Re: problém hyundai xg
Napsal: 26 čer 2009, 19:40
Já myslím, že jo. To by mě samotnýho zajímalo, co s tím autem je
Forum pro fanoušky značky Hyundai
https://www.hyundaiclub.net:443/
Náprava je nezávislá víceprvková, žádné elektronické zařízení ji neřídí.black_sheep píše:to je fakt smutny, jeste jsem s tim nesetkal na zadnem jinem hyundai.. myslim ze to bude problem jednoho kusu, je ale divny ze si s tim nevi rady nikdo jiny.. to ma vzadu nejakou komplikovanou napravu?
Tommy, tak zkuste zajet k němu, to je profík na HyundaiHujer píše:Jestli se sjizdi venek na obou zadnich kolech,odklony jsou v poradku a pneumatiky jsou spravne nahusteny a nikde neni zadna vule(silembloky) tak problem musi bejt ve sbihavosti kol Tak at ten mechanik co to dela,nastavy zadni osu na mirnou rozbihavost a nebo nulu a skusi se opotrebovani.
dávát x tísíc kč za novou nápravu, je takové neekonomickéKony5 píše:nebo skusit vyměnit celou zadní nápravu i s nápravnicí...a pokud ani to nepomuže ak je špatná kastle...
no tohle, to je docela dost drsny! a co takhle zkusit napsat do hyundaie, ale na nejaky vyssi zastoupeni - treba evropsky a nebo rovnou do koree, kdyz s tim cesky importer nic neudela? kdyz se to dobre napise tak by to mohlo zapusobit.. tezko rict jak by se k tomu postavili.. nebo to resit soudnima tahanicema, a vysoudit si jiny auto. blby je ze se to cely tahne uz tak dlouho, auto uz je mimo zaruku, ze? aby se nechteli vykecavat z toho..Tommy350 píše:To už se udělalo, sbíhavost se měřila i mechanicky (takové tyč na měření sbíhavosti), aby se vyloučila i vada v přístroji na měření geometrie. Mělo to vzádu sbíhavost 4 mm, což je hodně, nyní je nastaveno na 0 mm. Problém přesto přetrvává, na těch 0 mm to bylo nastaveno někdy loni a za tu dobu to smetlo jedny zimní pneu a teď od jara tam jsou nové (nyní najeto cca 7 tis. km) a kraje začínají být KO.Rybář píše:Hujer píše:Jestli se sjizdi venek na obou zadnich kolech,odklony jsou v poradku a pneumatiky jsou spravne nahusteny a nikde neni zadna vule(silembloky) tak problem musi bejt ve sbihavosti kol Tak at ten mechanik co to dela,nastavy zadni osu na mirnou rozbihavost a nebo nulu a skusi se opotrebovani.
Prostě je to v pr...., tam asi někde chybí nějaký svar nebo něco podobného. To auto jakoby "plave", hlavně když je mokro. Člověk za volantem cití, jak lítá záď vozu ze strany na stranu, je to o strach. V zimě je to úplná katastrofa, když je mírně namrzlá silnice, tak to plave neskutečně (Fabie, Š105,120...., Octávie nás v tomto počasí předjíždí, nezbývá nic jiného než jet hrozně pomalu, aby se člověk nebál).
A dealer Hyundai (Butovice, Corecar....) tvrdí, že auto je bez vady. Kolikrát už to měli na pozorování a prý, že vše je OK a tto co nám psali v dopise, ty jejich argumenty to je směšný: jezdíme po pozemních komunikacích (po čem tedy máme jezdit po peršanu??), koupili jsme auto pro nízkopříjmové Američany - a to bylo dobré když se Klainera redaktorka při natáčení na toto ptala,
on říká: "ano to je pravda, že auto jde na americký trh jako levnější"
redaktorka: "takže chcete říct, že je to šmejd?"
Klainer: "néé to jsem nikdy neřekl"
Ale s Hyundaiem prostě asi nic nehne no.
Já bych zkusil zajet na STK, aby mi to otestovali na zkušebních válcích. Silentbloky nápravy dostanou zabrat na bubnech, počítám že se může projevit závada ve vůlích, které při statickém měření geometrie nelze najít. Za jízdy je pak náprava opřená jinde než v klidu a gumy dostávají na frak.Tommy350 píše:To auto jakoby "plave", hlavně když je mokro. Člověk za volantem cití, jak lítá záď vozu ze strany na stranu, je to o strach. V zimě je to úplná katastrofa, když je mírně namrzlá silnice, tak to plave neskutečně.
Píšu to tady už po sté a po sté se mě potvrzuje-kdo třeba jen projíždíte kolem prodejny Korecar v Hradci Králové-ať vás ani nenapadne třeba jen přibrzdit Neochotní a neinformovaní šmejdi technici,servisáci jsou lemplové nejtěžšího kalibru-zkušenosti v jiném vlákně.Možná tak max.dovedou předat klíčky od nového auta .Tommy350 píše:Máte pravdu, reportáž v Černých ovcích byla opravdu o zmiňovaném XG. Hlavně, že Klainer (majitel KoreCar) říká, že problém chce řešit a v zápětí říká, že auto je v pořádku.
Nikdo neví co s tím je, ale je to hrůza. Na nýnějších pneu je najeto cca 7 tis. km a kraji začínají být KO.
No jo Hyundai prostě nejede na kvalitu, ale na kvantitu