Stránka 2 z 3

Napsal: 09 bře 2008, 22:56
od oxigen
No taky bych to viděl někde v dobíjení a laternátoru. Pokud máš baterii s možností odšroubování zátek nad článkama...tak bych to odšrouboval a koukl na stav destilky a po čuchu zjisti jestli nesmrdí..... jako skažený vejce... :)

Napsal: 10 bře 2008, 16:17
od vlastaFR
pac jestly jo tak je to pukavec!

Napsal: 10 bře 2008, 16:34
od Vladislav Bureš
Z toho co jsi napsal mi to příjde jako odpor na přívodním kabelu od baterky kdyby to byl altík bude svítit kontrolka a kdyby baterka tak potom nenastartuješ (po té půl hodině co píšeš) kdyby to bylo cokoli jinde tak ti nebude zhasínat celé auto postupně. Máš podle mě vháji přívodní kabel od baterky je v něm už takový odpor že při průtoku proudu a teplu od motoru začne takový odpor že to zhasne. zkusil bych si na něj šáhnout jak je teplý a zkusil bych na jeho konce píchnout multimetr a pozorovat jak se bude měnit odpor( a napětí) Samozřejmě předpokládám že když ti pak už nejde nastartovat že ti startér netočí motorem a že ji nejde ani pustit rádio prostě jako když vypojíš baterku možná osvetlení by mohlo slabonce svítít

Napsal: 12 bře 2008, 12:45
od Lukesflo
zítra jedu na proměření,tak snad to budou jen kabliky nebo baterka. Altík by mě zabil :) Dneska sem si všiml jedné věci,když nastartuju a mechám motor běžet na volno, má svejch 850ot. Když ale zapnu světla,přeskočí ručička na cca 600ot a vibruje jak o život. po vypnutí světel skočí zase z5 na 850. To samý s blinkrem. Pustím blinkr a při každém probliknutí spadne ručička otáček na nějakejch 300 z 850! :shock: možná jenom blbost,ale mohla by napovědět,ne?

Napsal: 12 bře 2008, 12:47
od Vladislav Bureš
určité zakolísání otáček při sepnutí více odběrového obvodu je celkem běžné ale ne zase tolik jako píšeš tohle je už opravdu na auto elektrikáře

Napsal: 12 bře 2008, 20:06
od RUMiiiK
mam taky problem s motorem, dnes sem do skoro prazdne nadrze nalil 50 litru shell V power 95, a pri zrychlovani se priblizne u dvou az dvou a pul tisice otacek zaclo strasne skubat auto, plyn poradne nereagoval a pri zpomalovani se pri prechodu z vice otacek na priblizne 3 tisice opakovalo to stejne, zkousel sem motor hnad do vyssich otacek, pac nekdo rikal ze ten benzin cisti motor a tudiz tam mohl byt naky bordel i z nadrze, potom sem zkusil upe zastavit a motor chcipnul, nemohl sem chvilku nastartovat, nastartoval sem az na 4 pokus


a mam asi problem s rucickou ukazatele benzinu, pac 50 litru by melo ukazovat temer plny ale me se rucicka vysplhala jenom do poloviny, da se nejak zjistit kolik v te nadrzi opravdu je??

Napsal: 13 bře 2008, 00:23
od RUMiiiK
zajimavy ze po ujeti asi 30-35 km se auto zacalo chovat zase normalne, dokazete to nekdo vysvetlit??

kamosi me strasili ze to muze byt svickama, palivem (ale o tom pochybuju, pac na Shell snad nikdo nenadava), tesneni pod hlavou, vzduchovy filtr a myslim ze jeste neco ale to uz si nepamatuju

Napsal: 13 bře 2008, 07:19
od Vladislav Bureš
je možné že Vpower jak pročišťoval usazeniny tak jediná jejich cesta je přez spalovací prostory a je možné že za ta léta tam toho bylo tolika že to tak blblo kůli tomu. Každopádně určitě tomu věnuj větší pozornost zdali je vše jak má být s tímto se pokud je mu známo nikdo tady nesetkal takže je možné že to byl jen tím bordelem ale kdyby se to opakovalo což si nemyslím tak budeme řešit dále tolik možností také není.

Napsal: 13 bře 2008, 08:18
od RUMiiiK
OK, dik :P dnes nakoupim filtry (olejovy a vzduchovy) a asi aji novy svicky tak uvidim a mel bych to nechat napichnout na pocitac

Napsal: 13 bře 2008, 08:42
od Kamil
RUMiiiK píše:mam taky problem s motorem, dnes sem do skoro prazdne nadrze nalil 50 litru shell V power 95, a pri zrychlovani se priblizne u dvou az dvou a pul tisice otacek zaclo strasne skubat auto, plyn poradne nereagoval a pri zpomalovani se pri prechodu z vice otacek na priblizne 3 tisice opakovalo to stejne, zkousel sem motor hnad do vyssich otacek, pac nekdo rikal ze ten benzin cisti motor a tudiz tam mohl byt naky bordel i z nadrze, potom sem zkusil upe zastavit a motor chcipnul, nemohl sem chvilku nastartovat, nastartoval sem az na 4 pokus
Takhle se mi chovalo auto,když jsem měl v nádrži vodu.

Napsal: 13 bře 2008, 10:58
od RUMiiiK
Kamil píše:
RUMiiiK píše:mam taky problem s motorem, dnes sem do skoro prazdne nadrze nalil 50 litru shell V power 95, a pri zrychlovani se priblizne u dvou az dvou a pul tisice otacek zaclo strasne skubat auto, plyn poradne nereagoval a pri zpomalovani se pri prechodu z vice otacek na priblizne 3 tisice opakovalo to stejne, zkousel sem motor hnad do vyssich otacek, pac nekdo rikal ze ten benzin cisti motor a tudiz tam mohl byt naky bordel i z nadrze, potom sem zkusil upe zastavit a motor chcipnul, nemohl sem chvilku nastartovat, nastartoval sem az na 4 pokus
Takhle se mi chovalo auto,když jsem měl v nádrži vodu.

ty voe tak to aby se clovek bal tankovat vsude teda, sem myslel ze Shell ma byt zaruka kvality benzinu a ne aby tam byla voda

tankoval sem i u OMV a tam sem zadnej problem nemel (ale tam sem nedaval plnou nadrz) ja osobne si myslim ze to bude nakym bordelem z nadrze nebo z motoru (teda spis v to doufam)

Napsal: 13 bře 2008, 11:36
od Kamil
Je to možné.Klidně to může být něco jiného.Jenom mluvím z vlastních zkušeností.Kolega,který taky tankoval výhradně se svým BMV na Shelce,si něco odjebal.Už si nepamatuji co.Ale stálo ho to tehdy 45000 Kč.V servisu mu tehdy říkali,že se mu,tuším do vstřků dostala voda.A já jsem jednou taky tankoval,ale bylo to na Benzina.A když mi začalo auto dělat to ,co Tobě,vypustil jsem nádrž vyčistil a divil jsem se,kolik tam bylo vody.Pak jsem zajel na tu samou benzinku,znovu jsem natankoval a už to bylo O.K.

Napsal: 25 bře 2008, 12:09
od RUMiiiK
zase sem natankoval 50 litru a zase to zacalo cukat, to musi byt ta kondenzovana voda, ale nechce se me verit ze Shell by daval do benzinu vodu

Napsal: 25 bře 2008, 12:31
od Kamil
Nemusíš natankovat vodu z benzinky.Ale ta voda už může být v nádrži časem nakondenzovaná.Zkus do nádrže vlít nějaký přípravek,který se váže s vodou.Já jsem kdysi lil do nádrže technický líh,který se dobře vázal s vodou a nebyl ještě tak drahý.Ale existují na to přípravky,tuším se to jmenuje Velfobin,nebo tak nějak.

Napsal: 25 bře 2008, 18:30
od mgspeed
Zdarec, taky jsem jednou natankoval V-power 95 a taky to bylo líné sotva to zrychlovalo, volnoběch tak 400 ot/min. Pak jsem to protočil a trochu se to ustálilo. Auto potom 2 hod. stálo a pak když jsem ho natočil tak to bylo v poho. Dále se to jen lepšilo motor byl tišší a akcelerace perfektní.
Rumiiik kdes tankoval? Já to jednou natankoval u sjezdu v Bažuli v Hodoníně na té nové.