Stránka 2 z 3

Re: Spotreba 1.4 16V, resp. 1.6i CVVT

Napsal: 10 zář 2010, 22:15
od riskojesuper
predvcerom som siel poprad - bratislava - brno a vcera spat tou istou cestou . uz niekolkokrat som prerataval palubny a odchylka bola minimalna , tak zadam len co pisal palubny. do ziliny v dazdi kludnym tempom ukazoval este 5,5 L/100km, potom som sa hybal medzi 130 - 140 tachometrovych a v brne to ukazalo 6.6 priemerku , cesta spat presne rovnaky rezim v ziline 6,7 od ziliny za tmy pianko + - 120 tachometrovych az domou a kleslo na 6,6 na necelych 1000km. obsadenie 2x dospely clovek max 150 kg :) auto ma 12 ooo km :)

pred 3 mesiacmi cca rovnaka cesta a spotreba 6,5 (preratavana podla nadrze) pri 3 dospelych 2x dieta ale rezim jazdy bol prisposobeny posadke :)

Re: Spotreba 1.4 16V, resp. 1.6i CVVT

Napsal: 11 zář 2010, 07:58
od dav
Spotřeba a zase spotřeba [-o< . Uvedu můj příklad, cesta Plzeň - Český Krumlov a zpět já a paní bez zavazadel žádná loudačka 6,2 l :P . Práce 30 km tam a zpět, průměr 6.6 l a ještě práce, pouze město 7km tam a zpět 8.4 l. Vše v průměru cca týden. A to se moc nemazlím :lol:. Tak je to jasné, jak kdo jezdí a kde (město a mimo) :-k. A při vytáčení do "nebes" bohatě nad 10 l :lol: :lol: :lol:

Re: Spotreba 1.4 16V, resp. 1.6i CVVT

Napsal: 11 zář 2010, 10:38
od Vilda
dav : Souhlas ... když jedu na dovolenou, třeba do Itálie a naloženej po střechu, tak jedu na spotřebu, držim to na 7 litrech ... když na spotřebu nepojedu, tak si Accent vezme na sto o litr víc a to je na 3 500 km, v podstatě jedna nádrž navrch a to už se vyplatí :? Jinak, ale jezdím normálně, nemám rád nějakou courací jízdu, spíš jedu svižně, ale ne na hazard ... určitě nejsem decař, abych počítal a řešil každýho panáka benzínu :-k prostě když mi dojde šťáva, tak zajedu k pumpě a natankuju. Při mým kilometrovým nájezdu ročně, je pro mě položka za benzin skoro směšná ... spotřebu mám dle odhadu, tak 6 - 7,5 litru, venek - město a to je na 1.6ku docela slušný ... si myslim 8)

Re: Spotreba 1.4 16V, resp. 1.6i CVVT

Napsal: 11 zář 2010, 13:35
od dav
Vilda: ba,ba a když víš, že nejsi žádný louda :D , hezky řečeno "deckař" :lol: =D> :D/ tak spotřeba je akurát. Hlavně když potřebuješ tak zatáhne. :D/

Re: Spotreba 1.4 16V, resp. 1.6i CVVT

Napsal: 07 lis 2010, 20:52
od Engineer
=D> Dnes cca 70km mesto... Spotreba išla neuveriteľne dole. :shock:
Samozrejme žiadne semafóry ani autá [-o<
Obrázek

Re: Spotreba 1.4 16V, resp. 1.6i CVVT

Napsal: 09 lis 2010, 11:50
od xwing
Ty sa tu chváliš so 6,3? To ja sa nad 6,3 na palubáku dostanem iba výnimočne :lol:
Spotrebu mám na spritmonitore, kukám že 2. najnižšia a to nejazdím nejak extra na spotrebu (ale je pravda že moja bežná jazda je vcelku úsporná - predvídanie, brzdenie motorom atď.), bežne 100km/h na tacháči, predbieham pomalšie autá... veľa robí trasa, mám to tak 33% mesto 66% medzimesto, a aj to medzimesto je najmä Donovaly a tak raz mesačne diaľnica takže žiadne ideálne rovinky. Keď viac pobehám po meste spotreba ide hore, už som vzdal túžbu dostať sa na výrobcom deklarovaných 6,1 v priemere :mrgreen:

Food for thought:
Trasa Donovaly-Ružomberok, spotreba vynulovaná hore na Donovaloch a koniec trasy parkovisko pred panelákom kde bývam (Roveň - oproti Kauflandu). Samozrejme tú trasu som už šiel vyslovene na spotrebu :lol:

Re: Spotreba 1.4 16V, resp. 1.6i CVVT

Napsal: 09 lis 2010, 17:16
od ZdeněkSvoboda
:-k
Na tuhle spotřebu se dostanu při cestě do práce cca 30 km, kdy u baráku vynuluju PP a jedu max. 90 km/h (ani o chlup více) a předjedu tak max. 1 auto. A to je cesta z kopce (podle GPS se nadmořská výška sníží o cca 24 metrů)
Zajímavé a snad ani neuvěřitelné :lol:
Klobouk dolů :wink:

Re: Spotreba 1.4 16V, resp. 1.6i CVVT

Napsal: 09 lis 2010, 19:26
od Martun
Mno... takovouhle spotřebu jsem taky zkoušel... ale funguje to jen když resetuju palubák za jízdy a udržuju konstantní rychlost... a jak říká Zdenek, nepředjíždím a celkově radši vůbec nešlapu na plyn.. :roll: :lol: takže mě to po chvilce přestalo bavit.. :mrgreen:
Jinak tady mě vyloženě chybí aktuální spotřeba.. na tu jsem byl zvyklej jak z Laguny tak Pašíka tak i Vectry.. ale to je asi problém více :hyu: než jen našeho áci žejo?

Re: Spotreba 1.4 16V, resp. 1.6i CVVT

Napsal: 09 lis 2010, 19:59
od Engineer
Tak to bola spotreba vynimočná, v meste a večer :) Bežne sa spotreba pohybuje v rozpati 7,2 - 7,4 v meste v premávke.. [-o<

3,8L nikdy nedosiahnem :lol: V bratislave určite nie.

Re: Spotreba 1.4 16V, resp. 1.6i CVVT

Napsal: 09 lis 2010, 20:15
od adam221
Martun píše:Mno... takovouhle spotřebu jsem taky zkoušel... ale funguje to jen když resetuju palubák za jízdy a udržuju konstantní rychlost... a jak říká Zdenek, nepředjíždím a celkově radši vůbec nešlapu na plyn.. :roll: :lol: takže mě to po chvilce přestalo bavit.. :mrgreen:
Jinak tady mě vyloženě chybí aktuální spotřeba.. na tu jsem byl zvyklej jak z Laguny tak Pašíka tak i Vectry.. ale to je asi problém více :hyu: než jen našeho áci žejo?
Cez soft viem pozriet na aute aktualnu spotrebu naseho dieslu...
Ked to otestujem, napisem vysledky aktualky.. Najviac ma zaujima na volnobeh, pripadne s klimou na volnobeh a zo zapnutym kurenim :)

Re: Spotreba 1.4 16V, resp. 1.6i CVVT

Napsal: 09 lis 2010, 20:38
od Martun
Jó? Jako že píchneš noťas do zásuvky a sleduješ aktuální spotřebu?

Re: Spotreba 1.4 16V, resp. 1.6i CVVT

Napsal: 09 lis 2010, 21:45
od adam221
presne tak... uz som to napajal a vsetko komunikuje. akurat nemam na to aktualne cas..

Re: Spotreba 1.4 16V, resp. 1.6i CVVT

Napsal: 09 lis 2010, 21:53
od Martun
No prosím.. tak pak poreferuj! :wink:

Re: Spotreba 1.4 16V, resp. 1.6i CVVT

Napsal: 09 lis 2010, 22:34
od Engineer
Xving: Zabudol som, to podsvietenie palubky na novych Accentoch je uchvatné...

Re: Spotreba 1.4 16V, resp. 1.6i CVVT

Napsal: 10 lis 2010, 10:06
od xwing
Engineer: ono síce je úchvatné, ale občas aj otravné, jednoducho modrá farba je síce pekná a dobre viditeľná, ale občas v noci oslňuje :lol:

Čo sa týka aktuálnej spotreby diskutovalo sa tu už aj o nejakej srande čo zobrazuje rôzne parametre podľa toho čo si človek navolí vrátane diagnostických údajov a bola tam aj aktuálna spotreba, stačilo to umiestniť niekde na palubovku a kábel vyviesť do motorového priestoru a pichnúť do diagnostiky.