Stránka 2 z 2

Napsal: 10 úno 2008, 08:53
od rica
Vzpomínám si že mně na ty při prodeji taky upozorňovali ať to nezapínám na suché silnici.

Napsal: 11 úno 2008, 10:11
od Gurthang
tomki píše:
Gurthang píše:
zdenek76 píše:u starýho, kde už nebyl stálý náhon, ale tlačítko 4x4Lock to tak bylo, nesmělo se správně ani v terénu ostře otáčet na místě. Ale možná, že tehdy tam byla volnoběžka a teď už je lamelová spojka, takže by se to nového netýkalo.
Zdravím,
včera jsem přebíral nového Santíka a prodejce mi zdůrazˇoval, že tlačítko 4x4 se rozhodně nemá používat na suché vozovce. Tlačítko 4x4 mám zapínat výhradně , pokud se dostanu do nějakého problému (např. při uvíznutí v závěji). Zítra ještě juknu, jestli o tom není nějaká zmíňka v manuálu.
chalani nestvite to musi fungovat a basta.
Nebavime sa predsa o psudostvorkolke, bavime sa o SUV hoci to nie je terenne auto to musi vydrzat podstatne viac ako akekolvek ine osobne auta. Nech mi nikto nehovori ze nemozem zapnut 4x4 na asfalte lebo sa mi rozpadne auto, to je nemyslitelne aby to tak to bolo pretoze ak by som mal zlomenu poloos ako som predpokladal tak by som ziadal nove auto bez diskusie!!!!!!
Návod k obsluze Hyundai SantaFe str. 61
" !UPOZORNĚNÍ: Nepoužívejte spínač pro zajištění systému 4WD na suché zpevněné vozovce ani při jízdě na dálnici, jelikož by mohlo dojít ke zvýšení hlučnosti, vzniku vibrací nebo k poškození součástí souvisejících se systémem 4WD. "

Napsal: 18 úno 2008, 16:02
od tomki
ahoj hosi takze ako pisal zdenek stalo presne to.

urvala sa nejaka matka na srobe v kompresore a to ho zosrotovalo!!!!!
z toho vyplyva len jedno ze ked pojdete na garancku tak trvajte na tom nech vam to skontroluju a pripadne dotiahnu!!!
v podstate mi auto znicila matka a to je dost blbe!!! :?

Napsal: 18 úno 2008, 17:01
od Gurthang
tomki píše:ahoj hosi takze ako pisal zdenek stalo presne to.

urvala sa nejaka matka na srobe v kompresore a to ho zosrotovalo!!!!!
z toho vyplyva len jedno ze ked pojdete na garancku tak trvajte na tom nech vam to skontroluju a pripadne dotiahnu!!!
v podstate mi auto znicila matka a to je dost blbe!!! :?
No a jak to dopadlo v servisu? Předpokládám, že už zase jezdíš?
Kolik km máš teď najeto?

Napsal: 18 úno 2008, 21:24
od tomki
Gurthang píše:
tomki píše:ahoj hosi takze ako pisal zdenek stalo presne to.

urvala sa nejaka matka na srobe v kompresore a to ho zosrotovalo!!!!!
z toho vyplyva len jedno ze ked pojdete na garancku tak trvajte na tom nech vam to skontroluju a pripadne dotiahnu!!!
v podstate mi auto znicila matka a to je dost blbe!!! :?
No a jak to dopadlo v servisu? Předpokládám, že už zase jezdíš?
Kolik km máš teď najeto?
jazdim oprava trvala asi tyzden kym to prislo k tomu este kontrolovali napravy lebo tam nieco buchoce ale na nic nedosli, stabilizacne tycky ok, tlmice ok, tak neviem. Mam nabehanych nieco cez 36 000km

70:30

Napsal: 20 úno 2008, 17:28
od santafe007
zdenek76 píše:u starýho, kde už nebyl stálý náhon, ale tlačítko 4x4Lock to tak bylo, nesmělo se správně ani v terénu ostře otáčet na místě. Ale možná, že tehdy tam byla volnoběžka a teď už je lamelová spojka, takže by se to nového netýkalo.

ano, ale to byl pevna uzaverka diferencialu!!!

nikoli zmena pomeru rozdeleni hnaciho vykonnu z pomeru 70:30 (standardne u noveho Santa Fe) na pomer 50:50...

rozhodne to tlacitko nema vliv na nic a nad 50 km/h je stejne vsen na elektronice...

Napsal: 20 úno 2008, 17:30
od santafe007
tomki píše:ahoj hosi takze ako pisal zdenek stalo presne to.

urvala sa nejaka matka na srobe v kompresore a to ho zosrotovalo!!!!!
z toho vyplyva len jedno ze ked pojdete na garancku tak trvajte na tom nech vam to skontroluju a pripadne dotiahnu!!!
v podstate mi auto znicila matka a to je dost blbe!!! :?

ne zase kaminek zapadl vpravo do kola a sesrotovalo se co mohlo.
pak pry byly servisni informace a zadeklovali to. ale delaji to, az kdyz je problem...

Napsal: 20 úno 2008, 17:50
od santafe007
Návod k obsluze Hyundai SantaFe str. 61
" !UPOZORNĚNÍ: Nepoužívejte spínač pro zajištění systému 4WD na suché zpevněné vozovce ani při jízdě na dálnici, jelikož by mohlo dojít ke zvýšení hlučnosti, vzniku vibrací nebo k poškození součástí souvisejících se systémem 4WD. "[/quote]


hezke :), ale je to snad jen v ceskem manualu, kde je opsane z predchozich modelu po zkusenostech s predchozimi technickymi resenimi...
podle mym informaci, z Hyundai, to neni pravda a je to jen alibismus...

pomer vykonnu je stabilne predni:zadni naprava – 70:30

a 50:50, co zajisuje tlacitko stejne neni to co by clovek cekal. Zapadl jsem na svehu a nepomohlo mi nic... S AUDI jsem se z toho krasne dostal a to jsem mel sportovni podvozek. Hold prirozene technicke reseni diferencialem Torsen je jine kafe, nez ta hloupa elektronika spojkou v SF a jeho podobnych...

Osobne jsem s tim jezdil se zapnutym 50:50 cca 15000km, (ted uz na to kaslu). Vesmes na suchu, pod plynem a ve meste. Auto je stejne, jako drive, nic mu neni... Naopak mi to pripada bezpecnejsi pro prudke zpomaleni a dobrzdovani z vyssi rychlosti.

Napsal: 20 úno 2008, 22:08
od Pavel M
Človíčku 007 santa fe ty furt jen nadáváš umíš něco jiného.Auto vlastním tři roky a tolik zlého říct nemůžu,proč si nekoupíš třeba .......

Napsal: 23 úno 2008, 13:01
od santafe007
Pavel M píše:Človíčku 007 santa fe ty furt jen nadáváš umíš něco jiného.Auto vlastním tři roky a tolik zlého říct nemůžu,proč si nekoupíš třeba .......
P M :)

Naroky kazdeho jedice mohou byt odlisne. Tvym prispevkem zachazis do osobni roviny. Pokud se Ti muj prispevek nelibi, reaguj na nej racionalne a vecne...

Ja psal pouze o tom, ze rozdeleni nahonu naprav u santa fe funguje jinak, nez tu tvrdi novacek Gurthang... Informaci jsem si overil v Hyundai a jsem rad, ze moje auto neni hloupa predokolka s prednim nahonem. Nebot jsem za milion korun kupoval auto s nahonem na obe napravy.

Pokud ty sam si spokojen, preji Ti to. Podle fotografie mas vsak jiny model a je-li to tak, nevim, zda muses objektivne pochopit co pisi a prinosne na to reagovat...
Sam nejsem nespokojeny!!!, pouze resim veci tak, aby mi byly podle mych predstav. A protoze se jedna o drahy vuz, mela by byt kvalita odpovidajici.
Zatim mi ve vsem dali za pravdu v servisu a myslim, ze svym snazenim jsem i k ledacemus zamysleni a zmene prispel. A to je muj cil, podelit se takto o to co citim, vim, a co jsem vyzkousel..

Ja jsem si koupil auto, ktere melo radu problemu a dost veci neodpovidalo standardu, jak se pozdeji projevilo, na ktery jsem byl zvykly drive u jinych znacek u podobnych prvku vybavy. Pokud si Ty presel treba ze Skody Forman na SF prvni generace, nemusis si tyto veci uvedomovat...

Ja jsem auto kupoval loni touto dobou a jedina vhodna alternativa na trhu pro mne byla se sedmi sedaly AUDI Q7. Nechtel jsem vsak do auta vrazet tolik penez a protoze jsem po zkusebni jizde byl s predvadecim Santa Fe spokojen, a po dalsim pujceni vozu na Sporilove na vikend take, auto jsem si koupil. S ocekavanim bezproblemovosti, coz vsak k me smule tak uplne nebylo. Nic mene se to postupne zlepsuje a vetsina potizi se k dnesku vyresila.

Nektere veci vsak nekterym lidem nevysvetlis. Byl bych rad, kdyby to nebyl Tvuj pripad, ale dost mozna to Tvuj pripad asi je...

snad jsem Ti alespon jasne odpovedel na Tvou polootazku zda umim i neco jineho...
:)

Napsal: 26 úno 2008, 22:57
od Pavel M
santafe007 píše:
Pavel M píše:Človíčku 007 santa fe ty furt jen nadáváš umíš něco jiného.Auto vlastním tři roky a tolik zlého říct nemůžu,proč si nekoupíš třeba .......
P M :)

Naroky kazdeho jedice mohou byt odlisne. Tvym prispevkem zachazis do osobni roviny. Pokud se Ti muj prispevek nelibi, reaguj na nej racionalne a vecne...

Ja psal pouze o tom, ze rozdeleni nahonu naprav u santa fe funguje jinak, nez tu tvrdi novacek Gurthang... Informaci jsem si overil v Hyundai a jsem rad, ze moje auto neni hloupa predokolka s prednim nahonem. Nebot jsem za milion korun kupoval auto s nahonem na obe napravy.

Pokud ty sam si spokojen, preji Ti to. Podle fotografie mas vsak jiny model a je-li to tak, nevim, zda muses objektivne pochopit co pisi a prinosne na to reagovat...
Sam nejsem nespokojeny!!!, pouze resim veci tak, aby mi byly podle mych predstav. A protoze se jedna o drahy vuz, mela by byt kvalita odpovidajici.
Zatim mi ve vsem dali za pravdu v servisu a myslim, ze svym snazenim jsem i k ledacemus zamysleni a zmene prispel. A to je muj cil, podelit se takto o to co citim, vim, a co jsem vyzkousel..

Ja jsem si koupil auto, ktere melo radu problemu a dost veci neodpovidalo standardu, jak se pozdeji projevilo, na ktery jsem byl zvykly drive u jinych znacek u podobnych prvku vybavy. Pokud si Ty presel treba ze Skody Forman na SF prvni generace, nemusis si tyto veci uvedomovat...

Ja jsem auto kupoval loni touto dobou a jedina vhodna alternativa na trhu pro mne byla se sedmi sedaly AUDI Q7. Nechtel jsem vsak do auta vrazet tolik penez a protoze jsem po zkusebni jizde byl s predvadecim Santa Fe spokojen, a po dalsim pujceni vozu na Sporilove na vikend take, auto jsem si koupil. S ocekavanim bezproblemovosti, coz vsak k me smule tak uplne nebylo. Nic mene se to postupne zlepsuje a vetsina potizi se k dnesku vyresila.

Nektere veci vsak nekterym lidem nevysvetlis. Byl bych rad, kdyby to nebyl Tvuj pripad, ale dost mozna to Tvuj pripad asi je...

snad jsem Ti alespon jasne odpovedel na Tvou polootazku zda umim i neco jineho...
:)
Nemusíš se hned startovat,ano mám model těsně před novým santa fe,a jelikož jsem spokojený tak jsem objednal už nového santíka,jenom prostě když čtu tvoje příspěvky,samozejmě v dobrým,tak mě připadá,že na tom autě není žádné pozitivum,ale proto se snad nemusíš hned čertit a mluvit,vlastně psát do zacházení osobní roviny. :lol:

Napsal: 28 úno 2008, 22:12
od santafe007
OK. Nechtel jsem utocit :)

Zrovna jsem rikal pred tydnem v servisu v Butovicich, jak zacinam byt s autem spokojeny a jak jsem dobre udelal, ze jsem nesel do AUDI Q7.

Rozhodne nechci byt tak vuci Santa FE negativni. Je to vyrobek, jako kazdy jiny, a hold kus od kusu muze byt rozdilny. Ja jsem v Butovicich resil uz hodne veci. Musim rici, ze ale vzdy me prekvapili, jak nakonec se vec poresila a problem odstranili. Vetsinou v ramci reklamace.
Ja jsem si musel zvykat na znacku a myslim, ze pokud srovnam servis AUDI, na ktery jsem byl zvykly, je co zlepsovat. Predevsim v systemu.

Ale stale tvrdim jedno. Co Korejci pochopili do detailu, to udelali v autech temer dokonale. A to pro nove Santa Fe, luxusnejsi a vyspelejsi nez predchozi model je podle mne docela priznacne...