Stránka 2 z 3
Re: Škubání motoru
Napsal: 13 srp 2011, 21:18
od AccentUK
jo predesle svicky tam byly denso iridium, jen z duvody ze auto ve kterem byly predtim se prodavalo tak jsem vymenil svicky... ale ted tam jsou nove NGK...
kabely nejake obyc. no name...
spis bych to videl na kabely prvni protoze ted to treba 12 km nedelalo nic i za studena...
Re: Škubání motoru
Napsal: 13 srp 2011, 21:22
od mayq
Vycistenie a vysusenie nadrze je robota na hodinku, mozno menej (nestopoval som) a jedna mozna pricina je eliminovana
Re: Škubání motoru
Napsal: 13 srp 2011, 21:47
od AccentUK
to mayq: a pisnes mi jak to udelat ? to vysuseni nadrze ?
Re: Škubání motoru
Napsal: 13 srp 2011, 22:02
od mayq
Je tu niekde navod, pozrem, ale malo by to najst podla: voda v nadrzi
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... zi#p216712
navod postol mir4907
Re: Škubání motoru
Napsal: 15 srp 2011, 10:17
od espire
Hojte,
mam uplne ten samy problem, rano si tak jedu do prace a predemnou nejaka brzda ve fabii 1.2HTP
dam tam za 2 plny knedlik a ono to zaclo skubat - ne jako kdyz prokluzuje spojka ale jako kdyz se motor dusi. proste zrychli pak nic pak zase zrychli, je to strasne neprijemne a treba zrovna kdyz nekoho predjizdite
kdyz pridavam plyn postupne a nejdu az na doraz tak je vse ok ale pri plnem to blbne. Vymenil jsem svicky za nove NGK a najednou vse ok plyn na podlahu a zadny problem. Ted asi po 2 tydnech jezdeni zase ten samy problem ale jen kdyz je motor studeny cca po 10km jizdy to prestane.
Nedavno jsem menil olej tak jsem myslel ze by to mohlo byt tim ale moc se mi to nezda - a do vymeny pal. filtru, kabelu atd se mi moc nechce kdyz nevim jestli je to urcite tim, mozna zkusim vycistit tu nadrz a dam vedet.
Muze to souviset s tim ze mi to docela zere olej? tak 0,5 litru na 1500km? A pri delsim stani na krizovatce a naslednem rozjezdu za sebou vidim poradnou mlhu z vyfuku
a dusici se ucastniky silnicniho provozu
,a svicka na 3tim valci je cela od oleje
predpokladam ze bude asi nejake tesneni v prdeli? je treba to resit? opravim to sam nebo je to na servis?
Diky a doufam ze problem se skubanim co nejdriv vyresime a budem si zase jezdit v pohode v tomhle super jinak bezporuchovem faru
P.S. Snad vsechny dulezite konektory prostrikane WDckem a vycistene
Re: Škubání motoru
Napsal: 15 srp 2011, 10:45
od adam221
Ahoj, idem na to postupne...
0.5L oleja /1500km nieje az tak vela, aby to auto robilo blbosti...
To ze sviecka na 3 valci nieje ok, moze sposobovat 1, svieckovy kabel, 2, sviecka, 3, tesnenie pod hlavou, 4, kruzky, 5, podpalene ventily, 6, simeringy na ventiloch...
Ked pridas plyn a ides sa rozbehnut a mas za sebou biely dym tak to je zase voda... V tom pripade to moze byt 1, tesnenie pod hlavou, 2, prasknuta hlava 3, neviem ako ma old accent riesene mrazuvzdoraky, ale na Renceku mi slzili priamo do vyfuku
S tvojho pohladu by som skontroloval 1, vodu, pripadne ci nieje v nej olej, alebo v oleji voda... 2, Nasledne by som vyskusal natlakovat vodny system, ci sa bude stracat tlak /tesnenie pod hlavou/ a ked to chces mat na beton, ale nie kazdy to ma, existuju pruzky, ktore ti zmeraju CO a olej vo vode aj ked ho nevidis....
Mozno iba strasim a budu to stare svieckove kable
Bodaj by!
Re: Škubání motoru
Napsal: 15 srp 2011, 14:44
od espire
Kdyz dele stojim slapnu na plyn tak uplne bily dym - udelam video
pro predstavu ale kdyz se pak rozjedu uz to nedymi, pripada mi to jak by se to nejak ucpalo a pak to vsechno najednou vyletelo
Jestli jsou spatne kabely ke svickam zjistim to nejak? Staci to promerit multimetrem?
Voda se mi neztraci nedolival jsem ji tak 2 roky a porad je stejna
na podzim chci menit kapaliny tak se uvidi. Zjistim jestli v te vode neni olej i nejak jinak nez ze ji vypustim? To same s olejem?
Jak natlakuju tu vodu ? staci pumpicka??
jsem automechanik kutil - rad bych to udelal sam, prace se nebojim ale abych neco nepodupal
Nechci to hned davat k mechanikovi kdyz to muze byt jen nejaka kravina
je zajimave ze to dela jen za studena
dik za trpelivost
Re: Škubání motoru
Napsal: 15 srp 2011, 14:55
od Davidos
Ahoj mám Lantru rok 1999...měl jsem to samý...škubání při rozjezdu jak blázen...Vyměnil jsem svíčky-NGK na chvilku klid...pak opět to samý..ale škubání bylo už i ve vysokých otáčkách...jednou jsem nastartoval v garáži a rána klesly otáčky a jako by zkrat...kabely v háji ...koupil jsem nový kabely-NGK a klid...
Re: Škubání motoru
Napsal: 15 srp 2011, 15:38
od espire
Mam celkem to same ze by prece jen ty kabely? Uvidime zkusim jit prvni cestou bez nakladu, az pak zacnu vymenovat za nove
ale kdyby to byly jen ty kable potesilo by to
Re: Škubání motoru
Napsal: 15 srp 2011, 23:06
od adam221
Ak nemizne voda, tak kondenz
vyskusaj za tmy otvorit kapotu ci tam neuvidis preblikavat kable vs motor...
Re: Škubání motoru
Napsal: 17 srp 2011, 00:38
od AccentUK
zna nekdo,nebo muze mi nekdo promerit kolik kohm maji mit zapalovaci kabely?
Re: Škubání motoru
Napsal: 17 srp 2011, 07:30
od espire
Tak vcera cestou z prace to zacalo na dvojku uplne silene skubat tak jsem to nevydrzel a obednal ty nove kable, myslim ze to bude na 80% kablema ted nemam cas se rypat v aute tak prvni zkusim ty kable vzal jsem tyhle -
http://www.automatejcek.cz/nahradni-dil ... ni/273914/
Az prijdou dam vedet jestli to pomohlo, doufam ze pomuzou
Re: Škubání motoru
Napsal: 17 srp 2011, 13:10
od AccentUK
taky objednany kabely
http://www.automatejcek.cz/nahradni-dil ... ni/502853/
sice bosch ale pres ebay levneji...
tak se uvidi jestli to jsou oni, pri nastartovanem motoru jeden kabel kopal...
Re: Škubání motoru
Napsal: 23 srp 2011, 06:59
od espire
Tak kabely od pátku vyměněny, najel jsem cca 100 km a zatím bez škubnutí
uvidíme jestli to vydrží. Žádný závěr z toho ještě raději nedělám, ale kabely v tom asi měly prsty
Díky všem za rady
Re: Škubání motoru
Napsal: 23 srp 2011, 11:19
od AccentUK
taktez po vymene bez skubnuti i volnobeh je lepsi...akorat kontakty byly poradne zkorodovany takze procisteni a vypada vse ok...