Stránka 2 z 3

Napsal: 12 bře 2008, 12:39
od Vladislav Bureš
Jo právě ten je fakt že já to mám moc překopané ale při úpravě na těch 220 je to sranda ze série.
Chip 1500
větší IC 1500-3000
palivové čerpadlo 3000
pak už jen upravit sání 1100 a výfuk nerez materiál cca 2000 (nejsou třeba závodní svody bohatě postačují sériové)
A pro turbo BOV ventil 2500
kdyžtak napiš na ICQ tady to nebudeme rozebírat to sem nepatří

Napsal: 12 bře 2008, 12:48
od Grey
ok, necham si to prejst hlavou. Ale kazdopadne velmi lakave. Vdaka za ochotu aj za cenne rady.Ozvem sa. Zatial zdar.

Napsal: 12 bře 2008, 13:14
od Jerry159
je pravda že když čipnu atmosferu že bych třeba pak potřeboval nový vstřikovače já byl za chlapkem od kterého mam bývalé auto on děla do chip tuningu do zavodních aut no a říkal mi že bych je musel vyměnit a tdál a dál co bych musel udělat :roll:

Napsal: 12 bře 2008, 14:08
od Vladislav Bureš
i střiky při nárůstu jen třeba o 30hp? při větší úpravě ano ale i při tak malé? Je fakt že je to lepší určitě ví co říká

Napsal: 12 bře 2008, 14:19
od pener_jack
Pokud do toho chces vrazit tyhle prachy tak se na chip uplne vys** a kup si do toho turbinu nebo kompresor. nic jineho nema vyznam!! uz jsem to tu psal tisickrat, ostatni veci ti sice trosku zlepsi chod, ale zadne zazraky neucitis, a rozhodne bych uz nesel do chipu...

Napsal: 12 bře 2008, 14:24
od Vladislav Bureš
nojo turbo kit to mě napadlo jako první ale psal nenáročné úpravy a toto je jedna z nejnáročnějších

Napsal: 12 bře 2008, 14:27
od pener_jack
http://www.alamomotorsports.com/alpine/ ... undai.html

tady je nabidka a zvyseni budes mit tak okolo 40KW mozna vic, podle toho co tam vsechno vrazis, jinak ten intercooler si muzes sehnat levneji doma, staci koupit zakladni verzi ta stoji asi 2700 dolacu

Napsal: 12 bře 2008, 14:28
od pener_jack
Vladislav Bureš píše:nojo turbo kit to mě napadlo jako první ale psal nenáročné úpravy a toto je jedna z nejnáročnějších
no kdyz si koupis ten hotovej kit tak je to vicemene LEGO... trochu narocnejsi a na delsi dobu :D

Napsal: 12 bře 2008, 14:39
od mirpie
pěkný stavebnice

Napsal: 12 bře 2008, 14:55
od Vladislav Bureš
Vím že je to potom jen skládačka ale i tak náročnější než vyndání vzduchového boxu a dání přímého sání

Napsal: 12 bře 2008, 14:55
od Vladislav Bureš
mirpie píše:pěkný stavebnice
Tohle je lepší než lego :lol:

Napsal: 12 bře 2008, 17:12
od mirpie
jo, ale není to na jedno odpoledne, i když mnohdy je to i výhoda :D . Osobně mít teď zbytečný peníze na úpravy, šel bych do kompresoru. To tlaší vzduch už pěkně "odspodu", akorát to sežere víc výkonu no... Někde jsem četl, že u Mercedes Benz AMG ten kompresor (u AMG použit Lysholmův kompresor, jinak klasické Rootsovo) při 6100ot/min sežere 44kW z klikové hřídele, ale ve výsledku dá samozřejmě víc. Otáčky dmychadla jsou 3,3x vyšší než otáčky klik. hřídele, jeden z rotorů pokryt vrstvou teflonu. Zas se nemusíš starat o nějaké chlazení turba a tak...

Mám slabost pro BMW M3 řady 46, bez přeplňování 3,2 R6 343PS, co s tím udělal ještě kompresor je tady
http://www.youtube.com/watch?v=2VwWXdFP6ZA

škoda, že tam nejsou ještě čísla.

Napsal: 12 bře 2008, 18:27
od laxo18
stale si nemozem pomoct cupe V6 s kompresorom ma ovela krajsi zvuk ako toto BMW :)

Napsal: 12 bře 2008, 18:52
od LongStar
tyhle auta jsou krapet nekde jinde! ale priklanim se k tomu ze cupe ma lepsi zvuk!! nicmene bmw mergl ferarko pro me nejsou nic!! asi nejsem klasik:)

Napsal: 12 bře 2008, 19:40
od zdenek76
Taky jsem jednoznačně pro kit kompresoru, akorát to nebude jediná investice, vzhledem k docela drastickému nárůstu výkonu bys měl pořešit i brzdy, podvozek a možná i spojku.

Investice do laděného výfuku přinese zvýšení výkonu, ale musí to být opravdu laděný výfuk speciálně na toto auto a motorizaci, což bude záležitost min 20t Kč. Nahodit tam rouru odpředu dozadu nebo nějak univerzál není řešení a koně ti to spíše srazí, i výfuk totiž musí mít nějaký odpor pro plyny, aby se spalovací prostor dokonale vyprazdňoval a to je pro každý auto/motor rozdílný. Když uděláš výfuk blbě, tak buď nebude stačit odvádět spaliny, anebo ti budou zůstávat v trubkách. Prostě to musí být spočítáno přesně, aby to ze svodů vylítlo pod správným tlakem a potrubím to jen proletělo.

Např. na mýho Santíka stojí takový laděný lauf od katu po konec cca 22t Kč bez dopravy