniem 10w-40 a do prevodovky? ci tam mam naliat ten co som vytiahol?

Napsal: 17 led 2008, 09:37
od Vladislav Bureš
Do převodovky ne tam jde něco jiného. A k množství až to tam budeš lít tak si hlídej hladinu aby ti klikovka nenarážela do hladiny oleje to by nebylo doblé a množství oleje do převodovky musí být po okraj otvoru pro napouštění.