Napsal: 04 úno 2008, 13:31
LongStar píše:To ja bych nejradeji dal to co tam ma byt! kdyz sem psal do jedny cesky firmicky naky specialturbo.cz tak mi napsali ze kulickovy lozisko (T25) je od 170hp! no takze nefim no jaky teda jiny turbo??????????????????
T25 s kuličkovími ložisky se nedělá to pak už je GT25xxx klasická T25 s kluznými ložisky kterou běžně seženeš má S13ka se 169koníky ale nezapomeň že to turbo na 1,5obsahu nedosáhne takových parametrů jako právě na 1,8obsahu a také to je o seřízení tlaku pokud budeš tlačit 0,7baru (série) tak to turbo akorád bude mít rezervu ale také je třeba mít na paměti že 1,5ka má menší průtok plynů takže požadovaný výkon a tlak bude ve vyších otáčkách proto origu pokud budeš u klasické T25 a nepoužiješ nějakou modifikaci která tlačí už níže. To co ti psali je o toto což je ze stránek garrettu
GT25-GT35
A huge selection of journal bearing turbos, housing options, and our proven patented ball-bearing turbos. Wastegated or free-floating; from the quick-spooling GT2554R to the competition-crushing GT3582R, you'll find your best options here whether you want 170 hp or 550 hp.
ale to jsou možnosti a optimální podmínky pro ta turba ale pokud chceš ponechat motor se sériovým výkonem tak by ta T25ka měla mít akorát pozdější nástup ale zase by plynule tlačila až to max otáček kde série T15 už nemá sílu. Pokud ti vyhovuje dosavadní výkony a nechceš přestavovat motor aby ti vydržel tak si jen sežen nějakou asi nejlépe T18ku a s tou si jen lehce pohrát