Stránka 2 z 3

Napsal: 15 úno 2008, 08:39
od Vladislav Bureš
vlastaFR píše:
hardysk píše:a to sem si myslel jak mam spatnou prevodovku, koukam mate jeste lepsi kousky :twisted:
bohuzel no... a kdyz sem tu onehda psal: jak vam de radit? a ze me nejde dat jednicka pri cca 30km/h (coz by melo bejt naprosto normalni) tak odezva byla ze nechapou proc chci davat jednicku ve triceti ze proto nemaj pochopeni....... a uz mi to je jasny :idea: to tam nejde u hoodne hyundaiu tak si asi myslely ze jednicka je pouze pro rozjezd :D :D :D
Ale ona jednička je pouze na rozjezd :lol:

Napsal: 15 úno 2008, 13:27
od RUMiiiK
ja jednicku radim, kdyz odbocuju ve meste treba, to se vyplati nejet tech 30 ale jeste min a dvojka to proste uz nebere tak jednicku zaradit musim

Napsal: 15 úno 2008, 13:33
od Vladislav Bureš
RUMiiiK píše:ja jednicku radim, kdyz odbocuju ve meste treba, to se vyplati nejet tech 30 ale jeste min a dvojka to proste uz nebere tak jednicku zaradit musim
To byl žert i když na jedničku řadím jen při opravdu malé rychlosti četl jsem o tom i několik článků kde souhrně říkají že jednička je jen pro rozjezd protože vysoce zatěžuje vzhledem ke svému převodu převodovku ale samozřejmě to záleží na rychlosti a to že auto může jed na jedničku 50-60 neznamená že se tak jed musí a o tom to je protože při normálním ježdění jako jsi popsal je to samozřejmě v mezích normy.

Napsal: 15 úno 2008, 13:40
od RUMiiiK
jasny :) ja jenom aby bylo jasno ze jednicka neni jenom na rozjezd

Napsal: 13 bře 2008, 00:11
od hardysk
Vladislav Bureš píše:když jde špatně řadit může být na vyně několik aspektů ale jestliže ti jde špatně 1 a 2 tak a zbytek dobře a to zejména 4 a 5 tak je problém v sinchronu protože kdyby to byl problém třeba u spojky tak to bude dělat na všech rychlostech stejně zrovna tak jako olej. Na několik aut jsem viděl prodávat synchrony jako sadu na repas ale mám pocit že by tě levněji vyšla převodovka z vrakáče. U sporťáků je normální že je vyjetá 1 a zejména 2 ale u kombajna zase tolika ne i když jsou to nejpoužívanější rychlosti to to auto bude mít pěkně najeto nebo s tím jezdil nějaký závodník ono má význam pomalé řazení co nás učí už v autoškolách :lol: Podle mě nejjednoduší budeš mít vzít jinou převodovku je fakt že já mám trochu zdeformovaný ceník protože mě ceká převodovka vyjde na 2-3tis ale když už seženeš sinchrony tak cena bude značná a pak práce ta bude také slušná a zrovna převodovku bych si nechal poskládat někde kde to už znám dá se tam spousta věcí zkazit a razantně zkrátit životnost. Se scháněním synchronů přeju hodně štěstí. Jinak kdyby jsi náhodou se zbláznil a chtěl novou převodovku tak levnější než origo nová je nechat si převodovku postavit cena je od 20 do 30 tis dle typu a poskládají ti rychlosti dle přání a to původní skříně ti udělají i 6ti kvalt.
me zlobi vicemene jenom dvojka, jde tam nic moc a vicemene docela s rachot (za vyssi rychlosti kdyz podrazuju)

taky synchrony? :?: vymena oleje nepomohla

Napsal: 13 bře 2008, 07:31
od Vladislav Bureš
Pokovad ti zlobí použe dvojka jakožto nejnamáhavější rychlost na autě známe všichni při rychlích rozjezdech kdy při rychlém přeřazení pouze rychle silně škubneme pákou přímo dozadu. jenže to má za následek potom rychleji odcházející synchron. Ten potřebuje pro svou práci čas který mu není velice často dáván. Výměna oleje za olej patřičné viskozity může jento jev zmírnit ale úplného odstraní nečekej.
Z toho jak jsi to napsal bych si představoval i rychlejší ba sportovní jízdu kde se tomu dává pěkně na prd.l, Při takovém řazení je třeba synchronům pomáhat meziplynem já bez meziplynu už nepodřazuju ani při nozmální jízdě.

Napsal: 14 bře 2008, 17:45
od vlastaFR
hardysk: jo budou to na95% synchrony.
ono davat meziplyn neni jako davat meziplyn... aby meziplyn mel nejakou ucinnost a ulevil synchronum, tak to neni jen dat meziplyn pri podrazovani :arrow: to je bez ucinku a spise laidsky receno machrovinka. meziplyn s ucinkem je spojka :arrow: meziplyn :arrow: NEUTRAL :arrow: meziplyn a pak dat nizsi stupen. (samo ze ridic musi znat motor i prevodovku aby vyrovnal otacky ruznych kol v prevodce) takhle teprve pomahas synchronum

Napsal: 15 bře 2008, 07:09
od Petr Slavík (Sláva)
A co vy na to kluci když mi jde řadit špatně trojka??Teda špatně...pouze při podřazování a ne vždycky.Někdy tam skočí jako po másle ale většinou to jde přes zuby...když si ale přibrzdím tak tam většinou padne dobře...Také to vidíte na synchrony?nebo mám zkusit výměnu oleje?(případně jaký doporučujete)

Napsal: 15 bře 2008, 11:12
od hardysk
Vladislav Bureš píše:Pokovad ti zlobí použe dvojka jakožto nejnamáhavější rychlost na autě známe všichni při rychlích rozjezdech kdy při rychlém přeřazení pouze rychle silně škubneme pákou přímo dozadu. jenže to má za následek potom rychleji odcházející synchron. Ten potřebuje pro svou práci čas který mu není velice často dáván. Výměna oleje za olej patřičné viskozity může jento jev zmírnit ale úplného odstraní nečekej.
Z toho jak jsi to napsal bych si představoval i rychlejší ba sportovní jízdu kde se tomu dává pěkně na prd.l, Při takovém řazení je třeba synchronům pomáhat meziplynem já bez meziplynu už nepodřazuju ani při nozmální jízdě.
zjistil sem ze to dela jen za studena a to tam davam tu dvojku z trojky kdyz mam tak 30km/h

Napsal: 15 bře 2008, 11:18
od hardysk
vlastaFR píše:hardysk: jo budou to na95% synchrony.
ono davat meziplyn neni jako davat meziplyn... aby meziplyn mel nejakou ucinnost a ulevil synchronum, tak to neni jen dat meziplyn pri podrazovani :arrow: to je bez ucinku a spise laidsky receno machrovinka. meziplyn s ucinkem je spojka :arrow: meziplyn :arrow: NEUTRAL :arrow: meziplyn a pak dat nizsi stupen. (samo ze ridic musi znat motor i prevodovku aby vyrovnal otacky ruznych kol v prevodce) takhle teprve pomahas synchronum
spis spojka neutral pustit spojku meziplyn spojka nizsi kvalt.. takhle ja stejne radit nebudu... na motorce jen spojka meziplyn a nizsi kvalt ale to davam aby mi neulitlo zadni kolo :twisted:

Napsal: 15 bře 2008, 11:20
od hardysk
Petr Slavík (Sláva) píše:A co vy na to kluci když mi jde řadit špatně trojka??Teda špatně...pouze při podřazování a ne vždycky.Někdy tam skočí jako po másle ale většinou to jde přes zuby...když si ale přibrzdím tak tam většinou padne dobře...Také to vidíte na synchrony?nebo mám zkusit výměnu oleje?(případně jaký doporučujete)
co tady psali kluci tak olej nepomuze, ja sam sem ho vymenil pred tejdnem a rozdil sem nepoznal :roll:

Napsal: 15 bře 2008, 19:00
od vlastaFR
hardysk píše:
vlastaFR píše:hardysk: jo budou to na95% synchrony.
ono davat meziplyn neni jako davat meziplyn... aby meziplyn mel nejakou ucinnost a ulevil synchronum, tak to neni jen dat meziplyn pri podrazovani :arrow: to je bez ucinku a spise laidsky receno machrovinka. meziplyn s ucinkem je spojka :arrow: meziplyn :arrow: NEUTRAL :arrow: meziplyn a pak dat nizsi stupen. (samo ze ridic musi znat motor i prevodovku aby vyrovnal otacky ruznych kol v prevodce) takhle teprve pomahas synchronum
spis spojka neutral pustit spojku meziplyn spojka nizsi kvalt.. takhle ja stejne radit nebudu... na motorce jen spojka meziplyn a nizsi kvalt ale to davam aby mi neulitlo zadni kolo :twisted:
jo takhle no... :oops: .
a ja mel taky problemy se razenim dvojky :arrow: vymenil sem olej :arrow: jeste se to zhorsilo, ale ted muzu rict po cca 4000km ze se to zlepsuje... :roll: ale za studena to je peklo no. kolikrat nemuzu vyradit jednicku dokud uplne nestojim

Napsal: 18 bře 2008, 21:22
od RMbiker
Vím že to sem asi moc nepatří,že odtoho tu je inzerce..ale kdy ste měl někdo zájem...převodvka s plně funkčními synchrony z lantry 1.8 16v bych měl..do nedávna sem sní jezdil...ale měl sem nehodu tak tu mam celké auto na nd kdyb ste ěndko chtěl polosy třeba atd..vše ok

Napsal: 18 bře 2008, 21:35
od vlastaFR
BOLO ji schanel :arrow: ale treba CO BOLO TO BOLO :D

Napsal: 24 bře 2008, 18:01
od mirpie
s tou převodovkou mám na Coupé podobný problém. Za jízdy tam ejdničkuz dostanu vždy, ale jak zastavím třeba na semaforu, někdy ji tam už nedostanu a naopak musím vždy vyřadit, trochu prošlápnout plyn a zařadit, pak už jde. Totéž se mi děje i se zpátečkou. Co se týká dvojky, tu tam dostanu vždy, ale občas jde cejtit, že jde lehce přes zuby, takže také synchrony.... Bud dělal hyundai blbý převodky, nebo jsem koupil kus s hodně stočeným tachometrem, nebo po praseti řidičovi....
Zatím to řešit nebudu..