rozpera tlmicov na nove santa fe
Moderátoři: miooo, Moderátoři
- Reklama
Re: Tyč
Zkusím přidat opačný názor k rozpěrné tyči :tomki píše:ahoj,jirka.x píše:Chtel bych se vas zeptat jestli je to u novy santa fe vubec potreba.........mate s tim nekdo zkusenost....Diky
no ja sa po tom tiez obzeram a niekto to uz pisal ze to dal na staru santu a ze vysledok ho ohromil.
Kazdopadne aj nova santa to potrebuje lebo sa v zakrute kruti jak paragraf, staci ked to porovnam s nasou X5 co je sice inde ale nie zas tak daleko a je to rovnaky segmet.
Ja idem hodit na santu v lete 275/45/19 takze uvidim ako sa bude krutit potom a rozhodnem sa s tou rozperou. Skratka je to tazk auto a tuhost karoserie nie je az taka velka takze si myslim ze sa to oplati
kdo nejezdí do terénu, tak na silnici asi moc její výhodu neocení - že by kvůli ní nějak dramaticky změnily špatné jízdní vlastnosti typické pro tento typ auta (těžké auto s vysokým těžištěm) to pochybuji. Nevýhodou můžou být následky karambolu na jedno přední kolo, kdy se přes tyč destrukce může přenést na druhou stranu. Co vy na to
zdenek76 napsal
mně to je jasný, dělá to několik firem např. MotorsLine, ceny jsou tak od 1 do 2 tisíc [quote]
--------------------------------------------------------------------------------
Měl by jsem zájem o tu rozpěrnou tyč tlumičů. Prosím, jaká je nabídková cena, nebo aspon pod jakým označením ji mám shánět.
Je to na Santu 2 CRDi r.v. 2004
díky
mně to je jasný, dělá to několik firem např. MotorsLine, ceny jsou tak od 1 do 2 tisíc [quote]
--------------------------------------------------------------------------------
Měl by jsem zájem o tu rozpěrnou tyč tlumičů. Prosím, jaká je nabídková cena, nebo aspon pod jakým označením ji mám shánět.
Je to na Santu 2 CRDi r.v. 2004
díky
Pepik
nyní: CLIO 1,9 D
BMW 525TDS
Santa Fe 2,0 CRDi 2004 4WD
nyní: CLIO 1,9 D
BMW 525TDS
Santa Fe 2,0 CRDi 2004 4WD
na starýho santíka se dělá jen na benzin motory, na diesel ne, protože se tam nevleze kvůli intercooleru
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
zdenek76 píše:na starýho santíka se dělá jen na benzin motory, na diesel ne, protože se tam nevleze kvůli intercooleru
Já si myslím, že se tam ta rozpěrka vejde. A když náhodou ne, tak si ji upravím. Posílám detailní foto motor. prostoru.
Měl bych o ni zájem. dík.
Pepik
nyní: CLIO 1,9 D
BMW 525TDS
Santa Fe 2,0 CRDi 2004 4WD
nyní: CLIO 1,9 D
BMW 525TDS
Santa Fe 2,0 CRDi 2004 4WD
OK, zkusím objednat s těmi rozpěrami na novýho Santíka.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Nebude problém ji dovézt, ale počítej s tím, že tahle tam 100% nejde. Tu moji jsme na diesel zkoušeli a ten IC je moc vysoký, takže tam není žádné místo. Musela by se rozřezat a nějak navařit směrem dozadu, ale pak je otázka, jestli takhle zahnutá ještě bude plnit svůj účel.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
A jakou by jsi teda doporučil.?zdenek76 píše:Nebude problém ji dovézt, ale počítej s tím, že tahle tam 100% nejde. Tu moji jsme na diesel zkoušeli a ten IC je moc vysoký, takže tam není žádné místo. Musela by se rozřezat a nějak navařit směrem dozadu, ale pak je otázka, jestli takhle zahnutá ještě bude plnit svůj účel.
Pepik
nyní: CLIO 1,9 D
BMW 525TDS
Santa Fe 2,0 CRDi 2004 4WD
nyní: CLIO 1,9 D
BMW 525TDS
Santa Fe 2,0 CRDi 2004 4WD
Psal jsem už předtím, že na diesel se nedělá žádná (aspoň ne v Koreji), protože tam na to není místo. Takže upravovat bys musel každou.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz