Stránka 2 z 3
Napsal: 07 bře 2008, 14:18
od Vladislav Bureš
vlastaFR píše:no jo ja byl taky na automechanikovy, ale teorie byla o prevazne ridicich systemech a na praxi ulnej totac
celej personal tezce komunisticky mysleni
a tam sme laborovaly nad motorama ze starejch Tater, Vejtrasek a avii. a u osobaku sme davaly dokupy motory od felicie
jeste niz
. tak 30let rozdil mezi teorii a praxi
a pak vyjdu ze skoly a zjistim ze vim skoro H....
Já jsem mechanik seřizovač podle oboru ze střední školy motory jsme jen tak že vlastně jsou a jen nějaké všeobecnější věci. Mým předmětem oboru je v podstatě něco vymyslet navrnout(dimenzovat propočítat deformace životnost atd) naktereslit (papír/PC) naprogramovat mašinu (CNC/ nebo vyrobit na konvenčním stroji) takže u mě je to takzvaně něco si vymysli a vyrob. O auta se jen zajímám a prakticky od počátku střední jsem pracoval v takové tuningové firmě a jedno auto jsme i postavili ve dvou auta jsou jen můj koníček.
Tohle mi vlastně vzniklo pod rukama společně s člověkem co sedí za volantem teorie aut mi nestačila
Ze školy mám absolutní minimum ale rád bych se zase k této práci vrátil auta jsou pro mě mnohem víc než jen přemisťovadlo
Napsal: 07 bře 2008, 15:53
od vlastaFR
dobrej trabik. doufam ze motor nezustal original
Napsal: 07 bře 2008, 16:07
od Vladislav Bureš
vlastaFR píše:dobrej trabik. doufam ze motor nezustal original
zůstal jen s jiným karbecem z jiného modelu trabanta a trochu poladěný (dělalo se snad 9typů karbeců na trabiho
) ona ta 0,6ka něco zvládne (protože jsme jsme se informovali v trabi clubu co a jak abychom byli chatřejší tak není neobviklé že traby uveze plné auto lidí a naložený vlek) a anše auto je jen asi o 300 kg težší jak vidíš s ocelovým samonosným rámem veškerá žebra jsou ručně klepaná přesně do origo tvaru (ne vše se dalo použít tak se muselo vyrábět) a výsledek je supr a má to kožený žlutý interiér dřevěný bar příčku k řidiči atd (zmání má lincoln tak jsme se inspirovali)
Ta 0,6ka si veme něco mezi 8-10litry na ten správný karbec na originýlní bral tak 12-15
GO MOTORU
Napsal: 08 bře 2008, 08:21
od ALEX 74
Tak kluci k té go motoru,dělali výbrus hlavy válců,výměna těsnění pod vanou,výměna těsnění pod hlavou,gufera,simerinky,seřízení ventilů,výměna těsnění u svodů,výměnu oleje a filtru.Cena 6500 kč.Motor má jinný zvuk a je znát tah.Dělám i nějáký tuning,tak až to dokončím dám i fotky.Díky všem za odpověď a zdravím.Alex
Napsal: 08 bře 2008, 15:12
od vlastaFR
myslim ze je chyba ze ti nedaly novy loza na kliku. pac by to mela bejt samozrejmost. a mohly se zabrousit ventily.....
jinac cena vpoho
Napsal: 08 bře 2008, 17:20
od Selshig
počki to je cena za praci neb i za material???
go motoru
Napsal: 09 bře 2008, 18:08
od ALEX 74
To je cena kompletní,máme u nás servis takový malý,ale fakt dobrý.Musím říct,že dělaj kvalitní práci.
Napsal: 10 bře 2008, 09:11
od mirpie
hodně dobrá cena za komplet
Re: go motoru
Napsal: 24 dub 2011, 22:43
od Dr1v3R
Zdravim, co je vsechno potreba na Kompletni G.O. motoru ??
Vc. vyvazeni kliky apod.
Jde do 1.6 bloku klika z 1.8?
Re: GO MOTORU
Napsal: 24 dub 2011, 23:00
od MICHAL77
ALEX 74 píše:Tak kluci k té go motoru,dělali výbrus hlavy válců,výměna těsnění pod vanou,výměna těsnění pod hlavou,gufera,simerinky,seřízení ventilů,výměna těsnění u svodů,výměnu oleje a filtru.Cena 6500 kč.Motor má jinný zvuk a je znát tah.Dělám i nějáký tuning,tak až to dokončím dám i fotky.Díky všem za odpověď a zdravím.Alex
Výbrus hlavy válců
, výbrus se dělá ve válcích - honováním....., toto co popisuješ není GO motoru, spíš jen Go hlavy..... Jinak GO motoru by byla: - přebroušení kliky
- výbrus válců
- srovnání hlavy
- nové lágry, kroužky, veškerá
gufera a těsnění, písty, vyúhlování
ojnic, nové rozvody atd.....
Re: GO MOTORU
Napsal: 24 dub 2011, 23:22
od Dr1v3R
BLESK007 píše:ALEX 74 píše:Tak kluci k té go motoru,dělali výbrus hlavy válců,výměna těsnění pod vanou,výměna těsnění pod hlavou,gufera,simerinky,seřízení ventilů,výměna těsnění u svodů,výměnu oleje a filtru.Cena 6500 kč.Motor má jinný zvuk a je znát tah.Dělám i nějáký tuning,tak až to dokončím dám i fotky.Díky všem za odpověď a zdravím.Alex
Výbrus hlavy válců
, výbrus se dělá ve válcích - honováním....., toto co popisuješ není GO motoru, spíš jen Go hlavy..... Jinak GO motoru by byla: - přebroušení kliky
- výbrus válců
- srovnání hlavy
- nové lágry, kroužky, veškerá
gufera a těsnění, písty, vyúhlování
ojnic, nové rozvody atd.....
Myslis ze by si dokazal napsat komplet ?:-)
Re: go motoru
Napsal: 29 úno 2012, 22:48
od Gedrell
Přemýšlím nad GO motoru u své Hyundai Coupe 1.6. Nevíte někdo kolik to může stát a kde si to v pardubickém kraji nechat udělat?
6 500kč je super cena to bych taky bral, ale co jsem zatím slyšel je to snad nereálné
.
Re: go motoru
Napsal: 29 úno 2012, 23:00
od Farrael
Tamto téma jsem ti odstranil. Je zbytečné řešit jeden problém v tomhle topicu a ještě zakládat novej. Akorát ti zbytečně budou lidi odpovídat do dvou.
Re: go motoru
Napsal: 02 bře 2012, 09:41
od Gedrell
Jasan. Jjá dufám, že hlavně někdo odpoví
.
Re: go motoru
Napsal: 02 bře 2012, 21:17
od Gedrell
Tak jsem byl v autorizovaném servise, kde mi řekli, že GO motoru by mě vyšla na 60 000kč
A v kámošovým servise mě kámoš řek, poté co volal do hyundaie aby se zeptal jak kolik stojí díly, že by mě to udělal do 15 000Kč
Ta cena je úplně někde jinde. Je to vůbec možný?
Snad jo když ji to ALEX 74 stálo jen 6 500 Kč (pořád ale nemůžu uvěřit jak se mu to povedlo)