Centralni zamykani GETZ
Moderátoři: vipe, Moderátoři
Re: Centralni zamykani GETZ
Pre Rooma - ja mam v aute tie najblbšie motorčeky na central, pretoze mi u nas v Mazde oznamili, ze na 3D nemaju!!! central, iba na 5d a ten za 6740.-SKK : - ( . Tak som sa nastval a kupil som si sadu motorcekov na 4 dvere asi za 1000.- SKK. Jeden mam do rezervy a tie ostatne i uz hrkaju vyse 3 roky. No a teraz prisiel ten isty problem. Pri zamknuti sa mi auto zase odomklo a neslo zavriet. V spojitosti s alarmom hotovy crash ako pri Win95. Smerovky blikali, sirena cukala a oznamovala problem.... no radosti kopec. Problem bol v zlom doladeni hlavneho motorceka vo vodicovych dverach. Po opatovnom nasponovani to uz slo bez problemov. Tak, ako sa tie tycky hybu hore-dole, po 3 rokoch sa vyvaklali a povolili. Nic viac ako krizovy skrutkovac nebolo treba. Zaplat Panboh, iba to bolo o tomto.
Hyundai Getz 1.1 3HB r.v. 2003 Potomac Blue *** Edo, Bratislava ***
- Reklama
To Vipe: odpověď na to co montuju za centrál.
Montuji centrál bez dálkového ovládání. Koupil jsem přes net serva na 4 dveře a montuji to tam sám a přitom tam dávám i Mirelon na odhlučnění a chci přitom i stříknout proti korozi spodek vnitřku dveří než se to zaprasí.
Dalkové zatím nechci, u Feldy jsem mu odvykl, protože se mi několikrát stalo, že jsem ji nechtěně otevřel z baráku (klíče v kapse u riflí), tak u ní stejně dálkáč nenosím. A i po diskuzích tady k různám Hyundaiům, kdy si leckdo stěžuje, že sem tam nějaký zámek nezamkne, tak stejně budu kontrolovat všechno jako vždy, tak je pro mě dálkáč jako zbytečný bonus.
Jen pozn.: montuji si ten centrál dost atypicky - ovládáná serva na zámky si dávám k řidiči a do kufru a ovládané ke spolujezdci a vlevo vzadu. Pokud mi bude fakt moc chybět odemykání vpravo vzadu, tak dokoupím ještě jedno ovládané servo, ale množství kolikrát potřebuji lézt do auta vpravo vzadu za rok se dá spočítat na prstech jedné ruky. Hlavně jsem chtěl, aby se mi odemklo auto při odemykání kufru.
Montuji centrál bez dálkového ovládání. Koupil jsem přes net serva na 4 dveře a montuji to tam sám a přitom tam dávám i Mirelon na odhlučnění a chci přitom i stříknout proti korozi spodek vnitřku dveří než se to zaprasí.
Dalkové zatím nechci, u Feldy jsem mu odvykl, protože se mi několikrát stalo, že jsem ji nechtěně otevřel z baráku (klíče v kapse u riflí), tak u ní stejně dálkáč nenosím. A i po diskuzích tady k různám Hyundaiům, kdy si leckdo stěžuje, že sem tam nějaký zámek nezamkne, tak stejně budu kontrolovat všechno jako vždy, tak je pro mě dálkáč jako zbytečný bonus.
Jen pozn.: montuji si ten centrál dost atypicky - ovládáná serva na zámky si dávám k řidiči a do kufru a ovládané ke spolujezdci a vlevo vzadu. Pokud mi bude fakt moc chybět odemykání vpravo vzadu, tak dokoupím ještě jedno ovládané servo, ale množství kolikrát potřebuji lézt do auta vpravo vzadu za rok se dá spočítat na prstech jedné ruky. Hlavně jsem chtěl, aby se mi odemklo auto při odemykání kufru.
Getz 1.3 - 09/05 - silver, vlastní přibastlení centrálu a komplet vytlumení mirelonem
To Vipe:
Šetřilo se, tak nemám elektriku na oknech. Kdybych ji ale měl, určitě bych dotažení (nejlépe po zamknutí) řešil dříve než dálkáč k centrálu. Z jiných aut znám jaká je to otrava pořád strkat zpáty klíč do zapalování.
Pozn: 3.4.06 - Haleluja - vše namontováno, vše zapojeno, a hlavně zatím vše funkční. Na počátku byla krabička s motorky na dobírku a teď (nejen světe div se! - sám se divím) Getzik po mé montáži klape zámkama. Ten ovládací zámek z kufru je fakt gut.
Šetřilo se, tak nemám elektriku na oknech. Kdybych ji ale měl, určitě bych dotažení (nejlépe po zamknutí) řešil dříve než dálkáč k centrálu. Z jiných aut znám jaká je to otrava pořád strkat zpáty klíč do zapalování.
Pozn: 3.4.06 - Haleluja - vše namontováno, vše zapojeno, a hlavně zatím vše funkční. Na počátku byla krabička s motorky na dobírku a teď (nejen světe div se! - sám se divím) Getzik po mé montáži klape zámkama. Ten ovládací zámek z kufru je fakt gut.
Getz 1.3 - 09/05 - silver, vlastní přibastlení centrálu a komplet vytlumení mirelonem
O weekendu jsem dodelal do dveri to servo. Mam to i nafocene, ale nemuzu prijit na to, jak se sem davaji fotky k prispevku. Poradte nekdo...Benedikt píše:Neměl byste někdo fotku rozebraných dveří, kde by bylo slušně vidět umístění toho serva centrálu? (Buďto sem, nebo na můj email) Díky, moc by mi to helplo, jsem na začátku montáže.
To Brouk:
Mezi značky IMG vložíš adresu obrázku zkopírovanou z umístění na internetu viz https://www.hyundaiclub.net/faq.php?mode=bbcode. Nebo nahraj obrázek do galerie[/url].
Brouku mám jeden dotaz jak si dostal ty kabely ze dveří do auta je tam svorkovnice máš do ní konektory?
Mezi značky IMG vložíš adresu obrázku zkopírovanou z umístění na internetu viz https://www.hyundaiclub.net/faq.php?mode=bbcode. Nebo nahraj obrázek do galerie[/url].
Brouku mám jeden dotaz jak si dostal ty kabely ze dveří do auta je tam svorkovnice máš do ní konektory?
Jak jsem tam bastlil neorig serva, tak ty měly kulatý spojovací konektory. Svorkovnice ve dveřích vypadá, že je tam jakoby předpříprava na takových snad 20 drátů. Jelikož nevím co dalšího bych tam ještě kromě toho centrálu tahal, tak jsem do volného místa v těch průchodkách provrtal šestku díru a volně protáhl, takže mám dráty od serva kontinuelně až do řídící jednotky centrálu pod palubkou.
Getz 1.3 - 09/05 - silver, vlastní přibastlení centrálu a komplet vytlumení mirelonem
Servo do dveri ridice
Konecne jsem se dostal k tomu, abych se podelil o zkusenosti s montazi serva do dveri ridicovych. Ukol jsem mel rozdelen na dva podukoly, a to namontovat servo a protahnout kabel do vozu. Cela montaz mi trvala cca 4-5 hodin, vetsinu casu ale bylo premysleni a uvazovani o nejvhodnejsim zpusobu umisteni serva a protazeni kabelu. Dalsi montaz by mi zabrala (troufam si rict) necelou hodinu. Fotku umisteni serva jsem dal do galerie Getz 2x. Tenhle zpusob se mi zdal nejvhodnejsi.
Servo jsem nejdriv prisrouboval na (v sade dodany) derovany plisek. Potom jsem navrtal do plechu dveri diru (levou) a pak pravou, tak aby pohyb tahla serva souhlasil s tahlem od mechanickeho zamykani. Tahla jsem spojil dodanou spojkou. Derovany plech je nasroubovan zevnitr a pouzil jsem jednu matku 6 (jen na leve strane) na distancovani, aby bylo servo mirne zapustene dovnitr. Servo nevadi jak calouneni, tak oknu. Krasne se to tam veslo a je to jak od korejskych hochu z fabriky, dokonce jsem ani nevyzkousel funkcnost, tak jsem si byl jist, ze to "musi" fungovat.
Zbylo mi protahnout kabel do auta. Priznam se, ze se mi z toho pred tim delali vrasky, ale nakonec to slo prekvapive rychle. Jednoduse jsem provliknul dvojlinku tou gumovou hadici. Na obou stranach to jde sundat z konektorů, ktere se mi ale nepodarilo odpojit. Bylo tady uz spomenuto vrtani do konektoru, ja jsem to vyresil provliknutim kabelu kolem konektoru (on se dosti hybe a je tam dost velka skvira). Kousek jsem z nej vystipnul (na to pridete kde). Potom jsem dvojlinku natlacil do auta. Slo to hladce, ale dlouho jsem ji pak nemohl najit. Byla v sloupku a dostal jsem ji ven o 40 cm niz, kde jsem vyndal krytku s konektorama (cerna) - dole u leveho chodidla, je to jednoduche. Jeste malickost, kabel vedte uvnitr dveri tak, aby kdyz se bude otvirat okno netlacilo na nej, jako se to stalo me. Musel jsem rozstrihnout kabel, provlect to pred drahou okna a znovu sletovat.
Zbytek je na vas. Cetl jsem tady, ze to nekdo pridelal na ridici jednotku centralu. Ja jsem ten servomotor napojil na (mnou montovany) alarm, ktery dava 0.5 s odemykaci a zamykaci impuls. V praxi to vypada tak, ze alarm odemkne dvere ridice a o zbytek se postara spinac aktivujici central (jako pri odemknuti klicem). Funguje to 100% a bez zpozdeni. Zmacknu dalkove, auto udela cvak a je odemcene. Preju prijemnou montaz.
Servo jsem nejdriv prisrouboval na (v sade dodany) derovany plisek. Potom jsem navrtal do plechu dveri diru (levou) a pak pravou, tak aby pohyb tahla serva souhlasil s tahlem od mechanickeho zamykani. Tahla jsem spojil dodanou spojkou. Derovany plech je nasroubovan zevnitr a pouzil jsem jednu matku 6 (jen na leve strane) na distancovani, aby bylo servo mirne zapustene dovnitr. Servo nevadi jak calouneni, tak oknu. Krasne se to tam veslo a je to jak od korejskych hochu z fabriky, dokonce jsem ani nevyzkousel funkcnost, tak jsem si byl jist, ze to "musi" fungovat.
Zbylo mi protahnout kabel do auta. Priznam se, ze se mi z toho pred tim delali vrasky, ale nakonec to slo prekvapive rychle. Jednoduse jsem provliknul dvojlinku tou gumovou hadici. Na obou stranach to jde sundat z konektorů, ktere se mi ale nepodarilo odpojit. Bylo tady uz spomenuto vrtani do konektoru, ja jsem to vyresil provliknutim kabelu kolem konektoru (on se dosti hybe a je tam dost velka skvira). Kousek jsem z nej vystipnul (na to pridete kde). Potom jsem dvojlinku natlacil do auta. Slo to hladce, ale dlouho jsem ji pak nemohl najit. Byla v sloupku a dostal jsem ji ven o 40 cm niz, kde jsem vyndal krytku s konektorama (cerna) - dole u leveho chodidla, je to jednoduche. Jeste malickost, kabel vedte uvnitr dveri tak, aby kdyz se bude otvirat okno netlacilo na nej, jako se to stalo me. Musel jsem rozstrihnout kabel, provlect to pred drahou okna a znovu sletovat.
Zbytek je na vas. Cetl jsem tady, ze to nekdo pridelal na ridici jednotku centralu. Ja jsem ten servomotor napojil na (mnou montovany) alarm, ktery dava 0.5 s odemykaci a zamykaci impuls. V praxi to vypada tak, ze alarm odemkne dvere ridice a o zbytek se postara spinac aktivujici central (jako pri odemknuti klicem). Funguje to 100% a bez zpozdeni. Zmacknu dalkove, auto udela cvak a je odemcene. Preju prijemnou montaz.
Fíha, přiznám lehký údiv, že to v klidu funguje. Píšou a je to logické, že to servo má tahat co nejvíc ve směru jak chodí ty táhla, ale ty to má pod úhlem skoro takových 30° - je to sice rovnoběžné s tím táhlem ale v místě, kde se to táhlo jako celek pohybuje vodorovně podle průchodek.
Já jsem ho nakonec ukotvil bez těch pomocných plechů rovnou dvěma šroubky natvrdo na vnitřní plech a táhlo směřoval přímo do zámku na úplný konec táhla od kličky. Bohužel jsem to v zápalu boje (jsem vůl a teď toho lituji) zapomněl fotit a mám jen decentní nástin - fotku přes tu fólii. I tak jsem ji dal do alba jako jiný příklad umístění serva. Oproti první verzi je to pod čalouněním dost na knop, ale vešlo se taky.
Já jsem ho nakonec ukotvil bez těch pomocných plechů rovnou dvěma šroubky natvrdo na vnitřní plech a táhlo směřoval přímo do zámku na úplný konec táhla od kličky. Bohužel jsem to v zápalu boje (jsem vůl a teď toho lituji) zapomněl fotit a mám jen decentní nástin - fotku přes tu fólii. I tak jsem ji dal do alba jako jiný příklad umístění serva. Oproti první verzi je to pod čalouněním dost na knop, ale vešlo se taky.
Getz 1.3 - 09/05 - silver, vlastní přibastlení centrálu a komplet vytlumení mirelonem
Mas vicemene pravdu, ale ja jsem opravdu dlouho dlouho zkoumal pohyb toho originalniho tahla a to se pohybuje v rozmezi dost kratkem ( 1-2cm) a ohyb toho tahla na servu je minimalni, nebo zadny. Ma totiz urcitou vuli ve spojovacim bode (servo-tahlo). Jak uz jsem spomenul, zamontoval jsem to a zkusil ten pohyb pouze rukou. Slo to velmi lehce a ani jsem to uz nezkousel elektricky, radeji jsem se pustil do protahovani kabelu do auta.Benedikt píše:Fíha, přiznám lehký údiv, že to v klidu funguje. Píšou a je to logické, že to servo má tahat co nejvíc ve směru jak chodí ty táhla, ale ty to má pod úhlem skoro takových 30° - je to sice rovnoběžné s tím táhlem ale v místě, kde se to táhlo jako celek pohybuje vodorovně podle průchodek.
.
Jinak prisel jsem jeste na jedno reseni. To by bylo mozna lepsi nez to moje, ale montaz se mi zdala slozita. Servo by bylo otocene opacne jak ho mam ja a vodorovne a spojene by bylo v bode, kde orig. tahlo jezdi vodorovne, tam dole na levo. Je to ale trochu schovane pod plechem, takze nic.
Jsi asi nedočetl můj předchozí příspěvek, přesně tak jsem to udělal.
To servo má pěknou sílu a popere se s tím v pohodě, více jsem u toho tvého řešení přemýšlel o tom, že to táhlo od kličky je vedeno uprostřed takovou "lyžinkou" z plastu, celkem drobnou (na tvých foto je to i vidět) a to tvoje servo vlastně dává sílu v nepřirozeném směru v chodu tou lyžinkou - jistě to v poho odemyká, ale silou, kterou musí ze směru krotit to plastové vodítko, tak bych měl obavy jak dlouho to vydrží. Na tvé první fotce v pravém horním rohu je vidět pod jakým nepřirozeným úhlem jde síla od serva proti směru vodítka. Jinak držím palce, ať to vydrží a chodí co nejlépe nám všem co si to bastlíme, už kvůli tomu množství problémů o kterých se ví s originální montáží.
To servo má pěknou sílu a popere se s tím v pohodě, více jsem u toho tvého řešení přemýšlel o tom, že to táhlo od kličky je vedeno uprostřed takovou "lyžinkou" z plastu, celkem drobnou (na tvých foto je to i vidět) a to tvoje servo vlastně dává sílu v nepřirozeném směru v chodu tou lyžinkou - jistě to v poho odemyká, ale silou, kterou musí ze směru krotit to plastové vodítko, tak bych měl obavy jak dlouho to vydrží. Na tvé první fotce v pravém horním rohu je vidět pod jakým nepřirozeným úhlem jde síla od serva proti směru vodítka. Jinak držím palce, ať to vydrží a chodí co nejlépe nám všem co si to bastlíme, už kvůli tomu množství problémů o kterých se ví s originální montáží.
Getz 1.3 - 09/05 - silver, vlastní přibastlení centrálu a komplet vytlumení mirelonem
Dalkove central. zamykani
Cau, chtel jsem se zeptat nemate nekdo zkusenosti jaky serva montujou v servisu. Je tady nekdo kdo si nechal dodelat v aurizovanym servisu dalkovy ovladani na Getze? Chtel bych vedet jaky je ten dalkovy ovladac. Nemate nekdo foto, pls. Diky
Hyundai i30 1,4 T-GDI 7-DCT Style Ultimate, Demitasse Brown
Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4x4 Style Premium, Polar White
Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4x4 Style Premium, Polar White
Když koupíš auto s dálkou na centrál tak ovladač je v klíčku. Když to chceš předělat a máš tam jenom na klíček otevírání tak to v servisu vyrabujou za všech dveří a daj tam celou jinou sadu s dálkovým ovládáním. Tak mi to bylo řečeno v servisu když jsem se na to ptal. A za cenu 6500,- to teda musí bejt všechno nový.