Stránka 2 z 3

Napsal: 16 led 2008, 13:33
od Selshig
lobsty píše:ty jo, mě to žere 6 litránků na 100 kilometrů a jde to i na 5 když se snažim, ale když lítám tak 8 litránků. jsem docela spokojenej. tak myslíš že by ten omezovač šel odstranit?
no tak je pojem litat a litat. ale na slovensko když sem jel tak v klidu 700kilaku ono by to vydrželo víc ale mě se nechtělo na cestě zpět sedět 4hodiny za volantem tak sem tomu dal pruvan.....říkam diagnostika snad ukaže víc co zpusobuje to chlastání...možna je to tím že ja už nepiju tak pije dvojnasobně auto...jiank to už i tak odbočujem od původního tematu....

Napsal: 16 led 2008, 13:35
od Selshig
Vladislav Bureš píše:to je tak krásná spotřeba já když se snažím tak jedu za 15 a když ne tak dvacet a více.


tak dostat se da i tam kde ma minimalní spotřebu ferrari :lol: :lol: :lol:

Napsal: 16 led 2008, 13:38
od Vladislav Bureš
Nejlepší bude když si někde jějaký vyhlídneš a zeptáš se tam jak se to zapojuje měl by jsi k tomu mít i návod to, to mluvím o přídavných. Ale jak jsem už psal podle mě by jsi měl mít vývod otáčkoměru za přístrojovkou a je tam jen daná přístrojovka co to nemá, ale kabeláž bude stejná si myslím na druhou stranu proč by dělali více druhů kabeláže, ale to je moje doměnka, už jsem se s tím tak setkal proto to říkám není to neobvyklé, že je jedna kabeláž a nejsou jen zapojené části ale jestli to je i případ tvého auta respektive Accentů to nevím

Napsal: 16 led 2008, 13:42
od Vladislav Bureš
Selshig píše:
Vladislav Bureš píše:to je tak krásná spotřeba já když se snažím tak jedu za 15 a když ne tak dvacet a více.


tak dostat se da i tam kde ma minimalní spotřebu ferrari :lol: :lol: :lol:
Jeden člověk co má F360 říkal že má praha-brno když jede co to dá je akorád na nádrž 90litrů =45na sto a to mé by mělo prý brát na okruhu 35na sto, ale to jsem naštěstí(bohužel) nezkoušel

Napsal: 16 led 2008, 13:43
od Selshig
ono když sem rozebíral přístrojovku abych vyměnil osvětlení tak se mě zda že celý ten zadek je jiný od modelu co ma ten otačkoměr...viz ta tyčinka k tachometru je u accenta kd enení otačkoměr v prostředku kdežto u accenta s otačkoměrem je tyčinka tachoše víc vpravo a otačkomeru vlevo..jinak nevím jen konstatuji to co sem viděl na svem voze...

Napsal: 16 led 2008, 13:44
od lobsty
Vladislav Bureš píše:Nejlepší bude když si někde jějaký vyhlídneš a zeptáš se tam jak se to zapojuje měl by jsi k tomu mít i návod to, to mluvím o přídavných. Ale jak jsem už psal podle mě by jsi měl mít vývod otáčkoměru za přístrojovkou a je tam jen daná přístrojovka co to nemá, ale kabeláž bude stejná si myslím na druhou stranu proč by dělali více druhů kabeláže, ale to je moje doměnka, už jsem se s tím tak setkal proto to říkám není to neobvyklé, že je jedna kabeláž a nejsou jen zapojené části ale jestli to je i případ tvého auta respektive Accentů to nevím
to je ono. taky sem o tom slyšel, ale nevim jestli to bude můj případ. přinejhoršim zajít do hyundai servis a poptat se co? no snad to nebude tak horký. a co se dá ještě všechno zapojit za přídavné budíky, že odbočuju....

Napsal: 16 led 2008, 13:44
od Selshig
Vladislav Bureš píše:
Selshig píše:
Vladislav Bureš píše:to je tak krásná spotřeba já když se snažím tak jedu za 15 a když ne tak dvacet a více.


tak dostat se da i tam kde ma minimalní spotřebu ferrari :lol: :lol: :lol:
Jeden člověk co má F360 říkal že má praha-brno když jede co to dá je akorád na nádrž 90litrů =45na sto a to mé by mělo prý brát na okruhu 35na sto, ale to jsem naštěstí(bohužel) nezkoušel
tak když ma ferrari tak nema ani hluboko do peněženky to zase mě se protáčejí oči jen když tankuju těch 42+- litru :lol: :lol:

Napsal: 16 led 2008, 13:46
od Selshig
lobsty píše:
Vladislav Bureš píše:Nejlepší bude když si někde jějaký vyhlídneš a zeptáš se tam jak se to zapojuje měl by jsi k tomu mít i návod to, to mluvím o přídavných. Ale jak jsem už psal podle mě by jsi měl mít vývod otáčkoměru za přístrojovkou a je tam jen daná přístrojovka co to nemá, ale kabeláž bude stejná si myslím na druhou stranu proč by dělali více druhů kabeláže, ale to je moje doměnka, už jsem se s tím tak setkal proto to říkám není to neobvyklé, že je jedna kabeláž a nejsou jen zapojené části ale jestli to je i případ tvého auta respektive Accentů to nevím
to je ono. taky sem o tom slyšel, ale nevim jestli to bude můj případ. přinejhoršim zajít do hyundai servis a poptat se co? no snad to nebude tak horký. a co se dá ještě všechno zapojit za přídavné budíky, že odbočuju....
http://tuning.autodoplnky.cz/palubni-pristroje/ tady najdeš par věci....

Napsal: 16 led 2008, 13:46
od lobsty
Selshig píše:ono když sem rozebíral přístrojovku abych vyměnil osvětlení tak se mě zda že celý ten zadek je jiný od modelu co ma ten otačkoměr...viz ta tyčinka k tachometru je u accenta kd enení otačkoměr v prostředku kdežto u accenta s otačkoměrem je tyčinka tachoše víc vpravo a otačkomeru vlevo..jinak nevím jen konstatuji to co sem viděl na svem voze...
njn, ale já mam novější typ než ty, tak právě nevim, jak říkám asi se zajdu zeptat do nějakého hyundai servisu bo tak něco.....

Napsal: 16 led 2008, 13:47
od Vladislav Bureš
Aha ale v tom případě by chtělo zjisti včem všem to je jiné a pokud možno to zabudovat v origo stavu s přístrojovkou s otáčkoměrem to by bylo nejlepší ale asi také nejsložitější chtělo by si zjistit co by to obnášelo ale s tím budeš muset na někoho jiného.

Napsal: 16 led 2008, 13:47
od lobsty
Selshig píše:
lobsty píše:
Vladislav Bureš píše:Nejlepší bude když si někde jějaký vyhlídneš a zeptáš se tam jak se to zapojuje měl by jsi k tomu mít i návod to, to mluvím o přídavných. Ale jak jsem už psal podle mě by jsi měl mít vývod otáčkoměru za přístrojovkou a je tam jen daná přístrojovka co to nemá, ale kabeláž bude stejná si myslím na druhou stranu proč by dělali více druhů kabeláže, ale to je moje doměnka, už jsem se s tím tak setkal proto to říkám není to neobvyklé, že je jedna kabeláž a nejsou jen zapojené části ale jestli to je i případ tvého auta respektive Accentů to nevím
to je ono. taky sem o tom slyšel, ale nevim jestli to bude můj případ. přinejhoršim zajít do hyundai servis a poptat se co? no snad to nebude tak horký. a co se dá ještě všechno zapojit za přídavné budíky, že odbočuju....
http://tuning.autodoplnky.cz/palubni-pristroje/ tady najdeš par věci....

mrknu na to díkec

Napsal: 16 led 2008, 13:47
od Selshig
nebo si počkej na odpověď někoho kdo ma stejny model a jestli měl rozebranou přístrojovku jak to zatím vypada....

Napsal: 16 led 2008, 13:48
od lobsty
Vladislav Bureš píše:Aha ale v tom případě by chtělo zjisti včem všem to je jiné a pokud možno to zabudovat v origo stavu s přístrojovkou s otáčkoměrem to by bylo nejlepší ale asi také nejsložitější chtělo by si zjistit co by to obnášelo ale s tím budeš muset na někoho jiného.
no možná sem přijde někdo, kdo se v tom vyzná víc odborněji než my. :lol:

Napsal: 16 led 2008, 13:48
od lobsty
Selshig píše:nebo si počkej na odpověď někoho kdo ma stejny model a jestli měl rozebranou přístrojovku jak to zatím vypada....

no jasný, potřebuji někoho, kdo má typ limusine :wink:

Napsal: 16 led 2008, 15:35
od antek
Selshig píše:
Vladislav Bureš píše:to je tak krásná spotřeba já když se snažím tak jedu za 15 a když ne tak dvacet a více.


tak dostat se da i tam kde ma minimalní spotřebu ferrari :lol: :lol: :lol:
Hoši to máte z toho jak stále atakujete hranici omezovače.