Stránka 2 z 3

Napsal: 07 bře 2008, 14:18
od Vladislav Bureš
vlastaFR píše:no jo ja byl taky na automechanikovy, ale teorie byla o prevazne ridicich systemech a na praxi ulnej totac :!: celej personal tezce komunisticky mysleni :!: a tam sme laborovaly nad motorama ze starejch Tater, Vejtrasek a avii. a u osobaku sme davaly dokupy motory od felicie :arrow: jeste niz :D . tak 30let rozdil mezi teorii a praxi :D a pak vyjdu ze skoly a zjistim ze vim skoro H.... :D
Já jsem mechanik seřizovač podle oboru ze střední školy motory jsme jen tak že vlastně jsou a jen nějaké všeobecnější věci. Mým předmětem oboru je v podstatě něco vymyslet navrnout(dimenzovat propočítat deformace životnost atd) naktereslit (papír/PC) naprogramovat mašinu (CNC/ nebo vyrobit na konvenčním stroji) takže u mě je to takzvaně něco si vymysli a vyrob. O auta se jen zajímám a prakticky od počátku střední jsem pracoval v takové tuningové firmě a jedno auto jsme i postavili ve dvou auta jsou jen můj koníček.
Tohle mi vlastně vzniklo pod rukama společně s člověkem co sedí za volantem teorie aut mi nestačila :lol:
Obrázek Obrázek Obrázek
Ze školy mám absolutní minimum ale rád bych se zase k této práci vrátil auta jsou pro mě mnohem víc než jen přemisťovadlo

Napsal: 07 bře 2008, 15:53
od vlastaFR
dobrej trabik. doufam ze motor nezustal original :lol: :lol:

Napsal: 07 bře 2008, 16:07
od Vladislav Bureš
vlastaFR píše:dobrej trabik. doufam ze motor nezustal original :lol: :lol:
zůstal jen s jiným karbecem z jiného modelu trabanta a trochu poladěný (dělalo se snad 9typů karbeců na trabiho :roll: ) ona ta 0,6ka něco zvládne (protože jsme jsme se informovali v trabi clubu co a jak abychom byli chatřejší tak není neobviklé že traby uveze plné auto lidí a naložený vlek) a anše auto je jen asi o 300 kg težší jak vidíš s ocelovým samonosným rámem veškerá žebra jsou ručně klepaná přesně do origo tvaru (ne vše se dalo použít tak se muselo vyrábět) a výsledek je supr a má to kožený žlutý interiér dřevěný bar příčku k řidiči atd (zmání má lincoln tak jsme se inspirovali)
Ta 0,6ka si veme něco mezi 8-10litry na ten správný karbec na originýlní bral tak 12-15

GO MOTORU

Napsal: 08 bře 2008, 08:21
od ALEX 74
Tak kluci k té go motoru,dělali výbrus hlavy válců,výměna těsnění pod vanou,výměna těsnění pod hlavou,gufera,simerinky,seřízení ventilů,výměna těsnění u svodů,výměnu oleje a filtru.Cena 6500 kč.Motor má jinný zvuk a je znát tah.Dělám i nějáký tuning,tak až to dokončím dám i fotky.Díky všem za odpověď a zdravím.Alex

Napsal: 08 bře 2008, 15:12
od vlastaFR
myslim ze je chyba ze ti nedaly novy loza na kliku. pac by to mela bejt samozrejmost. a mohly se zabrousit ventily.....
jinac cena vpoho

Napsal: 08 bře 2008, 17:20
od Selshig
počki to je cena za praci neb i za material??? :shock:

go motoru

Napsal: 09 bře 2008, 18:08
od ALEX 74
To je cena kompletní,máme u nás servis takový malý,ale fakt dobrý.Musím říct,že dělaj kvalitní práci.

Napsal: 10 bře 2008, 09:11
od mirpie
hodně dobrá cena za komplet

Re: go motoru

Napsal: 24 dub 2011, 22:43
od Dr1v3R
Zdravim, co je vsechno potreba na Kompletni G.O. motoru ??
Vc. vyvazeni kliky apod.
Jde do 1.6 bloku klika z 1.8?

Re: GO MOTORU

Napsal: 24 dub 2011, 23:00
od MICHAL77
ALEX 74 píše:Tak kluci k té go motoru,dělali výbrus hlavy válců,výměna těsnění pod vanou,výměna těsnění pod hlavou,gufera,simerinky,seřízení ventilů,výměna těsnění u svodů,výměnu oleje a filtru.Cena 6500 kč.Motor má jinný zvuk a je znát tah.Dělám i nějáký tuning,tak až to dokončím dám i fotky.Díky všem za odpověď a zdravím.Alex
Výbrus hlavy válců [-o< , výbrus se dělá ve válcích - honováním....., toto co popisuješ není GO motoru, spíš jen Go hlavy..... Jinak GO motoru by byla: - přebroušení kliky
- výbrus válců
- srovnání hlavy
- nové lágry, kroužky, veškerá
gufera a těsnění, písty, vyúhlování
ojnic, nové rozvody atd.....

Re: GO MOTORU

Napsal: 24 dub 2011, 23:22
od Dr1v3R
BLESK007 píše:
ALEX 74 píše:Tak kluci k té go motoru,dělali výbrus hlavy válců,výměna těsnění pod vanou,výměna těsnění pod hlavou,gufera,simerinky,seřízení ventilů,výměna těsnění u svodů,výměnu oleje a filtru.Cena 6500 kč.Motor má jinný zvuk a je znát tah.Dělám i nějáký tuning,tak až to dokončím dám i fotky.Díky všem za odpověď a zdravím.Alex
Výbrus hlavy válců [-o< , výbrus se dělá ve válcích - honováním....., toto co popisuješ není GO motoru, spíš jen Go hlavy..... Jinak GO motoru by byla: - přebroušení kliky
- výbrus válců
- srovnání hlavy
- nové lágry, kroužky, veškerá
gufera a těsnění, písty, vyúhlování
ojnic, nové rozvody atd.....
Myslis ze by si dokazal napsat komplet ?:-)

Re: go motoru

Napsal: 29 úno 2012, 22:48
od Gedrell
Přemýšlím nad GO motoru u své Hyundai Coupe 1.6. Nevíte někdo kolik to může stát a kde si to v pardubickém kraji nechat udělat?
6 500kč je super cena to bych taky bral, ale co jsem zatím slyšel je to snad nereálné :D.

Re: go motoru

Napsal: 29 úno 2012, 23:00
od Farrael
Tamto téma jsem ti odstranil. Je zbytečné řešit jeden problém v tomhle topicu a ještě zakládat novej. Akorát ti zbytečně budou lidi odpovídat do dvou.

Re: go motoru

Napsal: 02 bře 2012, 09:41
od Gedrell
Jasan. Jjá dufám, že hlavně někdo odpoví :D.

Re: go motoru

Napsal: 02 bře 2012, 21:17
od Gedrell
Tak jsem byl v autorizovaném servise, kde mi řekli, že GO motoru by mě vyšla na 60 000kč
A v kámošovým servise mě kámoš řek, poté co volal do hyundaie aby se zeptal jak kolik stojí díly, že by mě to udělal do 15 000Kč :mrgreen: :mrgreen:
Ta cena je úplně někde jinde. Je to vůbec možný?
Snad jo když ji to ALEX 74 stálo jen 6 500 Kč (pořád ale nemůžu uvěřit jak se mu to povedlo) :D