Stránka 2 z 2

Napsal: 23 bře 2008, 11:05
od Virus
No právě. Taky jsem pro, ale zatím nejsou hrachy na takovou brutální přestavbu. Takže přeji hodně zdaru a dávej vědět, jak si s tím dopadnul.

Napsal: 23 bře 2008, 12:12
od Fulli
jasne....ved o tom je cely tuning.....vytvorit nieco vynimocne a ak sa da nieco take co nema nikto iny.....alebo este dalsia varianta by bola motor z SCOUPE ten 1.5T.....neviem ci to je naozaj pravda ale docital som sa na nete ze to ma 116 koni neviem co je na tom pravda

Napsal: 23 bře 2008, 12:13
od LongStar
no to ma no:)

Napsal: 23 bře 2008, 12:20
od Virus
Na tom něco bude. Ale měnit 1,3 s 86 Hp za 1,5 se 116 Hp se mi zdá zbytečný. To už radši brutalitku 2,0 t

Napsal: 23 bře 2008, 12:27
od LongStar
no to si asi zas musis urcit co od auta chces a na co ti bude. jinak 1.3 86hp? co to vsechno ma udelane?

Napsal: 23 bře 2008, 12:31
od Engineer
LongStar píše:no to si asi zas musis urcit co od auta chces a na co ti bude. jinak 1.3 86hp? co to vsechno ma udelane?
1,3 :arrow: 63kW ;) Seria

Napsal: 23 bře 2008, 12:38
od LongStar
sry mel sem mensi demenci :twisted: popletl sem kW a hp:)

Napsal: 23 bře 2008, 14:04
od Virus
No právě, že ty origo 1,3 motory jsou už dost výkonné oproti jiným motorům. Takže když tam dáš sport filtr, leštěné svody a komplet sport výfuk potrubí tak budeš na nějakých 100 Hp +- což je menší zásah do auta a služba +- stejná než měnit 1,3 za 1,5T

Napsal: 23 bře 2008, 17:40
od Fulli
to hej....ono ten vzkon je dost na 1,3 motor ale iba pokial ides sam v tom aute......skus si dat do neho este troch ludi a najdi si nejakz mensi kopec a tam uy citis ze to nejde tak ako by som si predstavoval

Napsal: 23 bře 2008, 18:27
od LongStar
takze je to jasne!
nissan :)

Napsal: 24 bře 2008, 10:37
od Virus
No to je pravda, že při plném naložení a do kopce nejede. Ale jestli chceš převážet celou rodinku a kámoše tak se vyplatí koupit minibus :P

Re: Motor

Napsal: 08 říj 2009, 11:59
od jendat
ahoj já mám v plánu přes zimu dát do accenta 1,5 SOHC Turbo za 1,3 12v. Nebude to lehký ale na držáky by měl sedět a na turbo se místo najde no a elektrika se nějak vyladí je to vše stejné jen si pohrát a pevný nervy, nebo 1.5 16v DOHC poladit ho a na 120 koní se také dostanete jen vědět jak na to. Nebo má někdo jiný názor rád si necjhám poradit. Jendat