Stránka 2 z 4
Napsal: 17 bře 2008, 23:10
od black_sheep
vlastaFR píše:black_sheep píše:spatna domenka
fakt to tam pujde.. tak hura na to a votestovat, at nejde black_sheep do neceho, co neni vyzkouseny..
myslis jako ze tam neni stejna? sem to nejak nepochopil
mno hujer nebo nekdo by to mohl potvrdit, ale nemela by bejt uz jen proto, ze ji pry davali do FX2 evo
Napsal: 18 bře 2008, 07:22
od Vladislav Bureš
LongStar píše:ten obsah mi je taky jasne to pise ale presne jaky auto jen tak pro zajimavost:)
Tuším že to je z Nissana Pulsar nebo Sunny GTI
Napsal: 18 bře 2008, 20:12
od Hujer
Vladislav Bureš píše:mirpie píše:moc
to záleží co bereš může stát 10 000,- 20 000,- (tomei) nebo se může vačka poslat do anglie kde ti z ní udělají ostrou nanitridují ji a pošlou z5 za cca 13 000 (to mám od Hujera doufám že si to dobře pamatuju)
Nebo ji koupíš z jiného modelu jako já mám já či jak chce on a cena je výrazně nižší řekl bych okolo 1000,- (ale to mluvím o mé )
Uz jsem si to zjistoval presne a mame chlapy smulu na Hcka to nepredelavaj!
Napsal: 18 bře 2008, 20:13
od Hujer
Ja vam to chlapy zjistim,jestli sou stejny a nebo jiny!
Napsal: 18 bře 2008, 20:25
od black_sheep
sikovny hujer, diky
je to spis jen takova nezavazna myslenka,.. ale kdyby se pak naskytla prilezitost, proc ne?
Napsal: 18 bře 2008, 21:24
od bocelini
black_sheep píše:sikovny hujer, diky
je to spis jen takova nezavazna myslenka,.. ale kdyby se pak naskytla prilezitost, proc ne?
Tak tak kazdy konik na vic za rozumny peniz by se hodil
Napsal: 04 dub 2008, 13:39
od Hujer
Tak ze vyfukova vackan je stejna jak na motor 1.6,1.8,2.0 a saci je kazda jina pisou ze sou nezameny,a jejich cisla 1.6 24100-23102 1.8 24100-23002 2.0 24100-23202-3.
Napsal: 01 zář 2008, 15:59
od Dr Meduza
tak vytahnu todle stary tema
zkousel ste to uz nekdo s tou vackou ?
pripadne kdybyste nekdo mel vacku, tak to klidne otestuju u sebe v aute
Napsal: 01 zář 2008, 21:22
od Jerry159
Dr Meduza píše:tak vytahnu todle stary tema
zkousel ste to uz nekdo s tou vackou ?
pripadne kdybyste nekdo mel vacku, tak to klidne otestuju u sebe v aute
teď jsi mě předběhnul....já bych to spíš potřeboval....(75kw 150nm)
Napsal: 02 zář 2008, 08:06
od Dr Meduza
Jerry159 píše:Dr Meduza píše:tak vytahnu todle stary tema
zkousel ste to uz nekdo s tou vackou ?
pripadne kdybyste nekdo mel vacku, tak to klidne otestuju u sebe v aute
teď jsi mě předběhnul....já bych to spíš potřeboval....(75kw 150nm)
A nemas ty to vlastne jenom cistej vykon na kolech ? To by odpovidalo cca
Napsal: 02 zář 2008, 12:35
od Jerry159
Dr Meduza píše:Jerry159 píše:Dr Meduza píše:tak vytahnu todle stary tema
zkousel ste to uz nekdo s tou vackou ?
pripadne kdybyste nekdo mel vacku, tak to klidne otestuju u sebe v aute
teď jsi mě předběhnul....já bych to spíš potřeboval....(75kw 150nm)
A nemas ty to vlastne jenom cistej vykon na kolech ? To by odpovidalo cca
Ani hovno...jinak to co máme v tech. průkazu je na motoru...ale na kolech mít o 30kw míň?to nevím pokud to není tou spojkou...
Napsal: 02 zář 2008, 13:08
od Dr Meduza
Jerry159 píše:Dr Meduza píše:Jerry159 píše:
teď jsi mě předběhnul....já bych to spíš potřeboval....(75kw 150nm)
A nemas ty to vlastne jenom cistej vykon na kolech ? To by odpovidalo cca
Ani hovno...jinak to co máme v tech. průkazu je na motoru...ale na kolech mít o 30kw míň?to nevím pokud to není tou spojkou...
naprosto bezny mit na kole o toli min, mam tu treba graf namerenej z feldy, mereny na rok stary felde, najeto cca 15 tisic
ztrati se tam 18.5 kW v prevodovce a kloubech
a cim je auto vetsi, tak ma vetsi prevodovku a pevnejsi klouby, takze tydle ztraty sou realny na postarsi auto
Napsal: 02 zář 2008, 13:21
od mirpie
jo. Výkon udávaný v technickém průkazu je výkon na klikovém hřídeli. Ztráty přes spojkové ložisko, ložiska převodovky, tření zubů ozubených kol v převodovce, tření v ložiscích na poloosách a homokloubech opravdu seberou hrubě přes 20% výkonu.
Takže Jerry, je naprosto v pořádku, že tvůj výkon 75kW je na kolech, ale měl bys mít na protokolu i hodnotu ztrátového výkonu, který ti po přičtení dá výkon na klikovém hřídeli.
V opačném případě ti mohla klouzat spojka (říkals, že je opotřebovaná) a zbytek výkonu tak zůstalo ještě před spojkou...
Napsal: 02 zář 2008, 14:59
od DEDe
jerry159 to tu napsat driv by si mel o dva mesice min stresu ze to ma jet jeste lip ze ?
Napsal: 03 zář 2008, 22:15
od Jerry159
tak jak je možný že Blizardoj změřily 98kw???