Stránka 2 z 4

Napsal: 17 bře 2008, 23:10
od black_sheep
vlastaFR píše:
black_sheep píše:spatna domenka :) fakt to tam pujde.. tak hura na to a votestovat, at nejde black_sheep do neceho, co neni vyzkouseny.. :)
myslis jako ze tam neni stejna? sem to nejak nepochopil :oops:

mno hujer nebo nekdo by to mohl potvrdit, ale nemela by bejt uz jen proto, ze ji pry davali do FX2 evo :-)

Napsal: 18 bře 2008, 07:22
od Vladislav Bureš
LongStar píše:ten obsah mi je taky jasne to pise ale presne jaky auto jen tak pro zajimavost:)
Tuším že to je z Nissana Pulsar nebo Sunny GTI

Napsal: 18 bře 2008, 20:12
od Hujer
Vladislav Bureš píše:
mirpie píše:moc :D
to záleží co bereš může stát 10 000,- 20 000,- (tomei) nebo se může vačka poslat do anglie kde ti z ní udělají ostrou nanitridují ji a pošlou z5 za cca 13 000 (to mám od Hujera doufám že si to dobře pamatuju)
Nebo ji koupíš z jiného modelu jako já mám já či jak chce on a cena je výrazně nižší řekl bych okolo 1000,- (ale to mluvím o mé )
Uz jsem si to zjistoval presne a mame chlapy smulu na Hcka to nepredelavaj! :(

Napsal: 18 bře 2008, 20:13
od Hujer
Ja vam to chlapy zjistim,jestli sou stejny a nebo jiny! :wink:

Napsal: 18 bře 2008, 20:25
od black_sheep
sikovny hujer, diky :-) je to spis jen takova nezavazna myslenka,.. ale kdyby se pak naskytla prilezitost, proc ne? :-)

Napsal: 18 bře 2008, 21:24
od bocelini
black_sheep píše:sikovny hujer, diky :-) je to spis jen takova nezavazna myslenka,.. ale kdyby se pak naskytla prilezitost, proc ne? :-)
Tak tak kazdy konik na vic za rozumny peniz by se hodil :lol:

Napsal: 04 dub 2008, 13:39
od Hujer
Tak ze vyfukova vackan je stejna jak na motor 1.6,1.8,2.0 a saci je kazda jina pisou ze sou nezameny,a jejich cisla 1.6 24100-23102 1.8 24100-23002 2.0 24100-23202-3.

Napsal: 01 zář 2008, 15:59
od Dr Meduza
tak vytahnu todle stary tema
zkousel ste to uz nekdo s tou vackou ?
pripadne kdybyste nekdo mel vacku, tak to klidne otestuju u sebe v aute :twisted:

Napsal: 01 zář 2008, 21:22
od Jerry159
Dr Meduza píše:tak vytahnu todle stary tema
zkousel ste to uz nekdo s tou vackou ?
pripadne kdybyste nekdo mel vacku, tak to klidne otestuju u sebe v aute :twisted:
teď jsi mě předběhnul....já bych to spíš potřeboval....(75kw 150nm) :(

Napsal: 02 zář 2008, 08:06
od Dr Meduza
Jerry159 píše:
Dr Meduza píše:tak vytahnu todle stary tema
zkousel ste to uz nekdo s tou vackou ?
pripadne kdybyste nekdo mel vacku, tak to klidne otestuju u sebe v aute :twisted:
teď jsi mě předběhnul....já bych to spíš potřeboval....(75kw 150nm) :(
A nemas ty to vlastne jenom cistej vykon na kolech ? To by odpovidalo cca

Napsal: 02 zář 2008, 12:35
od Jerry159
Dr Meduza píše:
Jerry159 píše:
Dr Meduza píše:tak vytahnu todle stary tema
zkousel ste to uz nekdo s tou vackou ?
pripadne kdybyste nekdo mel vacku, tak to klidne otestuju u sebe v aute :twisted:
teď jsi mě předběhnul....já bych to spíš potřeboval....(75kw 150nm) :(
A nemas ty to vlastne jenom cistej vykon na kolech ? To by odpovidalo cca
Ani hovno...jinak to co máme v tech. průkazu je na motoru...ale na kolech mít o 30kw míň?to nevím pokud to není tou spojkou...

Napsal: 02 zář 2008, 13:08
od Dr Meduza
Jerry159 píše:
Dr Meduza píše:
Jerry159 píše: teď jsi mě předběhnul....já bych to spíš potřeboval....(75kw 150nm) :(
A nemas ty to vlastne jenom cistej vykon na kolech ? To by odpovidalo cca
Ani hovno...jinak to co máme v tech. průkazu je na motoru...ale na kolech mít o 30kw míň?to nevím pokud to není tou spojkou...
naprosto bezny mit na kole o toli min, mam tu treba graf namerenej z feldy, mereny na rok stary felde, najeto cca 15 tisic
Obrázek
ztrati se tam 18.5 kW v prevodovce a kloubech
a cim je auto vetsi, tak ma vetsi prevodovku a pevnejsi klouby, takze tydle ztraty sou realny na postarsi auto

Napsal: 02 zář 2008, 13:21
od mirpie
jo. Výkon udávaný v technickém průkazu je výkon na klikovém hřídeli. Ztráty přes spojkové ložisko, ložiska převodovky, tření zubů ozubených kol v převodovce, tření v ložiscích na poloosách a homokloubech opravdu seberou hrubě přes 20% výkonu.

Takže Jerry, je naprosto v pořádku, že tvůj výkon 75kW je na kolech, ale měl bys mít na protokolu i hodnotu ztrátového výkonu, který ti po přičtení dá výkon na klikovém hřídeli.
V opačném případě ti mohla klouzat spojka (říkals, že je opotřebovaná) a zbytek výkonu tak zůstalo ještě před spojkou...

Napsal: 02 zář 2008, 14:59
od DEDe
jerry159 to tu napsat driv by si mel o dva mesice min stresu ze to ma jet jeste lip ze ? :)

Napsal: 03 zář 2008, 22:15
od Jerry159
tak jak je možný že Blizardoj změřily 98kw???