Srovnání MPV v SM 8/2008
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
je to úplně jednoduchý ty testy jsou vždy proti korejskej autům.
Problém je že to testuje nějakej důchodce závodník a taky nějakej trotl z AAA,což mluví samo za sebe.
Nedávno srovnávali ve stejném časopise Hyundai Accent LC II. a Fábii kombi.Tady je vidět že to jsou paka.Nejde srovnávat jiné karosářské verze.No prostě je to banda trotlů
Problém je že to testuje nějakej důchodce závodník a taky nějakej trotl z AAA,což mluví samo za sebe.
Nedávno srovnávali ve stejném časopise Hyundai Accent LC II. a Fábii kombi.Tady je vidět že to jsou paka.Nejde srovnávat jiné karosářské verze.No prostě je to banda trotlů
Hyundai Accent LC 1.3 12V,3dvéřák,prodán
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
Vdaka Kaspi!
Mam najazdene desiatky tisic km na 3 Matrixoch (2x benzin, 1xdiesel). Ani na jednom som sa NIKDY nedostal do situacie, ze by mi posilnovac riadenia vynechal, ako uvadzaju v teste. Takisto kontrolky pred volantom - nikdy mi ani na um neprislo, ze by boli na nespravnom mieste. Radiaca paka? No, ze ju lovia z "vodorovnej polohy", tak to poriadne prestrelili. Je predsa zrejme, ze ak je umiestnena v konzole-vycnelku z pristrojej dosky, MUSI mat ine uhly naklonu, ako paky umiestnene na podlahe! V Matrixe su jej sklony v pohode a da sa s nou radit uplne intuitivne, je vzdy tam, kde by ste ju cakali.
Naopak, malo si vsimli (a v zavere neuvadzaju medzi nedostatkami) hlucnost benzinovych motorov pri vyssich rychlostiach.
Aspon ze z testu miestami vidno, ze Matrix je jasne vacsi a vyssi ako ostatni, ktori patria podla mna do inej - o pol triedy nizsej - kategorie.
Mam najazdene desiatky tisic km na 3 Matrixoch (2x benzin, 1xdiesel). Ani na jednom som sa NIKDY nedostal do situacie, ze by mi posilnovac riadenia vynechal, ako uvadzaju v teste. Takisto kontrolky pred volantom - nikdy mi ani na um neprislo, ze by boli na nespravnom mieste. Radiaca paka? No, ze ju lovia z "vodorovnej polohy", tak to poriadne prestrelili. Je predsa zrejme, ze ak je umiestnena v konzole-vycnelku z pristrojej dosky, MUSI mat ine uhly naklonu, ako paky umiestnene na podlahe! V Matrixe su jej sklony v pohode a da sa s nou radit uplne intuitivne, je vzdy tam, kde by ste ju cakali.
Naopak, malo si vsimli (a v zavere neuvadzaju medzi nedostatkami) hlucnost benzinovych motorov pri vyssich rychlostiach.
Aspon ze z testu miestami vidno, ze Matrix je jasne vacsi a vyssi ako ostatni, ktori patria podla mna do inej - o pol triedy nizsej - kategorie.
Zítra odpoledne si jedu pro svého nového Matrixe, tak jsem zvědav a taky trochu nervózní, protože jsem v tom ještě nejel, pouze seděl... nebyly vozy skladem, jen v Ostravě v autosalonu jej měli vevnitř.
Je to naše 3.auto (Š125L,R19), ale první nové a doufám že tentokrát na hodně dlouhou dobu to bude beze změny...
...tak snad si nebudu časem rvát vlasy, co jsem to koupil
Je to naše 3.auto (Š125L,R19), ale první nové a doufám že tentokrát na hodně dlouhou dobu to bude beze změny...
...tak snad si nebudu časem rvát vlasy, co jsem to koupil
Konečně pozitivní článek :-)
Po dlouhé době (ne-li poprvé) je na idnes, ve kterém je aspoň trochu pozitivní psaní na téma Matrix:
http://auto.idnes.cz/statistika-zavad-h ... tomoto_fdv
Kaspi
http://auto.idnes.cz/statistika-zavad-h ... tomoto_fdv
Kaspi
Matrix .... praktické auto pro rodinu
Zdravím všechny majitelé Matrixů. Vlastním tento vůz jen krátce , od pondění 18.2 2008. Mám s 1.6 16V , zelená metal., r.v. 8/2004 s 17tis. najeto !!! a servisní knížkou . Dovoz z němecek. Zatím mám jen pozitivní zkušenosti. Uvidím co bude dál. Prostorem a výhledem z vozu je to nádhera s ním jezdit . Motor výkonem celkem dostačuje. Sedačky pohodlné a posun zadních je opravdu velký a mám pocit, že se tím zavazadlový prostor zvětší snad na dvoj násobek a přitom má auto jen lehce nad 4m. Jak již tu někdo napsal , je to auto pro rodinu a takové jsem hledal. Ještě jsem zvědav na spotřebu a spolehlivost. Tak ať nám to jezdí a hodně šťastných kilometrů.
PS: přiložil jsem obrázek toho mého nového krasavce ))
PS: přiložil jsem obrázek toho mého nového krasavce ))
[quote="kaspi"]Taky jsem to srovnání četl a taky mám objednán Matrix 1.6 (měl bych ho mít tento pátek) a osobně jsem ve finále vybíral mezi Matrixem a Fusionem, nakonec vyhrál těsně Matrix kvůli uspořádání a taky i ceně, která byla vč. doplňků cca o 25tis.nižší než stejná konfigurace Forda.
Také přemýšlim o Matrixu. Jedinou nevýhodou mi přijde, že je to starší model a oproti konkurenci žíznivý motor 1.6l.
Také přemýšlim o Matrixu. Jedinou nevýhodou mi přijde, že je to starší model a oproti konkurenci žíznivý motor 1.6l.
Hyundai Getz 1.1 46kW,2002
Tak hurráá, už mám za sebou první cca 80km s fungl novým Matrixem, zatím spokojenost, 1,6 jede pěkně, prostor velký na to jak je to auto zvenku velkém. Jak se občas píše akorát trochu větší hlučnost motoru při vyšších otáčkách, ale i za těch pár km jsem si zvykl.
Zatím jediné co beru jako menší mínus, je osvětlení, které je v interiéru jen jedno, zato sice uprostřed, takže je dobře použitelné i pro cestující na zadních sedadlech, a taky chybí osvětlení velké schránky u spolujezdce.
Jinak skutečně super je variabilita zadních sedadel a výhled ze všech pozic, hlavně děti vidí krásně ze zadních sedadel .
Měl jsem obavu z řazení, které v hodně recenzích kritizují, ale mě se zdá zcela bez problémové, ještě uvažuji o doobjednání podpěrky u řidiče a pak by komfort pro šoféra byl už maximální.
Takže to jsou postřehy z prvního dne, uvidíme co dále
Zatím jediné co beru jako menší mínus, je osvětlení, které je v interiéru jen jedno, zato sice uprostřed, takže je dobře použitelné i pro cestující na zadních sedadlech, a taky chybí osvětlení velké schránky u spolujezdce.
Jinak skutečně super je variabilita zadních sedadel a výhled ze všech pozic, hlavně děti vidí krásně ze zadních sedadel .
Měl jsem obavu z řazení, které v hodně recenzích kritizují, ale mě se zdá zcela bez problémové, ještě uvažuji o doobjednání podpěrky u řidiče a pak by komfort pro šoféra byl už maximální.
Takže to jsou postřehy z prvního dne, uvidíme co dále
Já, když jsem před čtyřmi lety vybíral, tak jsem taky pečlivě shraňoval nabídky a Matrix mi vyšel jednoznačně jako cena/výkon nejlepší (a to jsem ho nekupoval v takové super akci, jako jsou dnes, mám plnou výbavu a měl jsem na ni slevu pouze 30 tis., takže vyšel okolo 470.000,--). Zvažoval jsem mezi tehdejšími pro mě největšími konkurenty Octavií Combi, Opelem, Renault Scénic a Citroenem Xsara Picasso...
Zatím, ťuk, ťuk, jediným problémem bylo, že kiksnul motorek od ostřikvačů (moje vina, neměl jsem tam nemrznoucí směs a spálil jsem ho) a ten mi vyměnili v záruce, a dál mi po 3 letech popraskalo pár žároviček z přístrojovky, což byla oprava za pár kaček. Až na spotřebu (mám 1,8GLS a jezdím kolem 10l/100km) jsem s ním naprosto spokojen a podobné nesmyslné testy jsou opravdu k ničemu...
Zatím, ťuk, ťuk, jediným problémem bylo, že kiksnul motorek od ostřikvačů (moje vina, neměl jsem tam nemrznoucí směs a spálil jsem ho) a ten mi vyměnili v záruce, a dál mi po 3 letech popraskalo pár žároviček z přístrojovky, což byla oprava za pár kaček. Až na spotřebu (mám 1,8GLS a jezdím kolem 10l/100km) jsem s ním naprosto spokojen a podobné nesmyslné testy jsou opravdu k ničemu...
Matrix 1.8 GLS (r.v. 2004)
Pro Kaspiho. Máme v Matrixu dodatečně namontovanou opěrku. Více na foru Matrix/Matrix. A zkušenosti? Perfektní. Řazení se o moc zlepšilo, protože mám ruku položenou na opěrce a jen lehce prstama řadím. Daloby se napsat, že opěrka by měla být standartním doplňkem, protože ruka má optimální polohu vůči řadící páce a řazení jde úplně bez problémů. Zezačátku mi trošku vadila při zatažení ruční brzdy, ale změnil jsem styl úchopu brzdy a dneska už ji ani nevnímám, že tam je. Jen doporučuji.
Matrix CHAMPION, 1,5CRDi VGT, rok 9/2006
Getz 1,3, rok 3/2003
Getz 1,3, rok 3/2003
Jen malý dovětek k osvětlení interiéru. Mne osobně taky trošku vadí, že je světlo uprostřed, ale dle mého soudu je to záměrně. Důvodem je, že se může rozsvítit i za jízdy v noci a neoslňuje řidiče. Je s ním vidět hlavně na zadní sedačky, kde jsou děti. My dost a často jezdíme v noci a pokud se spolujezdec potřebuje podívat do mapy, nebo do tašky pro kapesník, tak pak řidiči nevadí, že se v autě svítí.
Matrix CHAMPION, 1,5CRDi VGT, rok 9/2006
Getz 1,3, rok 3/2003
Getz 1,3, rok 3/2003
Ti, kdo premysli o koupi Matrixe by se nemeli zviklat snuskou blabolu ve zminenem testu. Je zajimave, ze mimo tohoto clanku jsem cetl vesmes kladne hodnoceni Matrixe, at v benzinu ci dieslu. Vlastnim ho od brezna 2002. Tenkrat byla ve vyberu jeste Almera Tino a Corolla Verso. Zvitezil vnitrni prostor, zvlast na zadnich sedadlech a samozrejme cena. Tenkrat mam dojem 470.000. Dnes ma najeto asi 70.000km, posledni tri roky slouzi jako druhe auto v rodine a jezdi s nim prevazne manzelka. Mimo pravidelnych prohlidek pouze zavada na centralu v prvnim roce provozu-za vetsiho mrazu nechtely motorky otvirat dvoje dvere. Jinak bezproblemove auto, ktere je dle meho nazoru trochu nedoceneno. To, co se uzivatelum na nem libi, bylo uz napsano. Osobne mi vadi, jak uz nekdo psal, hlucnost pri vyssich otackach. Sede plasty asi nebyla ta spravna volba-mam Matrixe jeste s cernymi a podle mne preci jen vypadaji lip nez ty sede. Ale je to vec vkusu-ty sede se zase lip udrzuji. Jinak po sesti letech naprosta spokojenost, byla to tenkrat dobra volba.
Pavel
Santa Fe 2,0 CRDi VGT Elegance
Matrix 1,6i
Santa Fe 2,0 CRDi VGT Elegance
Matrix 1,6i
crash test
Vacsina z tych kritickych poznamok v SM nema opodstatnenie. Jedna vec ma vsak zarazila - o pasivnej bezpecnosti Matrixu ani nepisali, pretoze Hyundai ani neposlal Matrixa na europske crash testy. Preco? Boja sa vysledkov alebo ide len o to, ze to testovali inde? Aky bezpecny je vlastne Matrix z hladiska celnych a bocnych narazov?
b.
b.