Stránka 2 z 6
Napsal: 13 úno 2008, 22:17
od LongStar
no jestli ti jde jen o spotrebu tak tos nemusel zakladat tenhle topic. to je jasny ze 2litr vezme vic:D chrocht
Napsal: 14 úno 2008, 07:51
od joshin
1.6tka má 79kW ... a na dvojku sem sní jel v 7 tisicích asi 99
a na trojku mě pustil omezovač do osmy tisíc a jel sem něco malo pod 140 ... jako na tu dvojku to je zrychlení slušnýý.. a když pak stim jedeš 170 a zabereš tak to tahne furt taky
...... DOHC je znát jinak u nas se opravdi neprodavalo .. každopadně bacha na vyber... nešel bych ničeho co by mělo na tachometru 80 tisíc najeto
takovejch coupe co měli najeto 80 tisic sem viděl asi pět a na tuty přetočeny
Napsal: 14 úno 2008, 21:23
od Davepic
No ja mam 1,6 a ted dychtím po 2.0 páč mi to už nějak nestáčí ten vykon..takže kup dvoulitra určitě tím neprohloupíš...2.0 pojede líp emusíš to tolik točit jako 1.6 spotřeba téměř stejná... Jak rad bych si zkusil jizdu ve 2.0
Napsal: 14 úno 2008, 21:26
od LongStar
Davepic píše:No ja mam 1,6 a ted dychtím po 2.0 páč mi to už nějak nestáčí ten vykon..takže kup dvoulitra určitě tím neprohloupíš...2.0 pojede líp emusíš to tolik točit jako 1.6 spotřeba téměř stejná... Jak rad bych si zkusil jizdu ve 2.0
mas recht ono se zda ze to jede ale po case to celkem prejde! kdyz sem presedl z felicie do scoupecka tak sem myslel ze mam raketomet a popravde ted bych nejradeji nismo 200 a zkusil naky drift!!!!!! moc me to laka!!!!
Napsal: 15 úno 2008, 07:22
od joshin
áááááááá co bych dal za dvoulitra
:D:D 1.6tka už mě taky nestačí
ale tak nechci doporučovat dvoulitra někomu kdo třeba nejni takovy pirát
a komu by stačil litr:D:D
Napsal: 15 úno 2008, 10:34
od LongStar
áááááááááááááá co bych dal za dvoulitra v turbu!!!!!
heeeen heeeen psíí:)
Napsal: 15 úno 2008, 13:21
od Vladislav Bureš
LongStar píše:áááááááááááááá co bych dal za dvoulitra v turbu!!!!!
heeeen heeeen psíí:)
200SX S14a dvoulitr turbo základ 147kW motor SR20DET zadní náhon BOV od výrobce a co by jsi za něj dal tak 200-250 v dobrém stavu a v základu
Napsal: 15 úno 2008, 13:52
od Borek
A nebo počkej na příští rok na Hyundai Coupe-motory 3,3V6(195kW/265k),3,8V6(224kW/305k)a když by ti to nestačilo,tak už dělají osmiválec 4,6V8(276kW/375k).
A bez turba-to musí být nádhera.
S tím 8V bych se nechal svézt,ten zvuk,stabilní tah...to musí být paráda.
Snad ho jednou někdo z klubu koupí.
Napsal: 15 úno 2008, 13:56
od Vladislav Bureš
Borek píše:A nebo počkej na příští rok na Hyundai Coupe-motory 3,3V6(195kW/265k),3,8V6(224kW/305k)a když by ti to nestačilo,tak už dělají osmiválec 4,6V8(276kW/375k).
A bez turba-to musí být nádhera.
S tím 8V bych se nechal svézt,ten zvuk,stabilní tah...to musí být paráda.
Snad ho jednou někdo z klubu koupí.
To musí být bomba krásně plynulí nárust výkonu obrovský krouťák a ten zvuk V8 hmmm jediná váha bude větší ale s tím výkonen to bude bašta a co ceníky ty by jsi tam nenašel? Někde jsem četl že nové GTR od nissanu (480koní v nejnižší verzi) bude za 1,3milionu
Napsal: 15 úno 2008, 15:04
od mirpie
zvukem jsou šestiválce hezčí, ty nejhezčí. Takový BMW M3 E46 (šestiválec v řadě atmosféra, to je píseň. Nový M3 s V8 už je zvukem o ničem...), osmiválce jsou zvukem nicmoc, můj názor.
Napsal: 16 úno 2008, 12:01
od tomas.holoube
díky za info na ten rok výroby si dám majzla.nejsem zatim na pevno rozhodnutej ale uvažuji víc o té 1,6 hlavně z ekonomických důvodů nebot to auti bude hoodně v provozu. co se týče požitku z rychlosti tak jak jsem řekl na to mám mašinu a člověk musí taky někdy vědět a uvědomit si nějak hranici, máme rodinou firmu na čištění autointerierů a tak jsem jel i se sportákama který mají kolem 350 koní a nemusí to bejt jen sporták takže nakonec i ten 2,0 by mohl bejt málo jdemi hlavně o design a pořád velice pěknou cenu za kus auta=hyundai.
můžu ještě rád bych takhle věděl co na coupe za kola?? ráfek a pneu?? nejde mi o to co je v techničáku ale aby to bylo tak akorát a hlavně ET aby kola nebyly zalezlý jak už jsem tady zmínil přijde mi to jako celkem bolest coupeček.??? díky
Napsal: 16 úno 2008, 12:06
od tomas.holoube
tady třeba tohle mám na acentíku asi znáte 15"
Napsal: 16 úno 2008, 12:09
od tomas.holoube
Napsal: 16 úno 2008, 12:56
od tom.rockys
Vladislav Bureš píše:LongStar píše:áááááááááááááá co bych dal za dvoulitra v turbu!!!!!
heeeen heeeen psíí:)
200SX S14a dvoulitr turbo základ 147kW motor SR20DET zadní náhon BOV od výrobce a co by jsi za něj dal tak 200-250 v dobrém stavu a v základu
tenhle je ale po facelifru .. tenhle před faceliftem seženeš za mnohem míň.. ale pod 100 000 asi ne:
http://fasttuningclub.sblog.cz/nissan_200_sx ( zrovna před chvilkou jsme se s nim byli projet
)
Napsal: 16 úno 2008, 18:17
od mirpie
ty nissany SX jsou super auta.. Takovej japonskej bavorák na turbu.